Citat:
Ursprungligen postat av
tutfisken
Våg ser ut att vara ca 60, potatis-mage och hela kitet, sen betänker man att han sitter i sin stuga och snokar runt i ungdomars facebook i sin ”research” ja då vänder sig magen ut-o-in. Han är exakt så man föreställer sig att mobbade barn blir när de växer upp. Helt förstörda. Man får väl vara glad att han inte blev självmordsbombare eller genomförde en skolskjutning
Ganska underhållande att se den störda gubbens bråk med ungdomar som christian

"Wåg är tjock"
"DeT BeHÖveR iNtE AlLs va NaziBarnet"
Bra kämpat.
Mathias Wåg gör antagligen inte sin primära research på facebook, han är jobbar med det här. Fråga honom om ungdomar normalt ramlar över väldigt specifika kinks och amtörporr på TikTok vet ja? Han bevakar inte barn vad jag vet, han bevakar extremhögern.
Jag har inte tänkt på Wågs vikt faktiskt, jag fastnar mer på det där att den här sjuka lilla nazimänniskan är nära vän med pedofiler, vill köpa bilder på barn, försvarar pedofiler och eventuellt skickar pengar till en av sina bästa vänner - barnvåldtäktsmannen Alex, dömd för övergrepp på FEMTON barn. Belastar brandkår, socialtjänst och gud vet vad för sina privata hämndaktioner eller LEL, pissar på rättigheter och friheter samt gör narr av rättsordningen. Fri press, grundlagar. Stalkar människor under flera år, ger sig på unga tjejer osvosvosv
Men å andra sidan sitter du och funderar på om kvinnor som väljer att vara anonyma på nätet, i synnerhet när man vet vad de här nazisterna är kapabla till; är lika illa eller värre än nazister. Så vi kommer nog inte längre med att du är sjuk i huvudet.
Nej det behöver inte ha varit Christian som skrivit på 4chan, men det är inte direkt osökt eftersom det följer den besatthet och det avancerade mönster han gång på gång uppvisar när han fäster sig.
Tycker du att det är normalt att en kille i övre tonåren ramlar över porr och sen fastnar i de här stackars människorna under flera års tid, vilket tillslut landar i att han blir åtalad för grovt förtal? Stjäl deras bilder, doxxar dem , blandar in deras barn?
Jag vet att många här inne har en Bolibompauppfattning om vad som utgör förtal (samt inte vet hur skatt fungerar eller vad som krävs för att något skall klassas som ett brott, om man kan få fängelse för att man blir stämd civilrättsligt osv osv) men jag kan upplysa dig om att det ska väldigt mycket till. Väldigt mycket. Det får vara riktigt sjukt. Det räcker inte med att vara tjock
Edit: Vad får du allt ifrån, hahaha. Sen när behöver man inte göra sökningar för att hitta porr, speciellt om man har preferenser? Det är bara att skaffa TikTok och så är man mitt i ett hav av allt möjligt extremt specifikt och kulturer? Där ser man.
Du är det tredje dumhuvudet som kallar mig besatt och att jag inte ska lägga mig i med mitt gnäll. Alltså jag fattar att det är konstigt för er. Jag gillar ju inte ens naziprinsen, så vad vill jag ens? Ni sitter här och grupprunkar över prinsens upptåg, men det är antagligen inte alla andras fokus här, mentalisera mera.
Jag lägger mig absolut i saker som rör vår nation, samhället, mina barns tillvaro -och framtid- demokratin och mina skattepengar .
Det borde du också göra, Istället för att rida in till Christians försvar när han belastar ett överbelastat system och staten blöder pengar pga det.