2022-04-02, 16:02
Avstängd
Offerviljas avatar
I Sverige kryllar det av nationella podcasts. Inget annan folk i hela världen är bättre på att sprida ut sitt budskap på det här sättet än vad nationalister i Sverige är. Vi har Ledarperspektiv, Leadership Perspective, Radio Nordfront, Nordic Frontier, Mer än ord, Kväll med Svegot, På gamla och nya stigar, Magnus härd, Passningen, Trollkarlstornet, Vita pillret, Lögnarnas tempel, Mimers brunn, Motströms och många fler.

Om ni fick sätta ihop ett dreamteam från dessa olika poddar som skulle sända ihop i en mästarpodcast - vilka nationalister skulle då ingå i den?

I min nazistiska drömpodcast medverkar följande fem personer: Dan Eriksson, Simon Lindberg, Klas Lund, Christoffer Dulny och Jonas De Geer.

Succé!
Citera
2022-04-02, 16:36
Bannlyst
Alex Schulman och Sigge Eklund
Citera
2022-04-02, 16:49
Medlem
Messiah Hallberg + Jakob Öqvist samt JWL som gäst typ vart tredje avsnitt.

Eller Jonas från Rock-klassiker samt Jakob Öqvist.
Citera
2022-04-02, 17:02
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
I Sverige kryllar det av nationella podcasts. Inget annan folk i hela världen är bättre på att sprida ut sitt budskap på det här sättet än vad nationalister i Sverige är. Vi har Ledarperspektiv, Leadership Perspective, Radio Nordfront, Nordic Frontier, Mer än ord, Kväll med Svegot, På gamla och nya stigar, Magnus härd, Passningen, Trollkarlstornet, Vita pillret, Lögnarnas tempel, Mimers brunn, Motströms och många fler.

Om ni fick sätta ihop ett dreamteam från dessa olika poddar som skulle sända ihop i en mästarpodcast - vilka nationalister skulle då ingå i den?

I min nazistiska drömpodcast medverkar följande fem personer: Dan Eriksson, Simon Lindberg, Klas Lund, Christoffer Dulny och Jonas De Geer.

Succé!
Jag tror att några svar innan mig missförstod innebörden av "nationell podcast" ljushuvuden. Eller är Jacob Öqvist smyg-nationell?
Citera
2022-04-02, 17:05
Medlem
SiggeSpringnotas avatar
Bara Emil Hagberg är med så kvittar det
Citera
2022-04-02, 19:26
Medlem
Nyreggadjudes avatar
Underhållingsvärdet i ett sådant projekt är högt, men det är väl också till hög grad därför poddar och sådant finns till, för att ge nationella tillfälligt nöje.

Dan Eriksson och Jonas Marx De Geer i samma podd igen, Simon Lindberg och Klas Lund - vilka bråk det skulle bli.
Jag skulle slänga in Varg Vikernes i gänget också så att grälen mellan honom och Jesus Marx De Geer till slut skulle spränga hela skiten i luften.
Citera
2022-04-02, 19:42
Medlem
Andreas från Nordic Frontier är den enda jag i allmänhet kan lyssna på utan att riva mitt hår. Så han kan ju göra en podcast ensam där han inte är bakbunden av organisationsledningen. Alla andra är på ett eller annat sätt mentalsjuka och går endast att lyssna på inom vissa specifika ämnen. Om det inte är covid, så är det Ukraina eller något annat som man är totalt urspårade i. Dan Eriksson har visserligen gjort hyfsat bra ställningstaganden de senaste åren, men det vore ointelligent att verkligen lita på honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in