2024-12-30, 02:19
Medlem
Nariiouhs avatar
Hahahaha vad är det för gammal fattig arabisk kärring som fastnade i Pias live?

0 sympati från Pia för henne.
Citera
2024-12-30, 02:32
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Hahahaha vad är det för gammal fattig arabisk kärring som fastnade i Pias live?

0 sympati från Pia för henne.
Kan du länka?

Ryktet går att Pia har empati 😂
Citera
2024-12-30, 02:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Isterbandsdoktorn
Kan du länka?

Nej finns inte ett spår av empati där
Citera
2024-12-30, 04:19
Medlem
Citat:
Kan du länka?

https://www.tiktok.com/@sniperlady777
Citera
2024-12-30, 04:41
Medlem
MaeWests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer

Haha...Pissfittan i sitt esse!

Dammsugaren som hon nämner, har Hasan fått av Pia. De bytte när de röjde ut hennes lägenhet. Hans var trasig o hennes inte använd. Så han gör nog vad han vill med sina saker.
Gitarr fanns ingen så den har försvunnit tidigare.

Pia som försöker stjäla glitterklänningar när hon får låna någons soffa...
Citera
2024-12-30, 07:04
Medlem
Hassans mamma på Pias live måste vara 100 år..anklagas för att ha fått gitarren!
Sant är nog att Hassan delar ut byxor och mobiler från tidigare tjejbesök till Pia ,han är för recycling av slarviga horors prylar och Pia är bara en annan hora i Hassans värld.
Citera
2024-12-30, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Jotun-
Hon ska fan anmälas för slöseri med samhällsresurser.

Sen vore det kul om hon någongång pressades till en förklaring till hur hon kunde tillåta Hasan att kasta ut henne när hon bara dagen innan uppkäftigt förklarade att hon hade all rätt att bo där och om det inte passade Hasan så fick allt han flytta ut.
Slösande medxsamhällsresurser är noll jämfört med andra stolpskott dom har LVU placerade barn.
Som lejonmsmna eller en annan som går under namnet family United
Citera
2024-12-30, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Spännande fortsättning följer!

Exakt vad , ska hon anmäla BRF för?

Säkert samma med vattenfall
Citera
2024-12-30, 08:59
Medlem
Isterbandsdoktorns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Tackar.

03:43
"just fuck off now så!"

hahah, denna var enormt roligt.
Citera
2024-12-30, 10:54
Medlem
MrsLibras avatar
Här är länk till nästan hela lajven igår inklusive det charmiga bemötandet mot den arabiska kvinnan(klippet med kvinnan är starten på lajven):

https://youtu.be/SLfE4Ye3eGQ?si=IDe2F6dkglxcJtJ-

Här är en lajv som beskriver Pissfittan i sin helhet. Hon erkänner att hon sprider könssjukdomar utan att informera engångsligget Jonas bl.a, och visar upp allt annat härligt tänk hon besitter. Helt odräglig. Narcissism är inget hon tror på, man är bara ett rövhål... Nej Piapiss, du är både och.
Och vadå inte hunnit fixa ett nytt boende. Hon sa redan i slutet av sommaren att hon kommer bli vräkt och att hon absolut inte skulle bo med nån man!! Så nä, planen var hela tiden Hasan. Och nu är hon så jävla arg för att ganska inte dansar efter hennes nattiga vrål och vinfyllor. Hon kunde fan inte ens låta katetermannen på 73 år få sova bekvämt i sin egen 90-säng..nejdå han fick allt ta Pias resesäng. Hon är fruktansvärd.
Och att hon drog därifrån var hennes val säger hon, han vägrade visa mobilen och ringa upp de missade samtalen.."då vet man"!!! Själv tvivlar jag på att det var hela sanningen. Hon är besatt i att leva med Hasan(läs; leva gratis). Så jag tror han fick hjälp att avhysa ockupanten.
Citera
2024-12-30, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blahblah79
Hon visade i en live för två år sedan hur hon återanvänder toalett papper efter användning!tog ett ett bra tag innan jag återhämtade mig

Herregud, är det sant? Blir nyfiken och vill samtidigt för allt i världen inte veta hur hon gjorde.
Citera
2024-12-30, 11:48
Medlem
Amortentias avatar
Citat:
Det jag indirekt sa var att du och Hamsterbollen är sådana som försvarar onda människor.
Ni skiter totalt i deras offer, ni leker goda men är i själva verket onda med tanke på vad ni försvarar.

Ni pratar om empati, det har ni inte i tillräckligt grad. Så sluta låtsas.

Citat:
Ursprungligen postat av DenOtroligaStruten
Så fort jag gör något inlägg här, så får jag genast försvara mig mot allt som kommer mot mig från alla håll...

Då blir det off topic, och att man inte håller sig till ämnet här, så nog lika bra att sluta både skriva, eller svara, på ett tag...

Klart det går att ha empati för att situationen Pia befinner sig i är tragisk, men sedan får man väl ändå ta och inse faktumet att det är hon själv som aktivt placerat sig själv i den. Hon är inget offer för något annat än sig själv. Hon nekar all hjälp hon blir erbjuden, åtminstone all hjälp som FAKTISKT skulle kunna förändra hennes situation samtidigt som hon kastar bajsmacka på varje person som ger henne förslag eller säger något som inte blåser upp hennes grandiosa självbild.

Att vara hemlös är tragiskt, ja. Att bli av med barnen är tragiskt, ja. Men hade Pia velat ha ett hem och vårdnaden om sina barn hade hon kunnat ha det. Men hon vill inte det, för då måste hon sluta mysa in sig i hennes konstruerade offerkofta.

Hade hon däremot lyssnat på soc, polisen, kronofogden etc och försökt göra sin situation bättre från början men det ändå gick åt helvete- då skulle man kunnat argumentera för att det är synd om henne. Men nu gjorde hon inte det. Hon älskar sin misär och att behandla andra människor som mindre än skit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in