Citat:
Ursprungligen postat av
Massmedia
Glad påsk på dig själv! Ja vi kan iallafall vara överens att det är Paludan, dvärgpedofilen, som är problemet. Den dag jag urinerar på deras flagga framför värsta Hammarbyhuliganerna så skapar jag ännu värre kaos i våra städer, men det har jag inte gjort ännu.
Kanske för att jag inte ramlade från en cykel i unga år som Paludan, som skadade hjärnan och fick honom till detta Quasimodo-liknande missfoster, med intellekt som en 7-åring, som han är idag dessvärre.
Njae, det var inte riktigt vad jag sa, d v s det han gör är oerhört dumt och provokativt men jag tycker flygande stenar mot våran poliskår, brinnande bilar och krig mot vårat samhället och lagar är problemet, ingenting annat.
Jag har ingen aning om hans tillstånd eller varför du hoppar på honom så (för mycket whisky?) men hade alla struntat i honom och hans provokationer så hade han snart fallit i glömska.
Just NU är det i stort sett krig i svenska städer och du kan inte släppa Bajenflaggan utan ser det som ett coolt argument och bra jämförelse. Helt otroligt!
Och igen, vilket flög dig helt förbi i whiskydimman, så har stenar kastats, poliser skadats och bilar brunnit under liknande situationer förut utan honom. Tankar på det?
Men visst, Bajenflaggan….kör den igen. Det kanske funkar.
Ha det gott! 👍🏻