2006-06-24, 00:32
Bannlyst
Tjena!

Jag skulle vilja hitta bonusar för sportsbetting. Skriv vad ni vet här. Vill helst veta vilken typ av bonus, maxgräns, omsättningskrav(på hela beloppet eller bara bonusen?).

Endast sportsbetting!!

MVH//Tommy
Citera
2006-06-24, 02:21
Medlem
Sportingbet.com har en bonus just nu: Sätt in 250:- innan sveriges match börjar på Lördag, så dubblar dom insättningen.

Jag TROR att pengarna sen skall omsättas 3 gånger, in och kolla deras hemsida.

Gäller ALLA kunder, både nya och gamla
Citera
2006-06-24, 02:54
Bannlyst
Betfair erbjuder tydligen ett freebet på 200 spänn! Vid registrering skriver du i koden MSN200 och tar kontakt med deras CS eller i omvänd ordning....
Citera
2006-06-24, 05:40
Medlem
I-Ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moneymaker_#1
Tjena!

Jag skulle vilja hitta bonusar för sportsbetting. Skriv vad ni vet här. Vill helst veta vilken typ av bonus, maxgräns, omsättningskrav(på hela beloppet eller bara bonusen?).

Endast sportsbetting!!

MVH//Tommy

Några:

Unibet har 500 kr bonus om man sätter in 500 kr under VM, sen måste man omsätta den x6 på sport. Lite väl högt omsättningskrav.

Ladbrokes ger en ett gratisspel på 300 om man sätter in 300, det behöver inte omsättas men man får ej insatsen om det går in. Så sätter man gratisspelet på ett odds på 3 får man 2 i totalodds. De har samma på Tyskland-Sverigematchen för 100 kr för de som lägger ett Live-spel. Lite snålt.

Bet24 ger 500 kr som sedan ska omsättas x3 om man under VM totalt spelar för 1500 kr. Nya kunder får 500 kr om de sätter in 500 kr, bonusen ska omstättas x3. Ganska bra bonusregler.

Betway ger 1000 kr om man sätter in 1000 kr, bonusen måste spelas för totalt 2000 kr till odds av minst 1,70. Man kan alltså sätta in 1000 kr, få 1000 kr och sätta allt på ett odds av misnt 1,70 så är bonusen klar. Även om bonusen var bättre förut (utan oddskrav) så är de en relativt bra bonus, i princip en gratistusing om du kan riskera en egen tusing till 1,70+.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in