Rykten från andra tråden där storebrorsan dog 2016.
(FB) 18-årige Ellia Tamer skjuten till döds, Södertälje 2016-04-10
Citat:
Enligt vissa från tälje så är detta hämnd återigen mot E.E. Han som mördades i lunagaraget för ett par antal år sen. Elli T* ska ha hjälpt mördaren genom direktiv från D.M som är Elli Tamers morbror. Foton, vart han rör sig osv är en del saker som ligger bakom detta
Citat:
Han sågs gå in i hattarnas lokal i Vårberg för några veckor sedan.
Sågs sen gå därifrån vid halv 3 på natten. En leverans med vapen och handgranater kom den natten enligt person som var med. Det som var skumt var att i gänget med hattarna fanns en snubbe som en kille kände igen som snut Vad gjorde han där med hattarna och vapenleveransen?
Några nätter efter smällde det inne på stället i stan som länge varit utsett beskyddarställe.
Sen skjuts BO.
Citat:
Det var inte DM som mördade EE. EE hade spöat skiten ur en livvakt. Livvakten i sin tur ville inte leva med skammen av att ha fått stryk så han anlitade någon att mörda EE för 200,000:-
Citat:
D.M och kurden som fick stryk som skickade mördaren mot EE..
Citat:
Detta har skett pga helikopter rånet tror jag. Jag ska förklara hur jag tror enbart sen tycker jag polisen gärna borde läsa min slutsats mot din formodan som jag citerar i de andra svar jag har i den här tråden.
Rånet i Västberga.
Y.M hade viss insyn i rånet.
Kanske ev en annan man, dessa två män känner varandra. Efter rånet blir det en dispyt där den ena personen i det här fallet Y.M vill ha större byte av rånbytet.
Detta är inget som är säkert och jag själv har ingen insyn men jag läser Södertälje trådarna,detta är vad som diskuterats spekulerats etc.
De sker en incident i där en person blir mördad i lokalen tror det är en 27 åring med koppling till Uppsala. Personen själv hade vänner här och de sades att han drev in spelskulder åt en person.
Citat:
milan sevo var nära vän till jakob moussa. Eddie moussas äldsta bror.. om polisen har gått ut och sagt att han inte hade en kriminell bakgrund? så vad är chansen att man sätter sig i sådana situationer som i vårberg.. så sluta med denna teori, för han hade inget med det o göra.. detta är ett krig mellan SN och D.M som fortfarande pågår