2007-01-30, 20:06
Bannlyst
Mytomani

Citat:
Ursprungligen postat av Catclaw
Jag har interna dokument från piratpartiet samt majl-korrespondens mellan mig och Falkvinge som kan visa att det inte alls är Cecilia som sprider lögner om PP, utan att det mesta är sant.
Jag värvades till PP av C.B och hamnade sedan i avdelningen Media där jag skulle bygga upp "Pirat-TV" som skulle va PP's egen kanal. Utrustningen inhandlades med privata pengar som jag trodde jag skulle få åter. (150 000 kr för BetaCAM utrustning med spelare, kameror, rälsar, stativ och steady-rig samt 100 000 kr för Digisuite utrustning med monitorer, datorer, m.m.) Allt såldes dock igen när det kröp fram att Rick.F förväntade sig att jag skulle betala utrustningen personligen, medan han själv åkte taxi för 2000 kr för medlemarnas pengar. (Då hade vi knappt fått ihop 20 - 30 000 kr om jag inte minns fel...)
Jag hoppade av PP efter att R.Falkvinge började ljuga i media, om bla. spridningen av medlemsregister samt intrång på servern.
Jag gjorde R.F uppmärksam på att registerfilen hade hamnat ute på nätet månader innan det kröp ut i media. R.F förnekade i media att så var fallet, när listorna fanns på flera fildelningssajter och media hade fått nys om saken...
R.F gjorde uttalanden, internt, senare som indirekt pekade ut C.B som den som spridit listorna. Jag kan dock tillägga att listorna som fanns på nätet hade kommit till EFTER att C.B hoppat av styrelsen och hade därmed inte tillgång till dessa. Dessutom uppdaterades listorna med falska namn som en vattenmärkning för att kunna spåra eventuella "läckor" inom partiet och de ledde INTE till Cecilia. (Vem de ledde till, får ni fråga R.F om, men jag tvekar på att han kommer och berätta sanningen...)
Sen var det en massa annat strul samt smutskastning inom partiet och sista droppen blev R.F's omorganisation för att toppstyra PP som tills dess var demokratisk. (Flera personer med olika funktioner i partiet uteslöts samt råkade ut för hatkampanjer internt där de anklagades för att ha allt från ADHD till att vara mentalt sjuka.. *interna majl om dessa finns att tillgå...)

Jag undrar nu om det är lagligt eller olagligt att lägga upp alla dokument på en server eftersom jag börjar bli trött som fan på onödigt snack om C.B och P.P.

Out.
Katten

PS.Piratpartister som ens försöker smutskasta mig pga. det här kommer att få riktigt irriterande påföljder från min sida. Bara håll käften, annars får ni se fler dokument än så..DS

EDIT: Kan nämna att både jag och C.B blev erbjudna pengar från ett par organisationer som ville köpa listorna av oss. De erbjöd runt 1 - 200 000 kr, vilket avböjdes av både mig och C.B.

Fantastiska "avslöjanden" från FB störste mytoman!

Tex det där med att medlemslistor skulle ha funnits på fildelningssiter, halva online sverige letade sig tokiga efter dom när de va på tapeten, men du kanske har en URL till oss dödliga så här ett drygt halvår senare?
2007-01-30, 21:02
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
EDIT: Kan nämna att både jag och C.B blev erbjudna pengar från ett par organisationer som ville köpa listorna av oss. De erbjöd runt 1 - 200 000 kr, vilket avböjdes av både mig och C.B.

Det här låter som C.Bs alter ego. Tog ni inte emot den kronan ni erbjöds för listorna då?
2007-01-30, 21:17
Medlem
agitators avatar
Citat:
Jag har interna dokument från piratpartiet samt majl-korrespondens mellan mig och Falkvinge som kan visa att det inte alls är Cecilia som sprider lögner om PP, utan att det mesta är sant.
Jag värvades till PP av C.B och hamnade sedan i avdelningen Media där jag skulle bygga upp "Pirat-TV" som skulle va PP's egen kanal. Utrustningen inhandlades med privata pengar som jag trodde jag skulle få åter. (150 000 kr för BetaCAM utrustning med spelare, kameror, rälsar, stativ och steady-rig samt 100 000 kr för Digisuite utrustning med monitorer, datorer, m.m.) Allt såldes dock igen när det kröp fram att Rick.F förväntade sig att jag skulle betala utrustningen personligen, medan han själv åkte taxi för 2000 kr för medlemarnas pengar. (Då hade vi knappt fått ihop 20 - 30 000 kr om jag inte minns fel...)
Jag hoppade av PP efter att R.Falkvinge började ljuga i media, om bla. spridningen av medlemsregister samt intrång på servern.
Jag gjorde R.F uppmärksam på att registerfilen hade hamnat ute på nätet månader innan det kröp ut i media. R.F förnekade i media att så var fallet, när listorna fanns på flera fildelningssajter och media hade fått nys om saken...
R.F gjorde uttalanden, internt, senare som indirekt pekade ut C.B som den som spridit listorna. Jag kan dock tillägga att listorna som fanns på nätet hade kommit till EFTER att C.B hoppat av styrelsen och hade därmed inte tillgång till dessa. Dessutom uppdaterades listorna med falska namn som en vattenmärkning för att kunna spåra eventuella "läckor" inom partiet och de ledde INTE till Cecilia. (Vem de ledde till, får ni fråga R.F om, men jag tvekar på att han kommer och berätta sanningen...)
Sen var det en massa annat strul samt smutskastning inom partiet och sista droppen blev R.F's omorganisation för att toppstyra PP som tills dess var demokratisk. (Flera personer med olika funktioner i partiet uteslöts samt råkade ut för hatkampanjer internt där de anklagades för att ha allt från ADHD till att vara mentalt sjuka.. *interna majl om dessa finns att tillgå...)

Jag undrar nu om det är lagligt eller olagligt att lägga upp alla dokument på en server eftersom jag börjar bli trött som fan på onödigt snack om C.B och P.P.

Out.
Katten

PS.Piratpartister som ens försöker smutskasta mig pga. det här kommer att få riktigt irriterande påföljder från min sida. Bara håll käften, annars får ni se fler dokument än så..DS

peta upp mailen, kan inte se att det skulle vara olagligt att läcka sin egen mailkorrenspondens. Sen får du gärna berätta var man kan få tag på medlemsregistret, det går lätt att se om det är fejk eller inte.
2007-01-30, 21:29
Medlem
jokers avatar
Citat:
Jag värvades till PP av C.B och hamnade sedan i avdelningen Media där jag skulle bygga upp "Pirat-TV" som skulle va PP's egen kanal. Utrustningen inhandlades med privata pengar som jag trodde jag skulle få åter. (150 000 kr för BetaCAM utrustning med spelare, kameror, rälsar, stativ och steady-rig samt 100 000 kr för Digisuite utrustning med monitorer, datorer, m.m.) Allt såldes dock igen när det kröp fram att Rick.F förväntade sig att jag skulle betala utrustningen personligen, medan han själv åkte taxi för 2000 kr för medlemarnas pengar.

Köper man grejor för 250.000 till ett nystartat politiskt parti så kan man inte förvänta sig att få tillbaka pengarna de närmaste 10 åren, om ens då.

Att dessutom fläska på med sådan värstingutrustning tyder på att ditt eget omdömme är minst sagt bristfälligt.
2007-01-30, 21:35
Medlem
indens avatar
Citat:
Jag värvades till PP av C.B och hamnade sedan i avdelningen Media där jag skulle bygga upp "Pirat-TV" som skulle va PP's egen kanal.

Du har aldrig uppfattat CB som lite klurig eller så? Har ni god kontakt idag? Har ni legat med varandra? Har du skickat snuskiga SMS till henne?
2007-01-30, 22:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av joker
Köper man grejor för 250.000 till ett nystartat politiskt parti så kan man inte förvänta sig att få tillbaka pengarna de närmaste 10 åren, om ens då.

Att dessutom fläska på med sådan värstingutrustning tyder på att ditt eget omdömme är minst sagt bristfälligt.

Jag har lite svårt att tro på honom (Catclaw). I de flesta andra inlägg Catclaw har gjort på nätet så berättar han mest om hur mycket och vad han knarkar. Det verkar dock trovärdigare än den här senaste CB-historien.
2007-01-30, 23:00
Medlem
Softis...s avatar
Citat:
Kan nämna att både jag och C.B blev erbjudna pengar från ett par organisationer som ville köpa listorna av oss. De erbjöd runt 1 - 200 000 kr, vilket avböjdes av både mig och C.B.

Jag kan betala en krona för dem idag
Snyggt PR inlägg a la regeringen Catlaw - proffsigt helt enkelt - men vårt intresse för CBs vandel kvarstår dock - liksom det för Danielsson(i egen tråd så klart).

På tal om ekonomi, CB byter förra året jobb enligt egen utsago, hon vill inte jobba över nätet utan med elever hon kan se öga mot öga. Samtidigt höjer hon som ej behörig lärare sin lön från 24 000 till 28 000 kronor i månaden, också enligt egen utsago (väntar på att detta inlägg på en annan site ska raderas om 3.2.1.min...). Sen begär hon tjänstledigt.

Wow trebarnsmamma (fortfarande skriven hos tidigare man) med (gamla?) skulder hos kronofogden som vågar ta steget ut i det ekonomiskt okända.

Till saken - ngn här som gjort en ratsit el liknande på CB(sökt utan info). Det är väldigt ovanligt att en ej behörig lärare tjänar 24' eller 28' per månad eller att en person i hennes situation har råd att ta tjänstledigt.

Fast med inlägg som detta...
Citat:
2007-01-28 13:27 Svara på inlägg
Jag tror inte på att äga en annan människa. Man är enbart ansvarig för sig själv och sina handlingar. Jag skiter fullständigt i om den jag har sex med är gift/sambo. Det är hans ansvar.
Cecilia Beckroth 35 Stockholm
...finns det ju ett oändligt antal källor till trygghet.

Hos skolbarnens pappor ?

Who's Mr sugardaddy ?
2007-01-30, 23:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Softis...

Who's Mr sugardaddy ?

Hon har väl satt i system att knulla med gifta män mot betalning.

Senaste sugardaddyn? Kanske Niklas Svensson?
2007-01-31, 00:32
Medlem
bergsturks avatar
Citat:
...

I en tidigare postning försöker du få det till att du skuggat CB och Niklas Svensson under en dag och postar skvallerdetaljer om det. Nu påstår du att du är tajt med CB och postar långa försvarstal om stackars, stackars Cecilia. Jag får inte riktigt de båda handlingarna att gå ihop.
2007-01-31, 09:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bergsturk
I en tidigare postning försöker du få det till att du skuggat CB och Niklas Svensson under en dag och postar skvallerdetaljer om det. Nu påstår du att du är tajt med CB och postar långa försvarstal om stackars, stackars Cecilia. Jag får inte riktigt de båda handlingarna att gå ihop.

Han behöver åka in på avgiftning.
2007-01-31, 10:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bergsturk

Catclaw är ju en känd mytoman så vad är det du inte får ihop?
2007-02-02, 14:26
Medlem
Kalle på Spånges avatar
Eftersom det varit tyst på CB-fronten i flera dagar (hon kanske är på porr-TV-inspelning eller sitter med tvångströja någonstans) så Googlade jag lite. Anmärkningsvärt så mycket publicitet man kan skapa inför ett val.

Hur många röster raggade Piratpartiet i Argentina???

http://216.239.59.104/search?q=cache:Ilg5w0Z4K-gJ:www.clarin.com/diario/2006/01/26/conexiones/t-01130440.htm+%22cecilia+beckroth%22&hl=sv&ct=clnk& cd=73&gl=se

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in