2022-04-02, 13:53
Medlem
Drickbacks avatar
Liverpool gör psykologiskt 1-0 av Jota, varit nära för Watford några gånger nu så målet kom mycket lägligt!!
Citera
2022-04-02, 13:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Liverpool gör psykologiskt 1-0 av Jota, varit nära för Watford några gånger nu så målet kom mycket lägligt!!

Får Isaksson vibbar när Allison använder fötterna
Citera
2022-04-02, 13:56
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Han tror han är ute-brasse 🤣🤣
Citera
2022-04-02, 13:56
Medlem
EnLitenFryss avatar
Typiskt Liverpool.

Och självklart föregås målet av att Alisson gör ännu en fenomenal räddning. Jag tjatar om det - men förstår alla LFC-fans hur många poäng en bra målvakt som Alisson betyder per säsong?

Mignolet hade släppt på ett och två mål idag vid det här laget. Alisson bara tar dem, vi är vana vid att han gör det.
Citera
2022-04-02, 13:58
Medlem
BirosKorlaffs avatar
Citat:

Citat:
Han tror han är ute-brasse 🤣🤣

Det sjuka är ju att han inte ens är dålig med fötterna. Men han tror att han är suverän med fötterna.
Citera
2022-04-02, 14:00
Medlem
BirosKorlaffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Typiskt Liverpool.

Och självklart föregås målet av att Alisson gör ännu en fenomenal räddning. Jag tjatar om det - men förstår alla LFC-fans hur många poäng en bra målvakt som Alisson betyder per säsong?

Mignolet hade släppt på ett och två mål idag vid det här laget. Alisson bara tar dem, vi är vana vid att han gör det.

Ja, alla LFC-fans som har ett minne vet vad Allison betyder.
Citera
2022-04-02, 14:01
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BirosKorlaff
Det sjuka är ju att han inte ens är dålig med fötterna. Men han tror att han är suverän med fötterna.
Han är helt okej med fötterna men för mycket övermod och för långsam i tanken till handling.
Citera
2022-04-02, 14:02
Avslutad
Citat:

Det var lite så jag menade
Citera
2022-04-02, 14:03
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Typiskt Liverpool.

Ja denna gången räddar han upp Henderson & Matip 👍🏻
Citera
2022-04-02, 14:05
Medlem
BirosKorlaffs avatar
Citat:
Han är helt okej med fötterna men för mycket övermod och för långsam i tanken till handling.

Citat:
Det var lite så jag menade

Ja men precis. Han behöver vara lite mer ödmjuk när det kommer till spel med fötterna
Citera
2022-04-02, 14:06
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:

Kanske lite övermod. Men någon Isaksson är han verkligen inte. Han är en modern keeper med bra spel med fötterna. Inte Reinaklass dock.

Citat:
Ja, alla LFC-fans som har ett minne vet vad Allison betyder.

Ja, jag tjatar om detta - Alisson kommer saknas när han drar. Han tar det han ska ta och lite till. Det händer att han släpper en howler, men det är långt mellan gångerna. Den sortens stabilitet har Liverpool aldrig haft i modern tid.
Citera
2022-04-02, 14:08
Medlem
Drickbacks avatar
Jota, passa! Då hade det blivit 2-0
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in