2023-06-23, 12:27
Medlem
Securions avatar
Vill poängtera att ingen vet om det var Christian som postade alla hotfulla och konspiratoriska inlägg på 4chan, men visst är det en helt fantastisk tillfällighet att nån liten galen nazist postar bilder på paret, talar om att han undersöker/gräver och vill doxxa paret, pladdrar om judekonspirationer, asatro, satanism, porrindustrin, rasförräderi, globalism, grooming... ja du vet, hela sjuka Qanon tokeriet, samtidigt som Christian råkar gå med i NMR... och sen sker förtalet där Christian upprepar mycket av det som postades på 4chan. Hmm....
Citera
2023-06-23, 13:26
Medlem
tutfiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Securion
Vill poängtera att ingen vet om det var Christian som postade alla hotfulla och konspiratoriska inlägg på 4chan, men visst är det en helt fantastisk tillfällighet att nån liten galen nazist postar bilder på paret, talar om att han undersöker/gräver och vill doxxa paret, pladdrar om judekonspirationer, asatro, satanism, porrindustrin, rasförräderi, globalism, grooming... ja du vet, hela sjuka Qanon tokeriet, samtidigt som Christian råkar gå med i NMR... och sen sker förtalet där Christian upprepar mycket av det som postades på 4chan. Hmm....

Kan inte avgöra det eftersom jag inte har bestämt mig för om jag tillhör gänget som tycker att alla rasister/nazister/sd:are/anonyma troll osv osv är exakt likadana och rabblar samma saker eller om jag tillhör ditt gäng som tycker att alla individer är särskilt unika och om till synes två stycken råkar påminna lite om varandra så är det ett bevis på att det egentligen är samma person.
Citera
2023-06-23, 13:42
Medlem
Securions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tutfisken
Kan inte avgöra det eftersom jag inte har bestämt mig för om jag tillhör gänget som tycker att alla rasister/nazister/sd:are/anonyma troll osv osv är exakt likadana och rabblar samma saker eller om jag tillhör ditt gäng som tycker att alla individer är särskilt unika och om till synes två stycken råkar påminna lite om varandra så är det ett bevis på att det egentligen är samma person.
Poängen var ju att det är SJUKT svårt att hitta det där paret, och att det "råkar" dyka upp nästan identiska inlägg om samma saker på olika sociala plattformar.
Citera
2023-06-23, 13:47
Medlem
tutfiskens avatar
Citat:
Poängen var ju att det är SJUKT svårt att hitta det där paret, och att det "råkar" dyka upp nästan identiska inlägg om samma saker på olika sociala plattformar.

Jag vet inte hur ”sjukt svårt” det kan ha varit - jag använder inte tiktok eller var det nu var de hittade paret. Men du använder tiktok? Känns ju otroligt sunt av någon med ett fb-konto skapat 2002. Christian är väl inte så konstigt att han är insatt i ”den världen”? då det tillhör hans generation.
Citera
2023-06-23, 13:56
Medlem
Securions avatar
Citat:
Jag vet inte hur ”sjukt svårt” det kan ha varit - jag använder inte tiktok eller var det nu var de hittade paret. Men du använder tiktok? Känns ju otroligt sunt av någon med ett fb-konto skapat 2002. Christian är väl inte så konstigt att han är insatt i ”den världen”? då det tillhör hans generation.
Aldrig använt tiktok.
Testa hitta ett svenskt par involverade i Swing/Interracial/BBC/Hotwife. Använd vilka verktyg du vill.
Det tar ett tag. Det är inget du "råkar ramla över", du behöver aktivt leta upp det.

Glöm inte lotion.
Citera
2023-06-23, 14:55
Medlem
tutfiskens avatar
Citat:
Aldrig använt tiktok.
Testa hitta ett svenskt par involverade i Swing/Interracial/BBC/Hotwife. Använd vilka verktyg du vill.
Det tar ett tag. Det är inget du "råkar ramla över", du behöver aktivt leta upp det.

Glöm inte lotion.

Jag kan föreställa mig att det är exakt sånt som sprids bland ungdomar på tiktok och annat, det räcker att en hittar det, men jag vet faktiskt inte jag har inte lika bra koll på sånt där som du verkar ha
Citera
2023-06-23, 15:23
Medlem
Securions avatar
Citat:
Jag kan föreställa mig att det är exakt sånt som sprids bland ungdomar på tiktok och annat, det räcker att en hittar det, men jag vet faktiskt inte jag har inte lika bra koll på sånt där som du verkar ha
Förstår att det kan vara svårt, men testa att skriva in "google" där uppe på raden på fönstret du nu är. Tryck sen enter. I raden som kommer upp, skriv in nåt för att hitta ett svenskt par i 40-års åldern som är involverad i BBC fetish eller BBC Hotwife. Ännu hellre hitta det par som nu är utsatta.
Lycka till.
Citera
2023-06-23, 15:30
Medlem
tutfiskens avatar
Citat:
Förstår att det kan vara svårt, men testa att skriva in "google" där uppe på raden på fönstret du nu är. Tryck sen enter. I raden som kommer upp, skriv in nåt för att hitta ett svenskt par i 40-års åldern som är involverad i BBC fetish eller BBC Hotwife. Ännu hellre hitta det par som nu är utsatta.
Lycka till.

Inte för att vara sån men jag tror inte att det är så det går till nuförtiden? Ungdomar letar inte aktivt och googlar sig fram till det de söker. Jag är tillräckligt gammal för att använda google, men jag har också tillräckligt bra kontakt med ungdomar för att veta hur de får information till sig, dvs. via sina vänner eller via flöden i sociala medier och PM från vänner. Ungdomar sätter sig inte och googlar på saker, fattar du väl? Du lever i stenåldern tydligen.
Citera
2023-06-23, 16:01
Medlem
Citat:

Har du några länkar till det som NMR-Elliot misstänks ha skrivit på 4chan om paret?
Citera
2023-06-23, 16:12
Medlem
tutfiskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinylen
Christian vs. Våg måste väl vara den perfekta symbiosen? Den trotsiga tonåringen mot gubben som aldrig fick leva ut sin tonårstrots pga. mobbad och som istället försöker ta igen sina förlorade tonår genom att lajva trotsig tonåring långt upp i pensionsåldern, för vad är gubben nu? Snart 60 bast va?

Våg ser ut att vara ca 60, potatis-mage och hela kitet, sen betänker man att han sitter i sin stuga och snokar runt i ungdomars facebook i sin ”research” ja då vänder sig magen ut-o-in. Han är exakt så man föreställer sig att mobbade barn blir när de växer upp. Helt förstörda. Man får väl vara glad att han inte blev självmordsbombare eller genomförde en skolskjutning

Ganska underhållande att se den störda gubbens bråk med ungdomar som christian
Citera
2023-06-23, 18:33
Medlem
Citat:
Våg ser ut att vara ca 60, potatis-mage och hela kitet, sen betänker man att han sitter i sin stuga och snokar runt i ungdomars facebook i sin ”research” ja då vänder sig magen ut-o-in. Han är exakt så man föreställer sig att mobbade barn blir när de växer upp. Helt förstörda. Man får väl vara glad att han inte blev självmordsbombare eller genomförde en skolskjutning

Ganska underhållande att se den störda gubbens bråk med ungdomar som christian

"Wåg är tjock"

"DeT BeHÖveR iNtE AlLs va NaziBarnet"

Bra kämpat.

Mathias Wåg gör antagligen inte sin primära research på facebook, han är jobbar med det här. Fråga honom om ungdomar normalt ramlar över väldigt specifika kinks och amtörporr på TikTok vet ja? Han bevakar inte barn vad jag vet, han bevakar extremhögern.

Jag har inte tänkt på Wågs vikt faktiskt, jag fastnar mer på det där att den här sjuka lilla nazimänniskan är nära vän med pedofiler, vill köpa bilder på barn, försvarar pedofiler och eventuellt skickar pengar till en av sina bästa vänner - barnvåldtäktsmannen Alex, dömd för övergrepp på FEMTON barn. Belastar brandkår, socialtjänst och gud vet vad för sina privata hämndaktioner eller LEL, pissar på rättigheter och friheter samt gör narr av rättsordningen. Fri press, grundlagar. Stalkar människor under flera år, ger sig på unga tjejer osvosvosv

Men å andra sidan sitter du och funderar på om kvinnor som väljer att vara anonyma på nätet, i synnerhet när man vet vad de här nazisterna är kapabla till; är lika illa eller värre än nazister. Så vi kommer nog inte längre med att du är sjuk i huvudet.

Nej det behöver inte ha varit Christian som skrivit på 4chan, men det är inte direkt osökt eftersom det följer den besatthet och det avancerade mönster han gång på gång uppvisar när han fäster sig.
Tycker du att det är normalt att en kille i övre tonåren ramlar över porr och sen fastnar i de här stackars människorna under flera års tid, vilket tillslut landar i att han blir åtalad för grovt förtal? Stjäl deras bilder, doxxar dem , blandar in deras barn?

Jag vet att många här inne har en Bolibompauppfattning om vad som utgör förtal (samt inte vet hur skatt fungerar eller vad som krävs för att något skall klassas som ett brott, om man kan få fängelse för att man blir stämd civilrättsligt osv osv) men jag kan upplysa dig om att det ska väldigt mycket till. Väldigt mycket. Det får vara riktigt sjukt. Det räcker inte med att vara tjock

Edit: Vad får du allt ifrån, hahaha. Sen när behöver man inte göra sökningar för att hitta porr, speciellt om man har preferenser? Det är bara att skaffa TikTok och så är man mitt i ett hav av allt möjligt extremt specifikt och kulturer? Där ser man.

Du är det tredje dumhuvudet som kallar mig besatt och att jag inte ska lägga mig i med mitt gnäll. Alltså jag fattar att det är konstigt för er. Jag gillar ju inte ens naziprinsen, så vad vill jag ens? Ni sitter här och grupprunkar över prinsens upptåg, men det är antagligen inte alla andras fokus här, mentalisera mera.

Jag lägger mig absolut i saker som rör vår nation, samhället, mina barns tillvaro -och framtid- demokratin och mina skattepengar .
Det borde du också göra, Istället för att rida in till Christians försvar när han belastar ett överbelastat system och staten blöder pengar pga det.
Senast redigerad av Nihilistiz 2023-06-23 kl. 18:49. Anledning: Edit
Citera
2023-06-23, 18:52
Medlem
Citat:
jag har också tillräckligt bra kontakt med ungdomar för att veta hur de får information till sig, dvs. via sina vänner eller via flöden i sociala medier och PM från vänner. Ungdomar sätter sig inte och googlar på saker, fattar du väl? Du lever i stenåldern tydligen.

Du ska antagligen inte skryta om att du har såpass god kontakt med ungdomar att du vet hur de hittar porr och vilken porr samt hur de gör.

Jag vet inte ens hur min bästa vän eller man brukar göra sina sökningar, det är sällan man sitter bredvid nån och glor på det. Och det är absolut ingenting man brukar prata om. Speciellt inte något så intimt som hur de hittar sin porr?

Edit:

Citat:

Wow, du är sjukt konsekvent. Eller kanske nervös om lillprinsen åker så att han inte kan rida till ditt försvar så som han gör när Paludans förhållanden med prepubertala barn "förtalas". Sopa lite efter att man blivit övermodig.
Senast redigerad av Nihilistiz 2023-06-23 kl. 19:08. Anledning: Tillägg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in