Citat:
Ursprungligen postat av
Tashkent
Den ultimata Svensson-katastrofen, en tusenlapp försvinner från Swedbank-kontot och då är man på minus i saldot.
AB kör sin snyfthistoria, en knegare kan inte köpa frukost på 7-11 för han har inga pengar på kontot. Dessa stackare som inte klarar av att bre en smörgås själva hemma och ta med till byggboden utan måste handla frukost för en hundralapp varje morgon. Tro fan att de nästan har slut på kontot redan sedan innan.
En väckarklocka för vissa kanske? Knappast.
Hahaha! Ja, jag läste också om stackaren som inte fick frukost i morse
Alltså, hur svårt är det att alltid ha med sig några hundralappar i kontanter? Hoppas att stackaren på 7-11 inte får någon lunch och middag idag heller!
För att inte tala om lådvinet till det obligatoriska fredagsmyset