2022-04-01, 17:20
Medlem
Men Annie ser ju så snäll ut? Och hon talar ju så vackert? Menar ni att hon har lurat mig?
Citera
2022-04-01, 17:26
Medlem
qups avatar
Föga förvånande. Centerpartiet är en kittel av egocentrism. Ett partis ledare är en förlängning av dess kropp. Och C har ju en fullblodsspykopat och hjärndöd narcissist vid rodret. Hon förkroppsligar allt som är fel med politik. Klart hennes bihang inom C svansar efter.
Citera
2022-04-01, 17:32
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueballsBosse
Men Annie ser ju så snäll ut? Och hon talar ju så vackert? Menar ni att hon har lurat mig?

Nej, det är du som lurat dig själv. Annie Lööf är så lik en orm som det går att komma. Falsk och omedgörlig. Personifierar på ett bra sätt globalisternas inställning till sin omgivning. De har rätt och alla som tycker något annat har fel.
Citera
2022-04-01, 17:35
Medlem
Maud Olofsson ville inte ha A.L som partiordförande. M.O:s förstahandsval var Anna-Karin Hatt.
Citera
2022-04-01, 18:18
Medlem
Fungerar inte alla partier på detta sätt? Det heter inte partiledare för intet och att en trojka bestämmer inriktningen är väl regel. Gillar man inte upplägget får man söka jobb någon annanstans. Skulle alla partier vara demokratiska internt skulle väl alla partier vara likadana.
Citera
2022-04-01, 19:02
Medlem
Fimbulramns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Hon har ju korkade åsikter men det kan jag stå ut med. Jag tål henne inte som människa. Tillgjordheten och falskheten, den nedlåtande attityden, den gnälliga enerverande rösten, det påklistrade fejk-leendet och när hon låtsas bli arg eller upprörd. Hur hon aldrig kan diskutera i sak utan bara i självupplevda känslotillstånd. Hur hon alltid tar saker ur sin kontext för att kunna göra en halmgubbe att angripa. Hur hon istället för att svara rakt på en fråga kommer med barnsliga ideologiska plattityder. Som du märker har jag sett mycket av henne innan jag fick nog.

Stämmer väldigt väl in på min syn på Annie. Har sett henne när hon verkar väldigt normal men i politiska debatter framstår hon som genuint oärlig. Många är de halmgubbar hon pucklat på.

Kan tänkta mig att det är ett rent helvete att försöka hänga med i hennes fantasivärld på partikansliet.
Citera
2022-04-01, 20:16
Medlem
densistasovjets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Konrad
Maud Olofsson ville inte ha A.L som partiordförande. M.O:s förstahandsval var Anna-Karin Hatt.

Stämmer. Hon visste vad hon gick för.
Citera
2022-04-01, 20:24
Medlem
Haubits77Bs avatar
Stoppapressarna kopplar allt till pedofilerna och tar på sig äran för att ha fällt C.
Citera
2022-04-01, 20:26
Medlem
Julskinkatos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbortRetryIgnore
Bor du i mångkulturen? Har du upplevt den och kan berätta för mig, som saknar dessa erfarenheter, om vad du har upplevt? Ni nationalister tycks alltid vara så visa av era erfarenheter från mångkulturen, fast samtidigt hävdar ni att områden med mångkultur inte har några svenskar.

Thatcher var premiärminister på 1980-talet. Det är snart 40 år sedan. Hon var hatad av den brittiska vänstern för att hon lade ned en lång rad olönsamma verksamheter underordnade staten, däribland ett antal kolgruvor. Med Annie Lööf som statsminister skulle hon möjligen lägga ned ett antal olönsamma och onödiga hamnar i Sverige och kommunisterna i Hamnarbetarförbundet skulle bli argare. Men LKAB och andra statliga bolag har vinstkrav och är mycket lönsamma, så varför lägga ned dem?

Att ha Margaret Thatcher som förebild är inte samma som att man vill bli som henne. Man kan se hennes rakryggade och taktfulla ledarskap som en egenskap att eftersträva, men att göra sig själv till en blek kopia av Thatcher, det är nog inte vad Lööf försöker uppnå.

Vad gäller den dysfunktionella arbetsmiljön på C:s partikansli så är det med stor säkerhet fler än Annie som är ansvarig för den. Kanske har hon inget ansvar i det alls, då hon inte är där så ofta. Men att underförstått utmåla Annie Lööf som en psykopatisk diktator som partikollegerna nu massflyr från var väl hela syftet med smutskastningen?

Oj du blev mkt berörd, är det svettigt i ditt lilla toppstyrda parti nu?

Annie och Stureplanscentern är orsaken till den dåliga stämningen. Speciellt nu med pedofilskandaler och sossekramandet.

Annie är ingen Thatcher naturligtvis haha 😂 men hon vill va. En lite pippivariant av Thatcher. Men hon blir en... Tråkig villakärring.

Bondförbundet blir kapat av pedofiler och Sverigehatande pkkarriärister. Det är problemet med C.
Citera
2022-04-01, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Separatisten
Annie Lööfs MeeToo-kanal har 6 770 prenumeranter.

https://www.youtube.com/channel/UCXpKrUeCT9wCPy2qj8_dFUw/videos

De senaste videoinläggen har under 2000 views, galet lågt! Även filmer som är över året gamla ses knappt av någon, förutom semlor.

Hennes filmer är som om SVT Humor gjort dom.

Jisses, det är verkligen riktigt låga siffror. Och de lär ju dessutom ha köpt utrymme för dessa i Youtube-flödet för många av videosen.

Folket vill inte se henne.
Citera
2022-04-01, 20:37
Medlem
Knutte_Ninjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julskinkato
Bondförbundet blir kapat av pedofiler och Sverigehatande pkkarriärister. Det är problemet med C.

Glöm inte islamisterna.
Citera
2022-04-01, 20:38
Medlem
Rödskrikan är en psykopat. Som precis som Reinfeldt är köpt av Davos-gänget och Bilderbergarna. Sverige, svenskarna och andra centerpartister är det sista hon bryr sig om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in