2022-05-18, 16:15
Medlem
jultomtenbrannupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tilikum
Oj chockerande! Hade noll koll på den 👌
Dock så sa Elin att de inte fick nånting så vet inte vad man ska tro
2022-05-18, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flax75
Hayes åker hem pga ont i nacke mm. Jag tror han åkte för slippa bli utröstad.

Citat:
Ursprungligen postat av Fritz12
Tror inte Hayes hade värk utan han orkade nog inte hämta mat och tvätta kläder åt Högborgens innevånare.

Tror jag oxå, en lögnhals som fegade ur.
2022-05-18, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BOLS
Tror jag oxå, en lögnhals som fegade ur.
Ja, negern trodde de var de minst pinsamma, skönt att apan stack
2022-05-18, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tercio
Är på avsnitt 24. Ingen verkar ha gått ner ett kilo? Hayes ser ut som en sumo-brottare.
Jamen, kolla Linn den Dvärgen, ser ju ut som en knubbig säl. Baby-hull 24/7😀
2022-05-18, 23:58
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flax75
Hayes åker hem pga ont i nacke mm. Jag tror han åkte för slippa bli utröstad.
Ja så var det. Han som skulle ställa till med så mycket å röja när han kom in i huvudtävlingen antagligen fick han också sin egen arm så förstörd när han satsade allt på att sabba Mattias arm i den sk dödsdansen - karma när den är som bäst. Vilken loser - blev ingen 5-hundring i denna TV4-tävling heller
2022-05-19, 01:41
Medlem
preben1969s avatar
Det verkar mest gå ut på att, Håna, förminska, mobba, allt o alla i den här tråden
2022-05-19, 05:28
Medlem
hazard simpsons avatar
Som vanligt ett urtråkigt avsnitt. En tävling och resten paktsnack som är sjukt ointressant.
2022-05-19, 08:30
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Som vanligt ett urtråkigt avsnitt. En tävling och resten paktsnack som är sjukt ointressant.
Paktsnack kan vara underhållande om inte allt vore jävla så förutsägbart med nordpakten. Om tjejerna vore lite smarta så skulle de göra en liten pakt med Linn och Joel för att först ta ut Filip som verkar helt överlägsen i tävlingarna när han vill vinna.
2022-05-19, 08:33
Medlem
Det lär bli två öråd på söndag. Undrar vem som ligger sämst till efter det första. Henrik?
2022-05-19, 09:26
Medlem
peterZiipens avatar
Snacka om misslyckad tävling från produktionens håll. Alltid så himla tråkigt när det är tävlingar som involverar att gräva i sand. Alltid någon som hittar objekten tidigt, samtidigt som alla andra febrilt fortsätter leta utan någon vidare framgång. Det är inte heller ett moment där alla lyckas lösa det inom ett spann på 1-2 minuter, utan det kan ta 20 min+ om man råkar gräva på fel ställe.
2022-05-19, 10:21
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Snacka om misslyckad tävling från produktionens håll. Alltid så himla tråkigt när det är tävlingar som involverar att gräva i sand. Alltid någon som hittar objekten tidigt, samtidigt som alla andra febrilt fortsätter leta utan någon vidare framgång. Det är inte heller ett moment där alla lyckas lösa det inom ett spann på 1-2 minuter, utan det kan ta 20 min+ om man råkar gräva på fel ställe.
Håller helt med. Tur ska inte vara inblandat i tävlingar där 500k står på spel. Nu verkade dock Filip gräva bättre än övriga och hade nog tagit hem det hur som.
2022-05-19, 10:55
Medlem
Ninajahrens avatar
Jag tror att utfallet i det där Lyckohjulet redan var uppgjort från produktionen vem som skulle vinna vad. Spänningen var bara spel för gallerierna och höll deltagarna på onödigt halster.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in