2022-09-15, 08:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Sicken nolla du är, jobbar i Danmark, Norge, Finland, England, och INGET land har tappat greppet som Sverige, i Finland finns det ju knappt en MENAfigur, England en hel del, men London är sedan långt tillbaka fyllda av icke-Britter, vilka har integrerat sej på ett helt annat sätt än MENAfigurerna gjort i Sverige.

Jag skiter I Bilderberggruppen, men att skylla invandringen på de är en lögn, den har våra vänsterpuckon skött själva med viss hjälp av riksmongot Reinfeldt.

Sverige var sönderblattat redan 1990, sen har det eskalerat i överljudshastighet senaste 12-15 åren.

Att Sverige är mer extremt än andra länder bevisar inte att inte Bilderberg haft ett finger med i spelet. Varför ser vi annars samma koordinerade massinvandringsagenda i samtliga västländer (Östeuropa undantaget)?
Citera
2022-09-15, 08:55
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Att Sverige är mer extremt än andra länder bevisar inte att inte Bilderberg haft ett finger med i spelet. Varför ser vi annars samma koordinerade massinvandringsagenda i samtliga västländer (Östeuropa undantaget)?

Varför ser vi det endast i Sverige och inte på långa vägar likadant i våra Nordiska grannländer, valde Bilderberggruppen ut just Sverige, givetvis inte!
Nej, vår sinnessjuka invandring den har våra idioter till politiker själva sett till, allt har med Sveriges PKanda att göra, att avrätta ett antal politiker och ett antal journalister för landsförräderi vore det enda rätta!
Citera
2022-09-15, 09:03
Avslutad
Citat:
Varför ser vi det endast i Sverige och inte på långa vägar likadant i våra Nordiska grannländer, valde Bilderberggruppen ut just Sverige, givetvis inte!
Nej, vår sinnessjuka invandring den har våra idioter till politiker själva sett till, allt har med Sveriges PKanda att göra, att avrätta ett antal politiker och ett antal journalister för landsförräderi vore det enda rätta!

Det ena utesluter som sagt inte det andra. Och det ser tämligen illa ut även i andra västländer (även om Sverige är extremt). Har du besökt t e x Oslo centralstation? Ta en fika där någon gång och återkom sedan.
Citera
2022-09-15, 09:09
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Det ena utesluter som sagt inte det andra. Och det ser tämligen illa ut även i andra västländer (även om Sverige är extremt). Har du besökt t e x Oslo centralstation? Ta en fika där någon gång och återkom sedan.

Besöker, Oslo med jämna mellanrum, lika som besök sker i Helsingfors, Köpenhamn och London, kan hålla med om att Oslo är det närmsta Sverige av dessa länders städer, om än långt i från Malmö, Sthlm, Gbg.
Skillnaden mellan Norge och Sverige är att hela vårt jävla land, var enda liten håla är sönderinvandrat av MENA, vilket det absolut inte är i Norge.
Citera
2022-09-15, 09:16
Avslutad
Citat:
Besöker, Oslo med jämna mellanrum, lika som besök sker i Helsingfors, Köpenhamn och London, kan hålla med om att Oslo är det närmsta Sverige av dessa länders städer, om än långt i från Malmö, Sthlm, Gbg.
Skillnaden mellan Norge och Sverige är att hela vårt jävla land, var enda liten håla är sönderinvandrat av MENA, vilket det absolut inte är i Norge.

Vad har detta med Bilderberg 2022 att göra?
Citera
2022-09-15, 09:20
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Vad har detta med Bilderberg 2022 att göra?

Ingenting överhuvudtaget, det är ju just det mitt inlägg handlade om, att det finns idioter vilka säger att Sveriges fullkomligt hjärndöda massinvandring från MENA är en produkt av Bilderberggruppen.
Citera
2022-09-15, 09:24
Avslutad
Citat:
Ingenting överhuvudtaget, det är ju just det mitt inlägg handlade om, att det finns idioter vilka säger att Sveriges fullkomligt hjärndöda massinvandring från MENA är en produkt av Bilderberggruppen.

Du har inte fört fram något som antyder motsatsen. Vad är Bilderberg enligt dig, och varför besöker världens ledande politiker, mediapersonligheter och finansmän Bilderberg om det är betydelselöst?
Citera
2022-09-15, 09:31
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Du har inte fört fram något som antyder motsatsen. Vad är Bilderberg enligt dig, och varför besöker världens ledande politiker, mediapersonligheter och finansmän Bilderberg om det är betydelselöst?

Så du menar att Bilderberggruppen valt ut enbart Sverige som världens MENAsoptipp.
Citera
2022-09-15, 09:35
Avslutad
Citat:
Så du menar att Bilderberggruppen valt ut enbart Sverige som världens MENAsoptipp.

Det har jag redan kommenterat, svara nu på min fråga: Vad är Bilderberg enligt dig?
Citera
2022-09-15, 09:41
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Det har jag redan kommenterat, svara nu på min fråga: Vad är Bilderberg enligt dig?

Har ingen åsikt om dem, mitt inlägg handlade om idioter vilka skyller invandringen på dem.
Vad de nu än är för rörelse så har den inte med vår enorma MENAimport att göra, det är och var min invändning, härmed avslutar jag diskussionen.
Citera
2022-09-15, 09:51
Avslutad
Citat:
Har ingen åsikt om dem, mitt inlägg handlade om idioter vilka skyller invandringen på dem.
Vad de nu än är för rörelse så har den inte med vår enorma MENAimport att göra, det är och var min invändning, härmed avslutar jag diskussionen.

Hur vet du att Bilderberg inte ligger bakom den? Du skriver själv att du inte kan någonting om Bilderberg, så hur vet du då att de inte är involverade i den svenska migrationspolitiken?
Citera
2022-09-15, 09:59
Medlem
Psykonaut-s avatar
Vad säger Putin som hatar västvärlden, men bara för 8 år sedan tillhörde G7, ännu mer inne i NWO kretsen än fikamötet Bilderberg.

https://sv.wikipedia.org/wiki/G7

Eftersom Putin inte släppt några superduperhemliga Illuminati dokument, så kan man tro att det inte finns något superhemligt som judarna sysslar med, då Putin såklart sagt detta redan, men vilket inte gjorts.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in