2023-03-19, 12:20
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wrezanini
Tror inte man ska lita på Christian Peterson ens om man är högerextremist, han kan när som helst bränna den han inte tycker att han har nytta av om det gagnar honom själv.
Hans arbete får tala för sig själv tycker jag.
Citera
2023-03-19, 12:23
Medlem
wrezaninis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
Hans arbete får tala för sig själv tycker jag.

Det är vad det gör, hans agenda styr. Målet kommer drivas efter hans agenda, inget annat.

Det kan fungera, men han är komplett psykopat. Ingen att lita på i några sammanhang.
Citera
2023-03-19, 12:28
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Det är vad det gör, hans agenda styr. Målet kommer drivas efter hans agenda, inget annat.

Det kan fungera, men han är komplett psykopat. Ingen att lita på i några sammanhang.
Så länge hans agenda får vänsterextremister att granskas, hängas ut, dömas etc så är det en bra agenda. Man kan stödja den agendan utan att behöva veta mer, egentligen, så länge den ger resultat.
Citera
2023-03-19, 12:34
Medlem
wrezaninis avatar
Citat:
Så länge hans agenda får vänsterextremister att granskas, hängas ut, dömas etc så är det en bra agenda. Man kan stödja den agendan utan att behöva veta mer, egentligen, så länge den ger resultat.

Nä, förrädare kan sälja ut dig för att rädda sitt eget skinn när som helst. Det är ingen bra agenda.

Men för all del, jag rekommenderar alla nassar att anlita hans "tjänst".
Citera
2023-03-19, 12:37
Medlem
baggebo1s avatar
Citat:
Jag med, och inte bara "nassar", utan alla andra svenskar som utsatts för vänsterextrem brottslighet också.
Citera
2023-03-19, 12:44
Avslutad
Citat:
Nä, förrädare kan sälja ut dig för att rädda sitt eget skinn när som helst. Det är ingen bra agenda.

Han verkar bra mycket pålitligare än sin motsvarighet på vänsterkanten som hänger ut vem som helst som nazist men tack för omtanken.

Je suis Afghan. Kan inte ni totalitära kommunistbögar sluta äckla er med er besatthet av flashan bara?
Citera
2023-03-19, 13:19
Medlem
wrezaninis avatar
Citat:
Jag med, och inte bara "nassar", utan alla andra svenskar som utsatts för vänsterextrem brottslighet också.

Ja, att du inte fattar vad förrädare i dina egna led kan ställa till med för skada förvånar inte.

Citat:
Ursprungligen postat av Nowness
Han verkar bra mycket pålitligare än sin motsvarighet på vänsterkanten som hänger ut vem som helst som nazist men tack för omtanken.

Je suis Afghan. Kan inte ni totalitära kommunistbögar sluta äckla er med er besatthet av flashan bara?

Inte intresserad av att böga med ett skäggbarn, sorry. Kommunist kan du vara själv.
Citera
2023-03-19, 13:21
Avslutad
Citat:
Ja, att du inte fattar vad förrädare i dina egna led kan ställa till med för skada förvånar inte.

Inte intresserad av att böga med ett skäggbarn, sorry. Kommunist kan du vara själv.

OK så det kan ha varit ett case med förväxlade identiteter det där med Afghan och Jörgen F är det jag kan uttyda av ditt inlägg. Bra att vi kan lägga det bakom oss.
Citera
2023-03-19, 13:24
Medlem
wrezaninis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nowness
OK så det kan ha varit ett case med förväxlade identiteter det där med Afghan och Jörgen F är det jag kan uttyda av ditt inlägg. Bra att vi kan lägga det bakom oss.

Vem är Jörgen, är det din sugardaddy?
Citera
2023-03-19, 13:28
Avslutad
Citat:
Vem är Jörgen, är det din sugardaddy?

Han är dreamy, visst är han. Christian med, ontopic. Blonda välklippta killar är snygga.
Citera
2023-03-19, 13:47
Medlem
oskarp88s avatar
Golare har inga polare, det är sedan gammalt. Det är dock märkligt att dela med sig av ”hemligheter” om sig själv till en journalist. Vad förväntas journalisten göra? Sitta och hålla på sina hemligheter om folk för att använda det mot dem senare som nån slags utpressning? Eller ska det fungera som ett kvitto utan utgångsdatum på att man går att lita på? En transaktion, ett vänskaps-avtal?

Det växer sig nog till slut till ett stort arkiv av snåriga hemligheter och information att hålla reda på och ansvarsfullt hålla tyst om. Varför dela med sig av något som man inte vill ska komma ut? Som en slags omvänd hållhake - ”nu berättar jag detta för dig i förtroende och läcker du det så vet jag att du inte är min vän så det är bäst att du håller vad jag hävdar att du lovar mig”.

Helt onödigt att lägga det ansvaret i knät på någon annan, speciellt en journalist.

Visst, det är en sak om journalisten har bett om information och på förhand lovat att inte sprida den till någon annan, men att överösa hemligheter på någon som inte har bett om det är knappast välkommet. Ingen gillar nog att vara en ofrivillig slaskhink för hemligheter som man måste bevara.

Av det jag har sett om att Christian ”golar” ner chang gällande Paludans koranbränning så är inget av det Christian har ”snackat om” några hemligheter. Det finns mängder av vänstern som gärna vill framställa det så men det är bara ett sätt att försöka så ett frö för senare skörd, Christian och Chang blir inte osams bara för att några tomtar felaktigt hävdar att de golar ner varandra.
Senast redigerad av oskarp88 2023-03-19 kl. 14:01.
Citera
2023-03-20, 20:44
Medlem
Christian Peterson skryter på Telegram om sitt projekt Förtalsombudsmannen
https://t.me/AssarChristian/3510
Samma person har ett tiotal ytterligare stämningar på gång. Detta kommer nog bli vänsterns dyraste hatkampanj, någonsin...

Personen det gäller är troligtvis Hampus Hellekant
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in