Citat:
Ursprungligen postat av
Revej
Om det är ditt sista så gör det inte så mycket.
Vi vet inte hur många civila som finns i mauriopol på den ukrainska sidan men troligen finns en del kvar som inväntar rätt tillfälle att slå ut de ryska hundarna.
Dessa får fri lejd från staden först såklart.
Kunde inte hålla mig, var tvungen att svara på det här.
På den ukrainska sidan? Menar du att det finns civila ryssar i Mariupol? Eller du kanske är förvirrad och menar rysktalande ukrainare? De kan såklart fly till Ryssland om de vill i de korridorer ryssarna öppnar. Det unnar jag dem, för jag vill inte se dem dö, som du.
Du har tillfört absolut noll till den här tråden, till skillnad från mig, men du har givetvis inte läst hela, så du har ingen aning. Du borde också låta bli att skriva mer här, eller så kan du kalasa loss med Tok-FranZZ och de andra psykopaterna som älskar död och elände.
Mariupol is 'almost wiped out' as over 100,000 civilians remain trapped in the city, top Zelenskyy advisor says
https://www.businessinsider.com/mariupol-almost-wiped-out-top-zelenskyy-advisor-says-2022-4#:~:text=Mariupol%20is%20'almost%20
Sen får du tycka vad du vill om källan. Verkar vara jävligt många fler än de 1000 i stålverket i alla fall. Oavsett om det är 100000 eller 50000.
De ukrainska civila som inte vill till rySSland kommer givetvis inte få fri lejd någonstans, såvida de inte är sugna på att lämna ifrån sig sina barn, sitta i läger för att bli bortförda till östra Ryssland, bli mördade på vägen, eller kanske våldtagna på det "mjuka" sätt som rySSarna anfaller.
Skit ner dig, tönt.