2022-05-02, 17:54
Medlem
Boendet ska servera vad de boende vill ha oavsett vem som driver det. Vill någon ha en lättöl ska den få det och om någon vill ha vin, starköl eller läsk så ska de få detta. Vi har inte diktatur i Sverige utan här ska ett äldreboende vara som hemma för de boende.

Vilket svinparti är det som styr i Fors, Socialdemokraterna?
Citera
2022-05-02, 17:56
Medlem
otellos avatar
Folk på äldreboende borde få fri tillgång till droger.
Citera
2022-05-02, 17:57
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Boendet ska servera vad de boende vill ha oavsett vem som driver det. Vill någon ha en lättöl ska den få det och om någon vill ha vin, starköl eller läsk så ska de få detta. Vi har inte diktatur i Sverige utan här ska ett äldreboende vara som hemma för de boende.

Vilket svinparti är det som styr i Fors, Socialdemokraterna?
Verkligen, undrar om det är någon i personalen som fått hybris och vill leka diktator.
Citera
2022-05-02, 17:58
Medlem
Otto Flicks avatar
Citat:
Närliggande kommuner som tidningen pratat med ifrågasätter era rutiner. En enhetschef såg det komiska i att det skulle gå emot lagar och förordningar om de serverar lättöl på vardagar.

Ja, att hänvisa till lagar och förordning och göra skillnad på vardag och helg när det gäller lunchen är onekligen halvsuspekt.

Citat:
St*g L*ndgren köper inte motiveringen och han tycker att han borde få en lättöl även på vardagar när han betalar drygt 4 000 kronor i månaden för maten. Nu tar han med sig en lättöl själv till matsalen.

Stig får åtminstone sin lättöl till lunchen även på vardagar även om han får ta med den själv.
Citera
2022-05-02, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av otello

Har väl bra tillgång till morfin?

Jag tycker han ska få en alkoholfri öl.
Citera
2022-05-02, 18:04
Medlem
Citat:
Snarare tvärtom, har du varit på ett äldreboende?
Dom är ju fullproppade med skit, att det sker så många fallolyckor beror ju till stor del pga allt skit som man stoppar i dom för att se ska vara "lugna".
Citera
2022-05-02, 18:05
Medlem
Dr.Brauns avatar
Alltså vart i helvete är landet på väg...? Nog att vi är Europas mest pung-kule kapade nation det visste jag redan men att Feminazi regeringen kommit så här långt det hade jag aldrig trott.
Ge mig hans adress till boendet så ska jag komma dit med en systempåse Norrlands 5,2% långplåt!
Citera
2022-05-02, 18:09
Medlem
otellos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
Snarare tvärtom, har du varit på ett äldreboende?
Dom är ju fullproppade med skit, att det sker så många fallolyckor beror ju till stor del pga allt skit som man stoppar i dom för att se ska vara "lugna".
Jag har varit på besök på äldreboende i Sverige, en väldigt sorglig upplevelse fylld av deprimerade/ensamma gamlingar. För min del får dom gärna ta vilka droger dom vill, varför skulle dom inte få det? LSD och Heroin borde finnas tillgängligt.
Citera
2022-05-02, 18:12
Medlem
Epimaness avatar
Hur kan man vara så fesen att man gömmer sig bakom sådan uppenbar bs istället för att säga som det är, kommunen har oansvariga politiker så de har inte råd?
Citera
2022-05-02, 18:14
Medlem
Citat:
Jag har varit på besök på äldreboende i Sverige, en väldigt sorglig upplevelse fylld av deprimerade/ensamma gamlingar. För min del får dom gärna ta vilka droger dom vill, varför skulle dom inte få det? LSD och Heroin borde finnas tillgängligt.

Man kan göra tillvaron roligare för dem istället, många äldre är säkert undernärda också vilket kan resultera i depression.
Citera
2022-05-02, 18:16
Medlem
Asb3rger1337s avatar
Sting underskattade va hans röst de senaste 15 åren på Socialdemokraternas och Greta skulle göra för hans livskvalité när han blev gamla. Stig får bädda som han ligger. Välfärd åt alla , orden skalla.
Senast redigerad av Asb3rger1337 2022-05-02 kl. 18:20.
Citera
2022-05-02, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Covid1337
Det förekommer inget supande på äldreboenden och bra är väl det.

Stämmer inte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in