2022-08-06, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Vadå i föras igen? KFK är inte borttaget.

Varför går det inte att rapportera för KFK?

Har hört att KFK är borta.
2022-08-06, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Market

KFK är en regel som är till för att Admins ska kunna stänga av forumsförstörande användare. Till skillnad från andra regler så röstas det inte om KFK bland mods. Det handlar inte om enskilda inlägg utan baseras mer på en helhetssyn av användarens aktivitet.
2022-08-06, 19:07
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av najas
Visst är det jobbigt med yttrandefrihet. Det är en liten bitch som rövknullar dig utan att du kan göra nått åt det, men samtidigt ger dig möjlighet att själv välja hur du vill få fram dina käpphästar.

Satan vad jag är trött på alla whiners som gnäller om att "dom där är för dumma, tråkiga, specialintresserade och/eller tycker inte som jag, så dom borde vi hålla borta"

Som påpekats så finns 0.03 om det är trams eller ot, i annat fall ska ni fanimig hålla käften och tugga i er att yttrandefrihet gäller alla.
Håller till viss del med och många är de gånger man har, i mitt tycke en riktigt bra kommentar på ett inlägg men när det väl blir dags att skicka svar inser man att det mest är frågan om bajs och därför klickar bakåt istället.
Får väl även i ärlighetens namn medge att det blivit en och annan oneliner som ändå varit adekvat till topic.
Däremot brukar jag rp:a inlägg som jag anser är skit så får ansvarig mod göra en bedömning av det hela.
2022-08-06, 19:23
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Market

KFK är inte alls borta. Läs reglerna så ser du att det finns kvar.

Citat:
2.02. Kvalitet framför kvantitet (KFK)
Medlemmar som motarbetar den fria debatten i forumet, genom att systematiskt publicera inlägg med för låg kvalitet eller bristande debattunderlag, blir avstängda eller bannlysta.

Sedan kan du också konstatera det genom att söka på KFK i (FB) Avstängningar och bannlysningar

https://www.flashback.org/sok/?so=weight&query=KFK&f=123&sp=0

Nullheap gav en bra svar ovan på varför det inte går att RP:a för KFK. För enskilda inlägg gäller oftast 0.02 eller 0.03 för inlägg som totalt sett till slut leder till KFK.
2026-07-14, 11:38
Moderator
Maviels avatar
Då det numera finns en nyare tråd, fortsätter vi i den och låser den här.

/Moderator
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in