2022-06-22, 16:30
Medlem
Är han rökt för sista gången nu då kanske?
Citera
2022-06-23, 11:53
Medlem
"Det var två gärningsmän vid knivattacken på Möllan, där en 20-åring skadades illa och en 21-åring dog. Förutom 22-åringen som nu är fast och väntar på häktningsförhandling jagas även en tonåring från Rosengård."

https://www.sydsvenskan.se/2022-06-23/en-andra-garningsman-jagas-for-knivmordet-pa-mollan

Ni kanske alla hade rätt
Citera
2022-06-23, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gahot-Ola
"Det var två gärningsmän vid knivattacken på Möllan, där en 20-åring skadades illa och en 21-åring dog. Förutom 22-åringen som nu är fast och väntar på häktningsförhandling jagas även en tonåring från Rosengård."

https://www.sydsvenskan.se/2022-06-23/en-andra-garningsman-jagas-for-knivmordet-pa-mollan

Ni kanske alla hade rätt

Söderkulla040 hade rätt!
Citera
2022-06-23, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Satukhara-malmo
Söderkulla040 hade rätt!
Jag hade rätt jag var den första som nämnde adib
Citera
2022-06-23, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guerramorte33
Känner igen namnet. Har du bild på Adib? Kan du beskriva hur han ser ut, t.ex har han svart krulligt hår och är lång?
Citera
2022-06-23, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guerramorte33

V.f. är Adib?
Citera
2022-06-23, 20:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Soderkulla040
Le*n blåste @nwar på pengar för ett bra tag sedan (mindre summa pengar). Så @nwar har hela tiden sagt till sina vänner att han ska f*cka Le*n.

Le*n kom hem nyligen efter att han flytt från dödshot från andra personer i Malmö tex:Sh@hinsa som hållit le*n i ett koppel.

Le*n kom tillbaks som ”rambo” och letade efter @nwar och flasha till hela Malmö att han ska klippa @nwar och alla som e med han.

Le*n umgicks med en liten springis @dib som oftast har kniv på sig, hittade @nwar och hans vän på möllan via ”tips” sen hoppade Le*n på direkt och utdelade slag medans @dib va avvaktande. @nwars vän försökte stoppa det genom att få bort Le*n vilket slutade med att le*n ska ha skrikit till sin vän ”hugg han manen” och så börja allt. Men bägge ska ha haft kniv enligt rykten så det blir svårt att avgöra vem som börja hugga/avsluta.

Utgångspunkten är att han skulle döda @nwar oavsett!

Båda kommer att åtalas 99% men le*n torskar på medhjälp säkert sån jonkare.

Kniven rakt i hjärtat vid möllan iallafall mvh info med säker källa😉
Citera
2022-06-23, 20:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av spark040
Känner igen namnet. Har du bild på Adib? Kan du beskriva hur han ser ut, t.ex har han svart krulligt hår och är lång?

Är det adib hamzaoui?
Citera
2022-06-23, 20:41
Moderator
Meijis avatar
Expressens version: "Ett ungdomsbråk som spårade ur".

Citat:
Strax innan midnatt blev Anwar Kaddah knivhuggen tillsammans med en jämnårig kamrat på Möllevången. Enligt uppgifter rörde det sig om ett ungdomsbråk som spårade ur. Det var fyra personer inblandade, Anwar Kaddah och kamraten mot två andra män. Det är ännu okänt vad bråket rörde sig om.

https://www.expressen.se/nyheter/anwar-knivhoggs-till-dods-pa-vag-till-sitt-21-arsfirande/
Citera
2022-06-23, 21:08
Medlem
MENA folk igen, otippat 😁😁
Citera
2022-06-24, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spark040
Han är ganska lång marockan
Citera
2022-06-24, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsigkille
Är det adib hamzaoui?
Exaxkt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto