2022-10-05, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Antal Champions League titlar:
Chelsea 2
Arsleanal 0

När AFC uppnår detta så kan vi snacka.

London is Blue

#FuckArsenal

Blev du mobbad som liten eller? Kommer påminna dig när säsongen är slut om att både Liverpool och Chelsea kommer före oss, inte omöjligt men känns inte heller direkt trovärdigt om du kollar matcherna 😊 Chelski kommer bli sämre efter ägarbytet, njut så länge du kan!
Citera
2022-10-05, 21:50
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Pinsamt? Bryr mig inte ett dugg.

Jag bara skriver vad jag har hört/läst, men du hittar väl säkert det nämnda klippet från Sky med Redknapp & Ferdinand om du letar på youtube.
Du skrev att dom flesta experter håller med dig för att sen ändra det till att två stycken har sagt det någon gång efter att jag bad dig länka dessa experter!
Citera
2022-10-05, 21:51
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schmoove
Vem som helst hade gjort ett bättre jobb än hjärndöda Royal. Rätt roligt att Tomiyasu ratades och Royal istället köptes för dyra pengar från barca.

https://www.sportbible.com/football/barcelona-cannot-believe-they-got-26-million-for-player-20220112

Conte håller inte riktigt med dig och relationen mellan Doherty och Conte är nog inte den bästa:

https://www.fotbollskanalen.se/england/contes-totalsagning-av-doherty-jag-ar-inte-dum-jag-vill-inte-forlora/
Gör en bättre elva mellan Tottenham och Arsenal du då! Ni gråter att jag valde Emerson men alla andra skriver 9 spelare från sitt lag och 2 från det andra!
Citera
2022-10-05, 21:55
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
City är ju regerande mästare och har vunnit 4 av de senaste 5 åren och bara en clown skulle ju sticka ut hakan efter 8 matcher och jämföra sitt lag som slutade 5a förra året med City. City förblir favoriter tills den dagen ett annat lag knäpper dem på näsan.
För 99% av folket är det så, sen finns det dom som lever i en drömvärld.
Citera
2022-10-05, 21:57
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Santicazorla92
Blev du mobbad som liten eller? Kommer påminna dig när säsongen är slut om att både Liverpool och Chelsea kommer före oss, inte omöjligt men känns inte heller direkt trovärdigt om du kollar matcherna 😊 Chelski kommer bli sämre efter ägarbytet, njut så länge du kan!
Tror Chelsea kan få det svårt att ta en CL plats denna säsong. City, Liverpool,United,Tottenham,Arsenal, Brighton, Newcastle känns alla bättre
Citera
2022-10-05, 22:01
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Tack för att du tog tid till att förklara lite för killen.. AW säger bara det som 99,99% av alla med lite fotbollskunskaper redan vet - att Man City har det bästa laget, samt det bästa tränarteamet i EPL. Men jag tror vi kommer att utmana de om titeln.

”Vatos Lacos”, hejar du på Notts County oxå?
"Förklara lite för killen" Du sa för någon dag sedan att ni hade lika bra lag och att det var 50/50!
Citera
2022-10-05, 22:01
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Tror Chelsea kan få det svårt att ta en CL plats denna säsong. City, Liverpool,United,Tottenham,Arsenal, Brighton, Newcastle känns alla bättre

Du är fan dement om du på riktigt tror att Brighton är bättre än Chelsea. Förklara då varför vi tog deras tränare om det nu skulle visa sig att vi är sämre.

Fakta är inget du är särskilt bra på att hålla dig till.
Citera
2022-10-05, 22:02
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Du är fan dement om du på riktigt tror att Brighton är bättre än Chelsea. Förklara då varför vi tog deras tränare om det nu skulle visa sig att vi är sämre.

Ni tog honom för att dom är bättre
Citera
2022-10-05, 22:03
Medlem
Free12s avatar
Citat:

Lite kul att du bara högg på Brighton
Citera
2022-10-05, 22:22
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ni tog honom för att dom är bättre

Tror du på riktigt att Brighton bara skulle släppa Potter helt fri för att förhandla med Chelsea samma dag som Tuchel sparkades om det nu skulle skulle stämma?

Jag är helt övertygad om att din pappa gav dig bältet ganska ofta som barn. Det är omöjligt att en fullt frisk människa resonerar så som du gör.

Citat:
Lite kul att du bara högg på Brighton

Jag har aldrig under mina år på guds gröna jord sett någon jämföra Brighton med Londons Stolthet Chelsea. Du hamnade precis i samma klass som Generalen bra jobbat horunge!
Citera
2022-10-05, 22:51
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Du skrev att dom flesta experter håller med dig för att sen ändra det till att två stycken har sagt det någon gång efter att jag bad dig länka dessa experter!
Vad jag syftade på, är att flesta sk experter är nog överens med Redknapp/Ferdinand i just detta.

Vi har ett bättre försvar, medans City har ett bättre mittfält/anfall. That’s how it is.
Citera
2022-10-05, 22:54
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
"Förklara lite för killen" Du sa för någon dag sedan att ni hade lika bra lag och att det var 50/50!
Det har jag aldrig påstått. Vad jag skrev var att City är favoriter till titeln, fast att det är endast ett lag som kan hindra City, och det laget är Arsenal.

Annars så skrev jag att det är ca 60/40 fördel City.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in