2007-01-11, 12:30
Medlem
GlittrigaGullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChristianX
Talar för min egen del, och inte officiellt.

Att göra en sådan ändring innebär att man får fler förändringar i vBulletinapplikationen, och varje sådan förändring gör att det blir krångligare vid en framtida uppgradering. Min tolkning är således att visst, det är fullt tekniskt möjligt, men ger så lite fördelar gentemot nackdelarna att det inte torde vara värt det.

Därav min lilla work around ovan, så att du inte drabbas av driftstopp under tiden.

Jag visste att det var någon som tidigare hade hänvisat till förändringar vid uppgraderingar som orsak till att egna fixar ogärna implementeras. Lite kul att det var du som sagt det med tanke på :

http://www.flashback.org/showpost.php?p=6017018&postcount=21
Citat:
Ursprungligen postat av ChristianX
Dock så känner vi till Flashbacks miljö, samt har direktkontakt med teknikerna som arbetar med just denna miljö, och har därigenom kunskap om våra förutsättnigar. De behöver nödvändigtvis inte vara samma som andra som kör vB har. Utifrån detta kan jag bekräfta att det i dagsläget inte handlar om problem vid eventuell uppgradering, utan har andra orsaker.

Hänvisar till den lilla kodsnutt i tidigare inlägg som möjliggör klickbart nick (uppe till höger).
Citera
2007-01-11, 19:59
Medlem
Capones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlittrigaGullan
Jag visste att det var någon som tidigare hade hänvisat till förändringar vid uppgraderingar som orsak till att egna fixar ogärna implementeras. Lite kul att det var du som sagt det med tanke på :

http://www.flashback.org/showpost.php?p=6017018&postcount=21

Hänvisar till den lilla kodsnutt i tidigare inlägg som möjliggör klickbart nick (uppe till höger).

Vet inte vad det är du tycker dig ha hittat för motsägelse här, för det kan väl mycket väl finnas en annan, viktigare anledning till att den andra funktionen inte är möjlig att implementera...
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in