Citat:
Ursprungligen postat av
Burkgurka
Ganska kul tråd, på sätt och vis. I trådstarten frågar sig trådskaparen "Varför har då dessa misslyckade män utsett just damfotbollen till sitt största hatobjekt?" och sedan har tråden mer eller mindre övertagits av just dessa misslyckade män som spyr ut sig hat. Blir liksom humor att så många misslyckade män svarar på frågan genom att indirekt erkänna att de är just misslyckade män.
Det är din tolkning Burkgurka. Du klipper ut en mening där hen hugger till.
Jag personligen har enbart svarat på varför damfotbollen är hatad.
Inte du är en misslyckad man, varför hatar du damfotboll?
Detta är en fotbollstråd, inte mäns syn på kvinnor. I så fall är tråden felplacerad.
Jag hatar inte damlandslaget i Handboll eller andra kvinnliga idrottare, så att skulle röra sig om kvinnohat är en alldeles för enkel slutsats.
Du brukar ha mer substans i dina inlägg.