Citat:
Ursprungligen postat av
LeBronThurman
Bra jobb där exoticspice!
När man lyfter på stenarna (om uttrycket tillåts i denna tragiska tråd) så hittar man pusselbit efter pusselbit, som bl.a. den vidrige Mohamm4d T4her 4mini (4=A) försöker sopa under mattan.
notknapparen postade infon nedan ifrån källan i din länk med en förtydligande text om kvinnans två olika namn. Intressant att hon anger alfabetism som svar till varför hon kallat sig för både Theres4 och Paris4.
Jag finner det inte alltför otroligt att detta "vider" till person MGM MTA möjligen också kan ha något att göra med hans tre barns moders möjliga/troliga försvinnande att göra.😠
Jag kollade runt på fruns och barnens olika konton på Facebook för att se när dom senaste inläggen var för att få ett hum om det sista "livstecknet", och det är 2017. Det säger inte alls något om det finns fler konton och senare kommunikation, men det är det jag har hittat.
Frun har 3 konton.
1) 10 okt 2017 uppdaterat profilbild
2) 5 juni 2017 - " -
3) 5 juli 2016 uppdaterad omslagsbild
Äldre sonen har 2 konton.
1) 25 dec 2017 uppdaterad profilbild
2) 16 juli 2017 - "-
Yngsta sonen har 1 konto.
1) 8 juni 2017 uppdaterad profilbild
Enligt polisanteckningar 2021 i förhör med maken "försvann" frun när hon blev placerad på annat flyktingboende 2019. Om man litar på hennes och barnens Facebook så "försvann" hon redan i slutet av 2017 eller under 2018. Det var väl då hon fick problem med Migrationsverket när hon uppgav 2 felaktiga namn i asylansökan?
I och med det problemet med asylansökan tröttnade mannen och gjorde sig av med henne.