2022-05-01, 23:00
Medlem
oresundsbroens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Det finns tonvis. Men imorgon släpps en film som ger även den mest skeptiska bevis. Man har filmat (4 miljoner minuter) folk som släpper ner 1000-tals röster mitt i nätterna i de sk dropboxes.

Från imorgon den 2:a Maj är det bevisat att Biden fuskat till sig segern. Frågan nu är vad som händer sen.

https://rumble.com/v1238uc-2000-mules-trailer.html
https://www.washingtonpost.com/politics/2022/04/29/dishonest-pivot-heart-new-voter-fraud-conspiracy/

Det här debunkar redan hela den där dokumentären. Visste att det var en foliehatts-skit.

Citat:
First, the “changes in the rules” that allowed the “election heist” to happen are the changes that made it easier to vote. That’s at the heart of D’Souza’s complaint — and of Trump allies broadly. Often, the allegation isn’t that fraudulent ballots were cast but just that Democrats made it easier to vote and that was the election theft. It’s like complaining that your competitor sold more widgets illegally because it lowered its prices.

Så hur är det valfusk att stater gjorde det enklare under pandemin att lämna sina och anhörigas röster i en brevlåda? Det är som att säga att republikanerna fuskade i valet för att dom infört vallagar som dom vet kommer leda till mindre valdeltagande bland svarta demokratiska väljare.
Citera
2022-05-01, 23:04
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rogare.pontare
I'm not a sore loser at "all . Tyckte om Trump han var cool men tror faktiskt att han förlorade även om det fanns en andel fusk

Alla stater som redovisas i filmen har ytterst liten vinstmarginal för Biden. Alla staterna skulle varit Trump's bara med dessa Dropbox röster plockats bort. Frågan om hur de sen räknats är enkel man har helt enkelt räknat dom även fast 100.000tals totalt miljontals röster har en fake signatur, ingen som helst rensning har gjorts. Antalet felaktigt lagda röster 2020 var långt färre än 2016. Enligt statistik. Ingen har därefter fått läsa av signaturerna. Det finns dock en öppning för detta i Georgia där en ganmal demokrat som håller hårt på att det skall vara ett fair election vid namn Garland Favorito har drivit ärendet att få läsa signaturer i Fulton county, bara detta county kommer ge Trump segern i hela Georgia.

Problemet med hela detta spektakel ser vi idag. En stulen Presidenttitel och hans skötare helt oförmögna att driva landet och vi är bla i krig med Ryssland i Ukraina pga detta val 2020.

Än värre är att vi om vi inte kämpar mot detta över hela västvärlden sannolikt går mot mycket mörka tider.
Citera
2022-05-01, 23:06
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oresundsbroen
https://www.washingtonpost.com/politics/2022/04/29/dishonest-pivot-heart-new-voter-fraud-conspiracy/

Det här debunkar redan hela den där dokumentären. Visste att det var en foliehatts-skit.

Så hur är det valfusk att stater gjorde det enklare under pandemin att lämna sina och anhörigas röster i en brevlåda? Det är som att säga att republikanerna fuskade i valet för att dom infört vallagar som dom vet kommer leda till mindre valdeltagande bland svarta demokratiska väljare.

Så du debunkar något via Jeff Bezos innan du sett den själv. Duktigt dumt
Citera
2022-05-01, 23:15
Medlem
Nixters avatar
Ny Truth från Trump: https://pasteboard.co/1MTchdvMm9lD.jpg
Citera
2022-05-01, 23:20
Medlem
arne99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jatahudar
Undrar om hans Twitterkonto kommer att återaktiveras snart, nu när Musk äger skiten.
Det skulle jag tro, men Trump har sagt att han stannar på sin plattform, lite korkat tycker jag nog då målet borde vara att nå så många som möjligt.

Men det kan väl ändra sig.
Citera
2022-05-02, 16:09
Medlem
oresundsbroens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Så du debunkar något via Jeff Bezos innan du sett den själv. Duktigt dumt
Som sagt, jag kommer ge den ett försök. Men artikeln säger vad dokumentären och anklagelserna grundar sig på. Jag förväntar mig hård fakta om eventuellt valfusk, inte att klassa allt som har med gerrymandering eller förändring av vallagar som syftar till att underlätta valdeltagande, för valfusk.

Att du säger att det är fusk att ha dropboxar säger ju allt.
Citera
2022-05-05, 19:54
Medlem
Nixters avatar
https://pasteboard.co/pzQSB9LaVjdE.jpg

Ny Truth från Trump på Truth Social.
Citera
2022-05-09, 16:06
Medlem
whogivesafucks avatar
Så nu är han uppe i 5 inlägg. Vilken kille.

Och 2000 Mules Ett sån't skämt
Citera
2022-05-09, 17:06
Medlem
arne99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whogivesafuck
Så nu är han uppe i 5 inlägg. Vilken kille.

Och 2000 Mules Ett sån't skämt
Smaken som baken, tyckte det var både intressant och skrämmande hur telefondata med ime, gps och datum/tid kan användas.

Om någon är intresserad av att se den för att bilda er en egen uppfattning så finns den på bitchute.com
Ska var 1tim 28min 41sek lång, ligger många upplagda.

Sök på mules välj senaste och lång, tryck därefter på search igen.
Citera
2022-05-10, 02:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av arne99
Smaken som baken, tyckte det var både intressant och skrämmande hur telefondata med ime, gps och datum/tid kan användas.

Om någon är intresserad av att se den för att bilda er en egen uppfattning så finns den på bitchute.com
Ska var 1tim 28min 41sek lång, ligger många upplagda.

Sök på mules välj senaste och lång, tryck därefter på search igen.

Jag kommer givetvis inte att se hela, men finns det något i dokumentären som du menar är bevis, dvs utsagor, handlingar, dokument, vittnesmål, som styrker bortom rimligt tvivel att någon eller några manipulerat röstkort eller rösträkningsmaskiner på sådant systematiskt vis att det kunnat påverka valresultatet i alla federala val år 2020.
Tack på för hand.
Citera
2022-05-10, 02:54
Medlem
arne99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seppolundgren
Jag kommer givetvis inte att se hela, men finns det något i dokumentären som du menar är bevis, dvs utsagor, handlingar, dokument, vittnesmål, som styrker bortom rimligt tvivel att någon eller några manipulerat röstkort eller rösträkningsmaskiner på sådant systematiskt vis att det kunnat påverka valresultatet i alla federala val år 2020.
Tack på för hand.
Skulle säga att det beror på vilket resultat man önskar, jag som teknikfreak tycker att det nog visar rätt hyggligt på organiserat försök till valpåverkan.

Håller det i en domstol? Nej inte en chans pga. av att när du sprättar kuvert (covid rösterna i lådor som är pudelns kärna i det valet) så tappas möjligheten att följa bakåt vilket har varit fallet hela tiden.

Svårt att välja något, men för mig var väl genomgången av tröskelvärden och hur man resonerat och kommit fram till vad man tittat efter ihop med tidsintervall och insamlad video synkat med telefon data som var grejen, och rejält skrämmande.

Det finns några vittnesmål med från några som "mulat".

Du får skutta lite i videon, har tyvärr ingen "guld tidpunkt" som så. Tror ändock att om den når ut till tillräckligt många så kan den leda till radikala förändringar i hur man hanterar röster, något som varit lite bananskal redan innan. Finns en dam Bew Harris som dokumenterat brister i deras valsystem under många år. Mest känd för "Hacking Democracy".
Senast redigerad av arne99 2022-05-10 kl. 02:58. Anledning: Mer text.
Citera
2022-05-10, 03:28
Medlem
arne99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OphidianOnline
Vilket fantastiskt tålamod du har med honom. Gudarna ska veta att jag vill bara ge dom alla en ordentlig lusing för att dom är så inbitna förnekare.
Tänkte också att det kanske finns andra med liknande undran.

Annars görs vad de kan för hålla nere spridningen av filmen, se artikel nedan.

HUGE UPDATE: Tech Giants Are Censoring, Blacklisting and Banning Posts on the “2000 Mules” Ballot Trafficking Documentary Across Social Media Platforms
https://www.thegatewaypundit.com/2022/05/huge-update-tech-giants-censoring-blacklisting-banning-posts-2000-mules-ballot-trafficking-documenta ry-across-social-media-platforms/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in