2023-03-21, 13:59
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Har inte sett någon info om att Saka skulle vara skadad och tackat nej till landslaget?

Nej, däremot finns video på när Saka anländer till landslaget och hälsar på bl.a. Shaw och Declan Rice.

Edit: https://twitter.com/eurofootcom/status/1638144474843951104?t=l3JCkj7l4GcT0GK90ur4bQ&s=19
Citera
2023-03-21, 14:00
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Har inte sett någon info om att Saka skulle vara skadad och tackat nej till landslaget?

Hmm vad i helvete. 120% på att jag läste det i går... Men kanske hjärnspöken.
Citera
2023-03-21, 17:14
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Det ''roligaste'' är ju att de är de bästa spelarna som ''skadat'' sig (har bara läst om tre än så länge)

Rashford
Saka
Haaland

Saka är inte skadad. Han är med och tränar med landslaget inför matchen mot Italien.
Citera
2023-03-21, 17:22
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HycklarSverige
Saka är inte skadad. Han är med och tränar med landslaget inför matchen mot Italien.

Jo jag fick det som svar tidigare. Vet inte varför jag trodde han skadad.

På tal om något helt annat... Vad i helvete hände med Aubameyang? Killen skulle dragit till Kina när han hade chansen för flera år sedan.
Citera
2023-03-21, 18:05
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:

På tal om något helt annat... Vad i helvete hände med Aubameyang? Killen skulle dragit till Kina när han hade chansen för flera år sedan.

Det var väl Tuchel som övertalade honom att joina Chelsea. Riktigt tråkigt/oturligt för honom att Tuchel fick kicken straxt efter att han signat.
Citera
2023-03-21, 18:11
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:

Fotbollsnyheter kan vara väldigt clickbait och stundtals fyllda med falska eller hypotetiska påståenden.

Det är inte mycket jag förstår mig på när det gäller Aubemeyang sedan han bytte från Arsenal. Han var en kort sväng i Barcelona, men flyttade till Chelsea efter bara ett halvår. Vad hände där egentligen?
Citera
2023-03-21, 18:58
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Fotbollsnyheter kan vara väldigt clickbait och stundtals fyllda med falska eller hypotetiska påståenden.

Det är inte mycket jag förstår mig på när det gäller Aubemeyang sedan han bytte från Arsenal. Han var en kort sväng i Barcelona, men flyttade till Chelsea efter bara ett halvår. Vad hände där egentligen?

Barca behövde sälja spelare för att få ihop alla värvningarna och Auba var väl en av få som hade intresse från en klubb med pengar.
Citera
2023-03-21, 19:26
Medlem
HycklarSveriges avatar
Englands U21 har kallat in den högaktuella Folarin Balogun, som är utlånad av Arsenal till Ligue 1. Lite synd eftersom jag först hoppades på att han skulle bli kallad till Englands A landslag i samband med Rashfords skadebesked. Ändå kul att han får spela internationellt på nått sätt iallafall, och antagligen var det rätt beslut, eftersom han är en striker och konkurrerar då med Harry Kane i den rollen.

Emile Smith Rowe från Arsenal blev också kallad till U21.
Citera
2023-03-21, 20:09
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Crystal Palace värvar in Roy Hodgdon som får leda laget säsongen ut.

Väldigt förutsägbart.

Det ger dem tid att fundera lite mer över en ny tränare.

Han måste väl snart vara tidernas äldsta tränare på högsta nivån.
Citera
2023-03-21, 20:43
Medlem
Halloween2s avatar
Members of the Tottenham squad have been in contact with former manager Mauricio Pochettino about a potential return to the club. It is understood that Pochettino would be keen on the move.

: Sky sports
Citera
2023-03-21, 21:22
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Englands U21 har kallat in den högaktuella Folarin Balogun, som är utlånad av Arsenal till Ligue 1. Lite synd eftersom jag först hoppades på att han skulle bli kallad till Englands A landslag i samband med Rashfords skadebesked. Ändå kul att han får spela internationellt på nått sätt iallafall, och antagligen var det rätt beslut, eftersom han är en striker och konkurrerar då med Harry Kane i den rollen.

Emile Smith Rowe från Arsenal blev också kallad till U21.

Balogun är också amerikansk medborgare. Frågan är hur han tänker, han skulle kunna lira A-landslag redan nu för USA. Men antar att han helst vill bli en del av det engelska landslaget. Då lär nog Southgate bort först.

Hoppas att han tar med sig den goda formen hem till Arsenal nästa säsong. Tänker att Nketiah nog säljs och att Balogun i så fall får ta andrafiolen bakom Jesus.
Citera
2023-03-22, 00:38
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Members of the Tottenham squad have been in contact with former manager Mauricio Pochettino about a potential return to the club. It is understood that Pochettino would be keen on the move.

: Sky sports

Vet inte vad man ska säga. Om han återkommer och vi blir årets flopp förstörs det magiska han byggde upp tidigare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in