Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-07-07, 10:02
Medlem
EXPO säger att han inte varit på deras radar senaste åren, däremot så var han det under andra halvan av 10-talet. så nått är konstigt. Släppt de aktiviteterna under ett par tre år och sen detta helt plötsligt.
Citera
2022-07-07, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Politiskt skulle det ju fortfarande kunna vara även om chansen är väldigt liten allt beror på vad hon sysslade med på sin fritid osv, men att det skulle vara motiverat som ett hat mot invandrare kan vi nog stryka såvida hon inte var invandrare från något europeiskt land

Svårt att tro att nassarna har så utvecklade åsikter om psykvården ändå.... tror inte det är ett ämne de direkt debatterar...
Citera
2022-07-07, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haggan44
Finns det inslaget någonstans?
Nej, det togs bort för det var för idiotiskt.
Citera
2022-07-07, 10:04
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haggan44
Finns det inslaget någonstans?

Sök i tråden. Men antar att det inte är on topic att en person med liknande frisyr som MGM framträtt i ett youtube-klipp.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johan-Palm
Han har skrivit insändare till Nordfront och deltagit i demonstrationer öppna för allmänheten. Sluta ljuga.
Det är inte ljug bara använda dig ut av Google så hittar du flera artiklar han skrivit om förintelsen bland annat sedan om du söker mera hittar du ett flertal aktioner han deltagit i…
Han har visat intresse både för SD och NMR ocheftrsom det var SD:s dag var det inte så konstigt han va där
Citera
Moderator
Iknowafewthingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johan-Palm
Han har skrivit insändare till Nordfront och deltagit i demonstrationer öppna för allmänheten. Sluta ljuga.

Han klassades som gästskribent:
https://nordfront.se/ett-bemotande-av-emerich-roths-groteska-bluffhistorier
https://nordfront.se/den-judiska-terrorn-mot-tsar-ryssland.smr

Han ska även ha deltagit i ”Radio Nordfront” (har inte lyssnat igenom avsnittet):
https://www.frihetskamp.net/radio-nordfront-68/

Uppgifter om faktiskt medlemskap verkar dock mest komma från vänsterkällor så hur det ligger till med den delen vet jag inte.
Citera
2022-07-07, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solisinnet123
Jag tycker hon är väldigt lik Anna Lindh!!!
Min tanke också! 😢
Citera
Medlem
Styrkelyftares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Vittnen har ju också rapporterat ett stort svart skägg.

”Vittnen” i form av bl.a. Katerina Janouch. Hon har definitivt inte imponerat på mig och det var därför jag tidigt ifrågasatte att många på Flashback verkade så säkra på att gärningsmannen var en muslim med stort svart skägg. Och med facit i hand var det klokt av mig att ifrågasätta sanningshalten i de initiala uppgifterna om den misstänkte gärningsmannen, inte sant?
Senast redigerad av Styrkelyftare 2022-07-07 kl. 10:20.
Citera
Medlem
bulletproofsouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dockland
Tja, han var med i SD-nazisternas youtubekanal "Riks" för ett par månader sedan och hetsade mot muslimer.
You do the math

Ha ha Riks skulle vara nazister...skojsiga fantasier du har.
Citera
Medlem
Th*odor Engstr*m?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DroidBishop
Måste göra dig besviken men det är folk på vänsterskalan som är överrepresenterade i psykisk ohälsa. Även om det finns en och annan stolle på högerkanten också.

Så kan det också vara. Av de ideologiskt kriminella jag har träffat på har det funnits en klar överrepresentation på högerextrema. Samt flera av dem var missbrukare, inte fult friska och några av dem tog senare livet av sig.

Vänsterextrema är ofta dumma och kriminella när de är unga. Sen skaffar de sig en utbildning och blir något. Högernissarna stannar kvar och dör oftare en för tidig död jmf med andra.
Citera
2022-07-07, 10:07
Medlem
Ursäkta, har långsamt internet ute på landet och det tar evigheter att ladda upp och läsa sidor.
Går det att OM det kommit fram mera fakta uppdatera starten?

Vi vet vem offret var. Vet vi vem mördaren är? (namn)
Kände de varandra sen tidigare?
Kände personligen?
Hade offret pratat i Almedalen så mördaren visste vem det var?
Det kan ju inte bara vara så att mördaren valde en person och det r-å-k-a-d-e vara en högt uppsatt person inom SKR och då med psykiatri som arbete??
Det var ingen annan som råkade ut för honom med knuffande och eventuellt prat/skrik inna han högg offret?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in