2022-04-07, 23:07
Medlem
kromosomxyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Träffade en ny KK förra veckan. Vi har träffats och haft sex varje dag sen dess. Hon går i skolan och har därför ingen inkomst, så att hon har några avelsplaner har inte föresvävat mig, varför jag har kört utan komdom i tron att hon äter piller.

När jag i dag lite diskret förde preventivmedel på tal gjorde hon en äcklad min. Hon erkände då att hon vill ha barn så snabbt som möjligt för att kunna hoppa av skolan. Jag vill VERKLIGEN inte ha fler barn, men hon bedyrar att hon kommer att göra allt jobb om så blir fallet.

Så nu sitter man här och inväntar nervöst de kommande dagarnas besked. Pandemin har satt djupa spår i min plånbok, så ännu ett underhåll att betala kommer att bli kännbart.

Någon mer som blivit utnyttjad på detta sätt och vad gjorde ni i situationen?

Trollbeviset är bekräftat. Inte en enda respons här i den tråd du skapat men rätt många svar i andra trådar. Lägg ner trollandet.
Citera
2022-04-08, 00:04
Medlem
Doraemon-FTWs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kromosomxyz
Trollbeviset är bekräftat. Inte en enda respons här i den tråd du skapat men rätt många svar i andra trådar. Lägg ner trollandet.

Är du efterbliven, din serieonanerande incel?
Jag har svarat på det som berör mig, vilket de senaste sidornas diskusjon inte gör.
Tillför något vettigt eller försvinn!
Citera
2022-04-08, 00:08
Medlem
kromosomxyzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doraemon-FTW
Är du efterbliven, din serieonanerande incel?
Jag har svarat på det som berör mig, vilket de senaste sidornas diskusjon inte gör.
Tillför något vettigt eller försvinn!

Lär dig stava din lilla parvel. Du har i åtskilliga trådar redan visat det troll du är. Börja bete dig som en vuxen. Tror du ens att jag bryr mig om "så kallade" tillmälen som incel? Du behöver prestera lite bättre för att återfå något som helst förtroende utanför din egen lilla Fritzl-källare som du sitter fast i även fast du har tillgång till internet.
Citera
2022-04-09, 12:30
Medlem
Det är en av farorna med att låta pitten styra.
Citera
2022-04-13, 13:10
Medlem
Silvrets avatar
Ganska tråkig troll-trådstart. Du för jobba mer på dina trådstarter för att bli övertygande.
Citera
2022-09-12, 22:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tribman
P-piller är syntetiska hormoner tillverkade i labb..
lurar kvinnans kropp att tro att den konstant är gravid.
Sedan urineras ämnena ut i naturen och påverkar miljö och människor via vattnet.
Sänker testosteron?

Det är på alla sätt och vis något helt främmande för naturen, och för människan.
leder nog även till kraftig psykisk ohälsa i slutändan då man lever i konflikt med själen/ i konflikt med naturen.

hitta rätt kvinna istället..
Vad som aldrig nämns är risken för bröstcancer... Alla hormonella preventivmedel ökar risken väldigt mycket för bröstcancer i framtiden. Dödligheten är låg, antar att det är för att man opererar bort hela tutten, men vem orkar få cancer för det?

Här är ett praktexempel på en gnällande man som borde: a) sluta praktisera aktiviteter som kan resultera i ett barn* (alltså med en tjej som vill, och kanske t.o.m. bara är med just för att producera ett barn -tänkt på det eller, haha?!
eller b) genomgå sterilisering. I många regioner kostar det inget. Och gör det det, hosta då upp pengarna eller skriv dig tillfälligt i en region där du slipper betala, t ex Stockholm…

Ledsen att säga det, men hon lurar inte dig… Du bara tar för givet att hon utsätter sig för ohälsa för din/andra killars skull (så ni slipper använda kondom alltså). Varför skulle hon det? Ganska uppenbart att dessa kvinnor har en dold agenda. En del tjejer är bara alldeles för snälla också, tyvärr.

Att en tjej planerar ett barn mot pappans vilja och under ogynnsamma förhållanden är förstås skitfel, helt klart. Mot pappan, barnet och inte minst henne själv… Men att tycka att tjejer ska proppa i sig syntetiska hormoner för eran skull- alltså det är ju inte så kul att misshandla sin kropp… är bara oansvarigt, omanligt, orättvist och ovuxet.

Själv vill jag inte heller ha fler barn, och jag har varit singel i +10 år så det har inte varit något jaa behövt ta hänsyn till, men alltså jag hade ju skickat snubben på remiss om det varit aktuellt. Aldrig att jag skulle vara så ”snäll” att riskera t ex bröstcancer i framtiden. För ingen hade ju tackat en kvinna för det liksom…

* = det pågår kliniska prövningar just nu för ett manligt preventivmedel. Så ni som inte är tillräckligt ansvariga och lyckas få tummen ur arslet och bara göra ett snabbt, enkelt, säkert, permanent och riskfritt ingrepp… Vänta några år tills den har kommit ut på marknaden så kan ni börja trixa med era hormoner då också, för att kunna känna er säkra. Eller kommer nästa bortförklaring då kanske…? ”Det är biverkningar/riskfyllt/helt nytt/jobbigt att ta” osv osv.
Senast redigerad av Roxic 2022-09-12 kl. 22:57.
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in