2023-09-29, 20:02
Medlem
SkrikPaniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av remidgrus
Helgens fylleutspel: Filmar smutsiga sexleksaker i sin garderob, med dåligt skådespeleri som ska handla om att hon ”letar smink”. Tycker så vansinnigt synd om dessa två barn som har detta till mamma 😔

Nu säger hon att ena sonen kallat henne ”hoe”. Om han verkligen sagt det så gör det ont i mig vad som motiverat, är det mobbning i skolan? Har han sett när hon pratar om honom & hans bror när hon sagt att inga män har förmåga till empati?
Citera
2023-09-29, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkrikPanik
Nu säger hon att ena sonen kallat henne ”hoe”. Om han verkligen sagt det så gör det ont i mig vad som motiverat, är det mobbning i skolan? Har han sett när hon pratar om honom & hans bror när hon sagt att inga män har förmåga till empati?

Säger hon det i tiktokvideon (inte lyssnat) Oavsett, ingen skugga ska falla på barnen. Allt det här handlar om henne och hennes totala oförmåga att vara förälder.
Citera
2023-09-29, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkrikPanik

Du får tänka på att det är hennes version. Vi vet inte alls kontexten kring uttalandet det kan ju handla om hennes klädstil eller hennes ”företag”.
Citera
2023-09-29, 20:15
Medlem
GretaKnullbergs avatar
Vänta nu, finns det nån här som ger henne 3 lakan i timmen?
Citera
2023-09-29, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abzo22
Du får tänka på att det är hennes version. Vi vet inte alls kontexten kring uttalandet det kan ju handla om hennes klädstil eller hennes ”företag”.

Barnet har dock ingen "version", det handlar liksom inte om en konflikt mellan två vuxna parter.
Citera
2023-09-29, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoelAyel123
Barnet har dock ingen "version", det handlar liksom inte om en konflikt mellan två vuxna parter.

Det var inte så jag menade. Man får ta allt hon säger med en nypa salt då hon vrider och vänder på sanningen
Citera
2023-09-29, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abzo22
Det var inte så jag menade. Man får ta allt hon säger med en nypa salt då hon vrider och vänder på sanningen

Ja verkligen, och hon har ju pratat ner dem i tidigare videos på ett väldigt fult sätt. Alla är emot henne, klart det inräknar barnen också.
Citera
2023-09-29, 20:30
Medlem
SkrikPaniks avatar
Som jag förstår det så befinner sig pappans familj söderut, han & barnen besöker hennes familj i Finland i mån av tid, men all kudos att han kan hålla fortet som han gjort. 👏🙏 Någon som står i deras hörn & omger barnen med hälsosamma relationer.
Citera
2023-09-29, 20:41
Medlem
Citat:
ja och i förra klippet skulle vi tycka synd om henne för alla socanmälningar och hur orättvist det är att hon inte får ha barnen. Tänk att vara så totalt lost i tanken.

Hjärtat blöder verkligen för pojkarna, om de någonsin läser här så hoppas jag de förstår att alla önskar dem allt gott även om det skrivs "hårda" saker om mamman. Det är så provocerande att som förälder själv bevittna denna egoism.
Hon är klart och tydligt svårt psykiskt sjuk. Har hon någonsin genom hela den här historien, pratat om andra människor eller samhällsfrågor med ett sympatiskt perspektiv gällande sådant som berör andra människors öden och känslor?

Hon är mycket sjuk och i den sjukdomsbilden blir verkligheten något som endast handlar om henne själv.
Med det vill jag bara säga att hon är i för dåligt skick för att kunna vara förälder ens med sönerna boende på annat håll.

Jag hoppas att de förstår att det är en sjukdomsbild som inte alls är relaterat till dem, deras värde eller existens.
Citera
2023-09-29, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OtursAktivist
Hon är klart och tydligt svårt psykiskt sjuk. Har hon någonsin genom hela den här historien, pratat om andra människor eller samhällsfrågor med ett sympatiskt perspektiv gällande sådant som berör andra människors öden och känslor?

Hon är mycket sjuk och i den sjukdomsbilden blir verkligheten något som endast handlar om henne själv.
Med det vill jag bara säga att hon är i för dåligt skick för att kunna vara förälder ens med sönerna boende på annat håll.

Jag hoppas att de förstår att det är en sjukdomsbild som inte alls är relaterat till dem, deras värde eller existens.

Man undrar ju ändå hur hon var några år tidigare, har svårt tro att denna totala självcentrering bara dök upp för att hon började dricka mer.. Hur var hon som mamma när hon hade jobb t.ex?

Hon är ju liksom ändå på nåt sätt märkligt fungerande och snabbtänkt i sina skrivna, och ofta rätt utvecklade (fast idiotiska), svar. Hon lyckas hitta en logik i det ologiska.. om du fattar vad jag menar.
Citera
2023-09-29, 23:00
Medlem
Citat:
Man undrar ju ändå hur hon var några år tidigare, har svårt tro att denna totala självcentrering bara dök upp för att hon började dricka mer.. Hur var hon som mamma när hon hade jobb t.ex?

Hon är ju liksom ändå på nåt sätt märkligt fungerande och snabbtänkt i sina skrivna, och ofta rätt utvecklade (fast idiotiska), svar. Hon lyckas hitta en logik i det ologiska.. om du fattar vad jag menar.
Drabbas någon av svårare psykisk ohälsa blir personen mycket självupptagen och behöver inte ha varit det tidigare. Jag tror att det i hennes fall handlar om vad för störning det är som ger besvär och i det vad för symptom hon uppvisat innan hon kraschade in i våra hem via internet.
Citera
2023-09-30, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GretaKnullberg
Vänta nu, finns det nån här som ger henne 3 lakan i timmen?

Nej det finns ingen som skulle betala sånna fantasisummor för hennes ”tjänster”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in