2022-11-28, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallamakaronen
Framgår detta i FUP?
Har bara läst delar men tänkte ge mig på den ikväll igen.

Ja allt det framkommer. (Brottsplatsundersökningen och rapport från rättsmedicin)
Citera
2022-11-28, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schlesien
Förlåt en oinläst på FUP. Är det dotter till BO? Eller har MGM en dotter som förhörs?

GM har en dotter som förhörs, hon är inte så förtjust i sin pappa efter allt han gjort. även hans söner förhörs.
Citera
2022-11-28, 21:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kallamakaronen
Jag förstår fortfarande varför polisen var så intresserad av den onaturligt höga elkonsumtionen?

Och kom man fram till vad den berodde på?

Hälsingehus ute på landet? Gissa en gång
Citera
2022-11-28, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie

Jag är också nyfiken på varför de var intresserade av elförbrukningen. Förstår inte trots din ledtråd
Citera
2022-11-28, 21:54
Medlem
Hydraheads avatar
Otroligt tragiskt.
Och att "hela byn" visste om vad som pågick.
Fy fan.
Citera
2022-11-28, 22:41
Medlem
Har stora problem med att ladda ned fupen, händer ingenting. Kan någon ladda upp den på annan sida?
Citera
2022-11-29, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yellowfork
Har stora problem med att ladda ned fupen, händer ingenting. Kan någon ladda upp den på annan sida?

Är det telefonen du använder ? Jag kan fixa lite senare, vilken sida ska jag välja som funkar för dig ?
Citera
2022-11-29, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dellenbygden
Om jag inte minns fel så stod det i hennes dödsannons att hon ”Ryckts ifrån oss hastigt” hittar inte igen dödsannonsen just nu.

Har för mig det var suicid men kan ha fel.

U*f och A*K hade en långvarig relation, jag lärde känna A*K runt -99/00 och då var de tillsammans och hade varit det ett tag.
I förhören sägs det från både MGM och U*f att MGM för ett x antal år sedan haft en sexuell relation över tid med A*K men hade avslutats tidigare.
U*f säger även i förhör..." som spekulation" ... A*K hade då ibland blåmärken på sig hon inte riktigt kunde förklara hur de uppkommit"
Citera
2022-11-29, 09:21
Avslutad
Citat:

Jag fattar verkligen inte - förklara!
Citera
2022-11-29, 09:23
Medlem
gamlingen66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydrahead
Otroligt tragiskt.
Och att "hela byn" visste om vad som pågick.
Fy fan.

Sköt dej själv och skit i andra mentalitet i bygden.
Citera
2022-11-29, 09:27
Medlem
Citat:
Tur att han har en morsa som ser alla hans fina sidor och inte alls sett att han någonsin skulle vara aggressiv. Enligt henne var det J som var aggressiv och M var överkänslig, stackaren

Uräckligt. Det jag reagerade på var.. "Jag står på ingens sida..jag står på min egen sida" så reagerar man inte normalt om man varit ovetande om hur hans beteende varit... feghet kallas det. Mamsen var fullt medveten som hur han var.. bra rykten sprids fort och dåliga rykten sprids som en löpeld.

Det finns div exempel i Fup...den där L*sse som satt och stirrade i bordet medan BO kurade i hop sig bakon L*sses stol under tiden MGM sparkar på henne, då MGM anklagar BO för att gömt en flaska ( antagligen alkohol ) Jag hoppas han sover jävligt illa men det är han väl för dum för.

Två arbetskamrater som var på plats hos Bo och MGM men inte tordas gå emellan då de inte var "stor nog att rå på M**ke"... va fan..ta han i varsin arm och dra ut fanskapet, släng in honom i bilen och kör i väg med han..

Det verkar finnas gott om krakar och usla karlar i den här historien
Citera
2022-11-29, 13:30
Medlem
why123s avatar
Är det någon som förstår uppgifterna Jeanette lämnade till psykoterapeuten? Jag blev ganska illa till mods när jag läste vad han sa i FUP. Att Jeanette var rädd för två personer men ingen av dem var
Micke?
Det måste göra dessa människor oehört ledsna när de nu vet vad Jeanette sagt om dem.

Jag vill absolut inte kasta någon skugga över Jeanette, en människa som haft det väldigt svårt och blivit ihjälslagen.
Men vad är det för mening att gå till en terapeut om man inte lämnar riktiga uppgifter?

Är det fler som har reagerat på det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in