Citat:
Ursprungligen postat av
Halloween2
Liverpool, satt på både deras egna match tråd på reddit, samt på den vanliga live tråden.
Menar du FBs livetråd? Typ 2-3 LFC-supportrar som skrev i den, var rätt mycket som inte nämndes något om överhuvudtaget.
Självklart är supportrar generellt ovilliga att prata om saker de borde fått emot sig - precis som du valde att inte svara på frågan "Inga som helst moraliska tvivel kring era ägare eller resan ni gjort?" häromdagen, trots att jag ställde den två gånger. Öm tå.
Att hänvisa till andra forum och försöka påskina att "så är de, LFC-fansen" blir mot bakgrund att du själv är exakt som dem du försöker kritisera, blir sten i glashus. Också ett rätt konstigt belägg.
"Chelseafansen är fan världens jävla rötägg"
"Ehm?"
"Ja på ett annat ställe som jag läser på"
"...."
Dessutom, om du bara orkat läsa tråden, hade du sett mitt inlägg från tidigare idag:
Citat:
Konate skulle haft straff emot sig för att hålla fast Richarlison vid 3-2. Men som vi vet skiter VAR i sådana grejer och spelarna kommer undan med det.
Jota skulle förmodligen åkt ut för stämplingen i ansiktet på Skipp. Men där kan jag väl låta udda vara jämnt, då Skipp i sin tur borde åkt ut för sin stämpling på Diaz i första.
Kort sagt, den sortens medgivanden du själv aldrig skulle göra om det var City som fått favören.
Det är så jävla märkligt det där, hur fotbollsfans alltid försöker tillskriva att "det där packet är minsann scum of the earth, inte som oss", när alla supportergrupper är i princip samma sak. Några vettiga, några rövhål. Rashid Musa och Lars Ohly är LFC-fans, inte fan tycker jag bättre om dem för det.
Sjukt viktigt mellan Leicester och Everton nu. Hellre Leicester, så kom igen nu Vardy, sätt ett par mål!