2023-03-11, 00:49
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Knappast. Tror han kommer vara bra nästa säsong. Gäller få bort Contes tråkiga fotboll.

Pepe i Arsenal är en större floppvärvning tex.

Pepe gjorde dock mål...
Citera
2023-03-11, 00:53
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Pepe gjorde dock mål...

Var han värd 72 milj pund?
Citera
2023-03-11, 00:59
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Var han värd 72 milj pund?

Det var inte frågan, försök inte blanda bort korten.
Citera
2023-03-11, 01:10
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Knappast. Tror han kommer vara bra nästa säsong. Gäller få bort Contes tråkiga fotboll.

Pepe i Arsenal är en större floppvärvning tex.
Hur mkt betalade Tiny Tots för Richarlison?

Personligen, så har Richarlison aldrig impad mig, inte ens när han var i Everton. En högst medioker medelmåtta.
Citera
2023-03-11, 01:27
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Det var inte frågan, försök inte blanda bort korten.

Generalen påstod att Richarlison är PL’s största flopp. Rent skitsnack enligt mig. Han har inte ens fått chansen på riktigt.

Då kontrade jag med Pepe varför kan ni inte bara erkänna att han är en av dom största flopparna genom tiderna?
Citera
2023-03-11, 01:28
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Hur mkt betalade Tiny Tots för Richarlison?

Personligen, så har Richarlison aldrig impad mig, inte ens när han var i Everton. En högst medioker medelmåtta.

Tänker inte ens bemöda mig svara när du skriver ”tiny tots” som ingen förstår vad du menar med. Så otroligt låg nivå från dig
Citera
2023-03-11, 02:25
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Generalen påstod att Richarlison är PL’s största flopp. Rent skitsnack enligt mig. Han har inte ens fått chansen på riktigt.

Då kontrade jag med Pepe varför kan ni inte bara erkänna att han är en av dom största flopparna genom tiderna?
Jag påstod ingenting. Däremot så frågade jag om Richarlison till Spurs är tidernas största floppvärvning i EPL, som ju är en helt legitim fråga.

Pepe levde inte upp till förväntningarna, men har iaf presterat på en högre nivå än vad Richarlison har gjort.
Citat:
Tänker inte ens bemöda mig svara när du skriver ”tiny tots” som ingen förstår vad du menar med. Så otroligt låg nivå från dig
Halva London kallar Floppingham Hotspur för Tiny Tots, inte bara jag.
Senast redigerad av Generalandersson 2023-03-11 kl. 02:32.
Citera
2023-03-11, 02:47
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Jag påstod ingenting. Däremot så frågade jag om Richarlison till Spurs är tidernas största floppvärvning i EPL, som ju är en helt legitim fråga.

Pepe levde inte upp till förväntningarna, men har iaf presterat på en högre nivå än vad Richarlison har gjort.

Halva London kallar Floppingham Hotspur för Tiny Tots, inte bara jag.

Vad sägs om att slänga upp bevis för att ”halva London” kallar oss så?

För du ljuger väl inte?
Citera
2023-03-11, 07:17
Medlem
potatislandets avatar
Vad hände med Toneys avstängning?
Citera
2023-03-11, 08:05
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Vad sägs om att slänga upp bevis för att ”halva London” kallar oss så?

För du ljuger väl inte?
"Välkommen till Tiny Tots, förskolan på Teknikringen 18. Vårt mål är att alla som vistas på förskolan Tiny Tots ska känna glädje och trygghet."

Han har blandat ihop sin förskola med fotboll igen så var snäll mot honom
Citera
2023-03-11, 08:20
Medlem
Beaver14s avatar
Dagens galnaste rykte måste ju ändå vara Maguire till PSG!
Citera
2023-03-11, 08:28
Moderator
zanteras avatar
Jag tycker också det är lite tidigt att kalla Richarlison största PL floppen och dylikt. Många värvningar gör en medioker första säsong och blir sedan bättre. Grealish t.ex. levde ju inte alls upp till sin prislapp första året i City, har dock varit bättre i år och kanske på sikt kan leverera det City hade hoppats. Pepe är ju en annan spelare som Arsenal hade stora förhoppningar på men som inte alls blev bra. Richarlison under en annan tränare kan nog vara en helt annan spelare, han stänkte ju in en del mål i Everton och Watford innan, och har presterat helt okej i Brasilien där han t.o.m petade Gabriel Jesus (vad man nu tycker om det).

Dock ligger det väl honom i fatet att han har en 'aura' som är lätt att hata. En småful spelare som kan tappa humöret och göra dumma saker, en uppsyn som påminner om en mobbare ur en highschool film och han är lite den spelaren som egna fansen gillar men som andra fans ogillar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in