2022-04-11, 08:03
Medlem
napsterspys avatar
jag tar alltid med mig vin på bio men det är la ingen standard utbud eller? Då är det lugnt antar jag.
Citera
2022-04-11, 08:05
Medlem
vemsfels avatar
Det är en bio, de ska väl visa film? Inte lägga sig i vad jag föredrar att förtära under föreställning, förutsatt att jag inte stör andra i salongen.

Nåja, jag slutade stödja svensk bio efter de kuvat och infört hårdare Coronarestriktioner än vad lagen krävt.
Citera
2022-04-11, 08:09
Medlem
Torsuss avatar
Och jag bara undrar hur många nya kunder detta kommer att generera...
Citera
2022-04-11, 08:09
Medlem
MyJustices avatar
Kanske svårt att få folk i bion
Wokefilmer är knappast underhållning .
Citera
2022-04-11, 08:10
Medlem
Schmisss avatar
Jag brukar alltid köpa godis och läskedryck på mataffären innan jag går på bio. Kommer att fortsätta med det. Hur ska Filmstaden kunna stoppa mig?
Citera
2022-04-11, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NysvenskenAbdullah
Stackars personal som nu tvingas agera poliser. Håller tummarna att det blir en snärt donna som kroppsvisiterar mig när jag smugglar in tilltugg via kalsongerna.

Precis, ponera 5 invandrar-ungar med snickers som är rastlösa och droppar in på nån Marvel-film. Grattis Filmstaden.
Citera
2022-04-11, 08:11
Medlem
ost-e-knarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av napsterspy
jag tar alltid med mig vin på bio men det är la ingen standard utbud eller? Då är det lugnt antar jag.

Perfekt att tejpa fast bib-påsen på magen och hävda kateter
Citera
2022-04-11, 08:14
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schmiss
Jag brukar alltid köpa godis och läskedryck på mataffären innan jag går på bio. Kommer att fortsätta med det. Hur ska Filmstaden kunna stoppa mig?

Så gjorde jag också när vi gick på bio. Men det är nog 15 år sedan jag senast besökt en biograf. Men jag fattar ju att de vill tjäna pengar på så mycket som möjligt. Men förbjuda? Är det verkligen så stort problem/ så få som köper godis i bions egna "butik".

Fyfan, nu fick jag kräkreflex av deras stinkande smördrypande popcorn
Citera
2022-04-11, 08:14
Medlem
dotslashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teddyrosevelt
Det är jävligt enkelt och jag har aldrig begripit vilka fattiga riddare det är som tar med sig godis till en biograf. Tar ni med er mat till en restaurang också?

Usel jämförelse.

På bio är man för film. Godis/dryck är en bisak. Kanske har SF inte det godis/dryck man vill ha?

Oavsett. Dom dödar bara sig själva snabbare.
Citera
2022-04-11, 08:15
Medlem
Svampspors avatar
Vaccinpass och utlämnad till ett begränsat utbud av ockerprissatta snacks samtidigt som man ska köpa tvåhundrakronors biobiljetter för att få se svensk/Hollywoods wokepropaganda? Det känns ju som ett vinnande koncept! Inom ett år har de flesta av biograferna gått i graven.
Citera
2022-04-11, 08:16
Medlem
KarlFarbmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMadoff
It's outrageous, egregious, preposterous!

What you got there, one of those cafe latte in your shirt?
Citera
2022-04-11, 08:18
Medlem
Inte en chans att jag betalar deras överpriser för framförallt mineralvatten.
Jag tar med mig det jag vill äta / dricka själv, punkt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in