2023-03-18, 23:27
  #5545
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IfIWereAGirl
Det är ingen hemlighet att Mudryk INTE var Potters värvning, men sen ska man komma ihåg att Mudryk fortf befinner sig i försäsong.

mudryk kommer även under säsong vara europa leauge det tar emot att vara ärlig men 1.2 miljarder kommer inte förändra det dags släppa ölhatten och ta till sig det
Citera
2023-03-18, 23:29
  #5546
Medlem
Drickbacks avatar
Conte Show

https://www.youtube.com/watch?v=tnl2GLlF-Zg
Citera
2023-03-18, 23:33
  #5547
Medlem
Skarparattarns avatar
Patetiskt. Conte OUT bygg om bygg rätt!
Citera
2023-03-19, 00:07
  #5548
Moderator
zanteras avatar
Känns som Conte tar inspiration från George Costanza när han försöker få sparken från Yankees i Seinfeld. Hade Spurs faktiskt haft någon trofé hade han garanterat kedjat fast den bakom bilen och kört runt på parkeringen utanför arenan.
Citera
2023-03-19, 00:17
  #5549
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Känns som Conte tar inspiration från George Costanza när han försöker få sparken från Yankees i Seinfeld. Hade Spurs faktiskt haft någon trofé hade han garanterat kedjat fast den bakom bilen och kört runt på parkeringen utanför arenan.

Underbart avsnitt!
Citera
2023-03-19, 00:18
  #5550
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Patetiskt. Conte OUT bygg om bygg rätt!
Vem ska ta över? Poch igen som aldrig borde fått sparken?
Citera
2023-03-19, 00:29
  #5551
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Vem ska ta över? Poch igen som aldrig borde fått sparken?


Risken med Poch är att man förstör det magiska som var under några år.

Jag röstar för Postecoglou som gjort det bra i Celtic. Eller Thomas Frank i Brentford.
Citera
2023-03-19, 00:34
  #5552
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Risken med Poch är att man förstör det magiska som var under några år.

Jag röstar för Postecoglou som gjort det bra i Celtic. Eller Thomas Frank i Brentford.
Det är väl inte så jättesvårt att göra det bra med Celtic? :P Varför inte Simeone om han lämnar? Kunde han få Atleti att bli mästare så ska han fan kunna göra Spurs till mästare också..
Citera
2023-03-19, 00:39
  #5553
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Det är väl inte så jättesvårt att göra det bra med Celtic? :P Varför inte Simeone om han lämnar? Kunde han få Atleti att bli mästare så ska han fan kunna göra Spurs till mästare också..


Jo men trött på defensiva tränare som inte vågar gå framåt.

Nej det är inte så svårt med Celtic men just därför blir Spurs en utmaning.
Citera
2023-03-19, 00:43
  #5554
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Jo men trött på defensiva tränare som inte vågar gå framåt.

Nej det är inte så svårt med Celtic men just därför blir Spurs en utmaning.
Du vill att Spurs ska spela som Bajen och sen sparka tränare när dom tar guld om det är tråk? :P Nej men vafan Simeone kan ju spela så att laget tar 3 poäng iaf. Kane skulle kunna bli hans Diego Costa sen tar han med sig några från LaLiga och får alla att spela för märket in i döden.
Citera
2023-03-19, 00:53
  #5555
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Jo men trött på defensiva tränare som inte vågar gå framåt.

Nej det är inte så svårt med Celtic men just därför blir Spurs en utmaning.

magkänslan säger tuchel även om magen har 0 koll på tiny tots och rykten vad har du för känsla eller hört ?
Citera
2023-03-19, 01:28
  #5556
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HycklarSverige
Alexander Isak gjorde två mål mot Nottingham igår och blev matchens lirare. Han var också nära på att göra en väldigt snygg assist, som blev bortdömt för offside. Jag hoppas för hans skull att Newcastle kan norpa 4:e platsen.

Blir intressant vad han kan göra mot Belgien nästa vecka. Det kan dock bli stökigt i landslaget nu när Zlatan ska tillbaks, och jag vill hellre se Isak spela i mitten än Zlatan med tanke på hans ålder och form.

Tycker det var en mycket konstig offside.

Två Forestspelare spelar ju bollen innan den studsar på den offsidestående.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in