2024-09-15, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VEMDÅJAG
Han som kallas för Skryt och Surrgubben har tydligen inrett ett vindskydd enligt SVT Västernorrland, det som kallades för Mittnytt. Han var inte så glad i intervjuen med honom.

Chrille S, jävligt oskön snubbe
Citera
2024-09-16, 10:10
Medlem
Gubben är död nu , men EPA-Jerry var en väldigt känd profil i stan .

Sjukt störig och jobbig person som la sig i saker han inte hade med att göra .

Annars är ju Turbo-Hasse den mest kända personen här i stan .

Den här Göran som omtalas i tråden är förövrigt väldigt glad i flaskan . Går på krogen varannan helg har jag fått höra från omvägar . Dessutom ökänd för att cykla på fel sida vägen . Jäkligt reko gubbe men helskum
Citera
2024-09-16, 10:14
Medlem
Citat:
En relativ nykomling i stan är Traskens, som varje dag går med samma jacka, även i somras när det var 25 grader varmt, och alltid bärande en plastpåse i näven, alltid 5-6 varv runt stan
Honom har jag råkat ut för en gång .

Han trängde sig före mig i pantkön på COOP förra året när jag skulle panta burkar och knuffade till mig .

Inte pratade han svenska heller . Gissar att han är arbetslös för han verkar tjäna sina pengar genom att panta flera gånger om dagen
Citera
2024-09-16, 10:22
Medlem
Protes-Uffe är ganska känd också. Går alltid omkring i sina militärbyxor .
Citera
2024-09-16, 10:30
Medlem
Citat:
Du har också "Drutten och Gena", missbrukare som varje dag går mot stan via tunneln vid resecentrum och vidare över bron. Hon är känd för sin runda "fiskehatt" och han har stort skägg.
Är dom missbrukare? Tycker inte dom verkar skumma alls .

Upplever dom som otroligt trevliga
Citera
2024-09-16, 10:37
Medlem
Denna snubbe är också död nu , men ökänd knarkare och pyroman var han . Blev ökänd här stan för att han anlade det gamla gula huset som låg vid stora COOP förut .

Blev utslängd från våran innebandyträning en gång för att det luktade rök om honom .

Oliver hette han . Hade glasögon och skägg
Citera
2024-09-16, 10:58
Medlem
Vart han tagit vägen nu vet jag inte men förut fanns det en snubbe här i stan som var skallig och skäggig som alltid oavsett väder gick omkring i shorts .

Tror han är utländsk .
Citera
2024-09-16, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Borderlainen
Chrille S, jävligt oskön snubbe
Får ta mig dumstruten här. Har bott i Hsand i nästan hela mitt liv men har mig veterligen aldrig ens sett honom
Citera
2024-09-16, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Får ta mig dumstruten här. Har bott i Hsand i nästan hela mitt liv men har mig veterligen aldrig ens sett honom

Han var på Mittnytt och även i tidningen för någon månad sen angående vindskyddet på Sälsten.
Citera
2024-09-16, 12:46
Medlem
Bylund som cyklar med fiskarhatt och solglasögon är också en person som många känner till i stan.
Citera
2024-09-16, 13:49
Medlem
Citat:
Han var på Mittnytt och även i tidningen för någon månad sen angående vindskyddet på Sälsten.
Den artikeln blev lite av en höna av en fjäder.

Visst inte så lämpligt att upprätta vindskydd på Sälsten men inget brottsligt
Citera
2024-09-16, 15:28
Medlem
Citat:
Bylund som cyklar med fiskarhatt och solglasögon är också en person som många känner till i stan.
Förnamn?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in