2006-06-28, 21:55
Medlem
Lee666s avatar
Det blev rygg idag istället för både bejböjen å benpressen var upptagna.
Men ett bra pass var det å stats e inget att skriva just nu, ska köra en vecka först.
Första Teston tryckt i RÖVEN!
Känns nice.
Citera
2006-06-30, 00:15
Medlem
Lee666s avatar
Vilodag idag å MAT i mängder!! Blev kina buffe.
Annars består maten mest av grillade kycklingbröstt å ris (fan för å äta de jämt)

Mat:
----
Morgon:
Kl 09.00 Proteindrink - ca 40 gram (2 skopor protein + 5 äggvitor)
Kl 11.00 Fika - smörgås + yogurt
Kl 14.00 Lunch - Husmanskost
Kl 18:00 Middag - Kyckling + ris å kanske en rödvins sås
Kl 20:00 Träning - Gainer + lite mat kanske när jag kommer hem
Kl 23.00 Proteindrink - ca 40 gram (2 skopor protein + 5 äggvitor)

Den kosten försöker jag att hålla så gott det går besroende på vad jobb jag har på dagen.

Kosttillskott: Creatin, HMB, Vitaminer, Protein.

Imorron e re BEN!!!
Citera
2006-06-30, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lee666
Vilodag idag å MAT i mängder!! Blev kina buffe.
Annars består maten mest av grillade kycklingbröstt å ris (fan för å äta de jämt)

Mat:
----
Morgon:
Kl 09.00 Proteindrink - ca 40 gram (2 skopor protein + 5 äggvitor)
Kl 11.00 Fika - smörgås + yogurt
Kl 14.00 Lunch - Husmanskost
Kl 18:00 Middag - Kyckling + ris å kanske en rödvins sås
Kl 20:00 Träning - Gainer + lite mat kanske när jag kommer hem
Kl 23.00 Proteindrink - ca 40 gram (2 skopor protein + 5 äggvitor)

Den kosten försöker jag att hålla så gott det går besroende på vad jobb jag har på dagen.

Kosttillskott: Creatin, HMB, Vitaminer, Protein.

Imorron e re BEN!!!

Den kosten kommer du inte långt med. tryck i dig en ordentlig frukost bestånde av fullkornsmackor havregrynsgröt äpplen mjölk någon grönsak till också. Käka inte vanliga mackor det innehåller bara snabba kolisar, grova fullkorns mackor är det som gäller. Ät mycket grönsaker som t.ex broccoli.
Ett par burkar med tonfisk vore inte fel samt skippa buffen, ät hemlagad.
OBS glöm inte att dricka kopiösa mängder med vatten, lite men ofta.

Vill inte förolämpa dig bara ge dig råd och hjälp.

Ajöken
Citera
2006-06-30, 01:08
Medlem
Lee666s avatar
Frukt äter jag, grönsaker äter jag å vatten dricker jag i mängder även om jag inte tränar. Dricker bara vatten, dricker inte dricka eller saft å så, har aldrig gjort.
Glömde väl skriva att de e grönsaker till maten oxå.
Äta på morronen kan jag fan inte, e bara illamående, måste få vara vaken ett tag innan å då kommer fikat 2 timmar efter jag stigit upp men "SMÖRGÅSAR + YOGURT" (skrev det tidigare)
Annars tack för hjälpen.
Citera
2006-06-30, 01:36
Medlem
Citat:
Frukt äter jag, grönsaker äter jag å vatten dricker jag i mängder även om jag inte tränar. Dricker bara vatten, dricker inte dricka eller saft å så, har aldrig gjort.
Äta på morronen kan jag fan inte, e bara illamående, måste få vara vaken ett tag innan å då kommer fikat 2 timmar efter jag stigit upp men "SMÖRGÅSAR + YOGURT" (skrev det tidigare)
Annars tack för hjälpen.

Försök och äta mat på morgon, vid den tidpunkten kan du tjänna mest när det gäller muskeltillväxt med bra mat.
Försök äta mer och mer varje morgon så att du vänjer dig
Citera
2006-06-30, 01:49
Medlem
Lee666s avatar
Önskar att jag kunde men jag har fan nog svårt me drinken som ska ner.
Ska försöka trycka ner en macka men för jag vet att det gör en hel del men de kommer fan inte å gå.

Tackar iallafall.
Citera
2006-07-01, 12:58
Medlem
Citat:
Annars tack för hjälpen.

Det är en träningssak och lära sig. Kortisol är ett av de hormon som ingår i uppvakningsprocessen, och det gör så att kroppen sprutar ut en del energi (glukos) i blodet. Har man mycket energi i blodet så känner man sig inte speciellt sugen på mat. Ät inte kolhydrater innan du lägger dig och lägg dig i tid. Försök få i dig en del direkt när du kommer upp, öka på efter hand.

Ganska typiskt för de som har svårt att äta på morgonen är att de lägger huvuddelen av deras kost på eftermiddag och kväll. Detta är sämre än att ha huvudelen av kosten på morgon och eftermiddag.
Citera
2006-07-01, 13:34
Medlem
Lee666s avatar
Jag tror dig i det du skriver. Jag har testat att öka me maten på morronen nu i två dag å det går sakta men säkert. Man får verkligen trycka i sig skiten.
Citera
2006-07-01, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gosh
Har du gått från en trea på 60 till en etta på 100 på fyra år? Jo det är riktigt pissigt. Och dessutom har en tidigare kur..

Det handlar inte om att vara född starka, i princip alla kan bli starka. Vad jag vet så är faktiskt de som blir bäst de som varit klenast som små. Är man klen och kanske mobbad som liten så skapar personen en så stark vilja som vuxen att den går om de flesta i styrka. Då finns det nödvändiga drivet som krävs för allt slit

Lär dig ta kritik med för om du inte gör det så kommer du aldrig få kritik (kritik är den mest värdefulla information man kan få) och om du aldrig får kritik så vet du aldrig när du gör fel.

..
Citera
2006-07-01, 14:03
Medlem
Citat:
När jag började köra för ca: 2år sen så vägde jag runt 70kg å var benig som fan, fast me en kula
Rund kan jag inte säga att jag e men kagge som väger några kilo ja.
Jag e inte rädd för lite fett för det kan jag ta bort när jag vill.
Har aldrig varit stark så varje ökning jag gör e skoj.

Ska inte kombinera testo me testo: Ska köra Enathe bara.
Hur mycket ska jag köra i vecka tycker du?...500?

Tackar

20kg+ på två år? o bara 100 i bänk!! tror du mäst snackar massa skit håll dig borta från preppen
Citera
2006-07-01, 18:14
Medlem
Lee666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grandman
20kg+ på två år? o bara 100 i bänk!! tror du mäst snackar massa skit håll dig borta från preppen

Ja du verkar ju vara rätt man å dömma jävla Kommunist!
Byt bild å ge fan i skriva i den här tråden.
Sköt ditt grandma.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in