Citat:
Ursprungligen postat av
DRAVKCAB
Ja men visst är det intressant att du tycker att merparten av USAs befolkning är en sekt om
det som du säger inte kan uteslutas att Trump blir vald 2024. Jag ser ju det mera att en liten vänsterextrem minoritet som du verkar tillhöra som en mer rättvisande beskrivning av begreppet sekt. Per definition om 50% av en befolkning anser något så kan det per definition inte vara en sekt då det är mer att betrakta som mainstream.
Talande att du inte ens kan förstå sådana enkla faktum.
Det blir en sekt kring trumpen och när de aldrig NÅGONSIN accepterar trumpens fel eller extrema antalet lögner.
Det är faktiskt en definition av sekt, och hur kritik ALDRIG får ges eller accepteras.
Hade ni däremot förstått att helt utan bevis för systematiskt valfusk sagt att trumpen ljuger, det existerar inget systematiskt valfusk.
Det berättar att den personen inte har ett sektbeteende.
Den som hade kritiserat trumpen för denna försök till systematiskt valfusk.
Det berättar att den personen inte har ett sektbeteende.
Så vem är du av dom, sekt eller inte?
Undrar då du lyfter något som inte ens existerar och att trumpen skulle blivit snuvad 2020 pga valfusk.
Men istället berättar du att konspirationen är sann.
Jag räknar med att jag få rätt om trumpen förlorar nomineringen till 2024 och hen kommer yla om etablissemangets i republikanerna har valfuskat.
Och vad kommer de med sektbeteende kring trumpen säga, jo, att det förekommit valfusk igen och detta fortfarande helt utan bevis.
Så varför skriver du skräp?
Men oroa dig inte, jag tror sekten kan och kommer sluta upp sig bakom trumpen om hen blir nominerad.
Och jag tillhör inte de som säger trumpen är chanslös, men är mellanårsvalet en indikation, så ja, då är det redan över för trumpen 2024.
En sak som jag finner sjukligt intressant också, ni sade ju att när man är i en ålder som trumpen, så ska man inte få bli president.
Så varför säger ni inte detta om trumpen, kan det vara sektbeteendet igen
Dina projiceringar går heller ingen på.