Citat:
Ursprungligen postat av
Bilingualbvern2.0
Curts menar du? Håller med, helt hjärndött.. Hennes och familjens lyxkonsumtion i tramsiga flashiga bilar, handväskor, skor, smycken och kläder går ganska tvärtemot Max bild av att tänka på miljön och vara klimatneutrala. Ger bara ett osäkert intryck, WT som saknar stil, god smak och klass. Det är ju inte direkt konstigt att hon inte visar ansiktet på någon bild om jag säger så..
Ja Curt menade jag förstås! Jo det förefaller otroligt löjligt och ffa. överflödigt att flasha med vräkiga lyxprylar när man har en såpass hög status som en framgångsrik företagare ändå har. Lite vibbar av ortenbabbe som rånat en bank eller en WT som vunnit på Lotto (vilket den här Malin iofs kunde sägas vara). Men Jocke&Jonna och Leif-Ivan samt fru var säkert mäkta imponerade av all denna "prakt".
Men, men, vad gör inte en rullstolsbunden gammal bock för att få trycka in kärlekspåken i en (relativt) ung kvinna? Då får man snällt öppna plånboken och låta golddiggern shoppa loss...
Måste vara fejk att hennes instakonto har 1,8 miljoner följare. De flesta sitter nog på en klickfarm i Bangalore.