2022-04-30, 02:14
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naknekejsaren
Det finns inte bostäder och skolplatser åt alla ukrainare, Sverige har idag inte plats åt 400 tusen ukrainare.

Vad tycker du om den här bilden?
https://pbs.twimg.com/media/FMrU1dwXEAQf0aL?format=jpg&name=large
2022-04-30, 02:18
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Vad tycker du om den här bilden?
https://pbs.twimg.com/media/FMrU1dwXEAQf0aL?format=jpg&name=large

Du har länkat den typ 10 gånger. Det är bara internetpöbeln med sina memes. Dess logik är inte ens konsistent, varför skulle en snygg "chad" behöva ha relationer med en rosa-hårig och tråkig feminist utan ukrainskorna?

Stinker av incelvibbar.
2022-04-30, 02:21
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Du har länkat den typ 10 gånger. Det är bara internetpöbeln med sina memes. Dess logik är inte ens konsistent, varför skulle en snygg "chad" behöva ha relationer med en rosa-hårig och tråkig feminist utan ukrainskorna?

Stinker av incelvibbar.

Men det är så snacket går inom alt-högern. Vi bör ta emot konservativa, snygga ukrainska kvinnor och skicka hem bruna människor.
2022-04-30, 02:23
Medlem
-oBo-s avatar
Bort med sandnegrerna ja. De är lågintelligenta, illaluktande och fula. Ukrainska flyktingar är trevliga, visar uppskattning för hjälpen de får och kostar inte vårat samhälle mer än vad de tjänar. Det är hög tid för getknullarna att åka hem!
2022-04-30, 02:23
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Men det är så snacket går inom alt-högern. Vi bör ta emot konservativa, snygga ukrainska kvinnor och skicka hem bruna människor.

Varför är du så besatt i 4chan-miljöns simpla retorik?

Det här är en seriös tråd och dess moraliska dilemma bör ställas åt vänstermänniskor i Sverige.
2022-04-30, 02:24
Medlem
-oBo-s avatar
Citat:

Jag håller med!
2022-04-30, 02:27
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Varför är du så besatt i 4chan-miljöns simpla retorik?

Det här är en seriös tråd och dess moraliska dilemma bör ställas åt vänstermänniskor i Sverige.

Varför startar du den här tråden i Konservatism? Är det för att få svar av mig, Strix, Silvret och Merapi.
2022-04-30, 02:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av -oBo-
Jag håller med!
Jaha då får man inte hjälpa européer i nöd då, snacka om förvrängd asberger du har. Mjassist! Du e jassist! Hon e kanske rassisst!! Låter som paranoia brorsan.

Vad tycker du om det
2022-04-30, 02:30
Medlem
Naknekejsarens avatar
Citat:
Varför startar du den här tråden i Konservatism? Är det för att få svar av mig, Strix, Silvret och Merapi.

Jag gillar de flesta som deltar i konservativa forumet, det finns många kvalitativa debattörer här. Har inte tålamod med invandringsdelforumet, men det är klart att alla kan vara med att spridda ordet.
2022-04-30, 02:33
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Jag gillar de flesta som deltar i konservativa forumet, det finns många kvalitativa debattörer här. Har inte tålamod med invandringsdelforumet, men det är klart att alla kan vara med att spridda ordet.

Ja, jag trivs med dig, Silvret och Strix. De cigarrörkande snillen i biblioteket, med feministen Merapi som kommer in som en arg Kalle Anka och skäller.
2022-04-30, 02:34
Medlem
-oBo-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freduro
Jaha då får man inte hjälpa européer i nöd då, snacka om förvrängd asberger du har. Mjassist! Du e jassist! Hon e kanske rassisst!! Låter som paranoia brorsan.

Vad tycker du om det

Jag tycker islamistblattarna ska hem så vi kan hjälpa i vårat faktiska närområde. Jag hjälper hellre ukrainska flyktingar än sandnegrerna.

Att ge en arab asyl och svenskt medborgarskap är som att ge nycklarna till en 20milj lägenhet i Stockholm till ett vildsvin. Vildsvinet fattar inte vart den är eller hur man gör så det slutar med att den skiter ner sig på golvet.
2022-04-30, 02:43
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Varför är det så tyst om Sveriges hjärtlösa beslut att knappt ta emot några ukrainska äldre, kvinnor och barn för att det är "fullt"?

Knappt ta emot några? 5022 kom bara de tre senaste veckorna: kolla här i excelen om Inkomna ansökningar om asyl och massflyktsdirektivet

https://www.migrationsverket.se/Om-Migrationsverket/Statistik/Asyl.html

Att de flesta väljer att stanna i Polen är ju av naturliga skäl.

Men jag är glad att vi hjälper de ukrainare som kommer hit.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in