2022-05-29, 15:38
Medlem
Die.young.4evers avatar
Mannen är gripen ifall va? Tänkte bara höra om någon kan säga till mig hur jag ska gå till väga för att få ut häktningsförhandling om/när den kommer.
Citera
2022-05-29, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StavjaBrott
Vad gör skillnad?

Om jag sätter kniven i någon. Vad är det då som gör att det kan bedömas som 'grov misshandel' alternativt 'mordförsök'? Graden av medvetande hos den knivskurne eller?
Ja det är märkligt. Förut (kanske fortfarande?) var ju skott i benet misshandel trots att man dör på någon minut om man träffar rätt. Uppsåt osv visst, men det måste finnas gränser.
Citera
2022-05-30, 00:37
Medlem
LeBronThurmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Die.young.4ever
Mannen är gripen ifall va? Tänkte bara höra om någon kan säga till mig hur jag ska gå till väga för att få ut häktningsförhandling om/när den kommer.
När media anger att mannen har begärts häktad av åkl, så kan du skicka ett mail till berörd tingsrätt. Hökarängen i postort Farsta hanteras utav Södertörns Tingsrätt.

I mailet anger du att du önskar en kopia utav häktningsprotokoll som avser den MGM som skadade en kvinna med stickskador på adressen H4uptvägen 53, Farsta den 2022-05-28. (4=a)

När du fått häktningsframställan (i retur till angiven mailadress) som en PDF-fil, så glädjer du trådens läsare med att ladda filen på en av alla de olika gratis uppladdningssidor som finns, och postar länken dit i ett inlägg i denna tråd.👍🏼😊
Citera
2022-05-31, 18:54
Medlem
Die.young.4evers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeBronThurman
När media anger att mannen har begärts häktad av åkl, så kan du skicka ett mail till berörd tingsrätt. Hökarängen i postort Farsta hanteras utav Södertörns Tingsrätt.

I mailet anger du att du önskar en kopia utav häktningsprotokoll som avser den MGM som skadade en kvinna med stickskador på adressen H4uptvägen 53, Farsta den 2022-05-28. (4=a)

När du fått häktningsframställan (i retur till angiven mailadress) som en PDF-fil, så glädjer du trådens läsare med att ladda filen på en av alla de olika gratis uppladdningssidor som finns, och postar länken dit i ett inlägg i denna tråd.👍🏼😊
Tack för ditt svar 👍
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in