Citat:
Ursprungligen postat av
seppolundgren
Jag kommer givetvis inte att se hela, men finns det något i dokumentären som du menar är bevis, dvs utsagor, handlingar, dokument, vittnesmål, som styrker bortom rimligt tvivel att någon eller några manipulerat röstkort eller rösträkningsmaskiner på sådant systematiskt vis att det kunnat påverka valresultatet i alla federala val år 2020.
Tack på för hand.
Skulle säga att det beror på vilket resultat man önskar, jag som teknikfreak tycker att det nog visar rätt hyggligt på organiserat försök till valpåverkan.
Håller det i en domstol? Nej inte en chans pga. av att när du sprättar kuvert
(covid rösterna i lådor som är pudelns kärna i det valet) så tappas möjligheten att följa bakåt vilket har varit fallet hela tiden.
Svårt att välja något, men för mig var väl genomgången av tröskelvärden och hur man resonerat och kommit fram till vad man tittat efter ihop med tidsintervall och insamlad video synkat med telefon data som var grejen, och rejält skrämmande.
Det finns några vittnesmål med från några som "mulat".
Du får skutta lite i videon, har tyvärr ingen "guld tidpunkt" som så. Tror ändock att om den når ut till tillräckligt många så kan den leda till radikala förändringar i hur man hanterar röster, något som varit lite bananskal redan innan. Finns en dam Bew Harris som dokumenterat brister i deras valsystem under många år. Mest känd för "Hacking Democracy".