2006-07-15, 13:08
Medlem
[quote="Herrn"]
Citat:
Ursprungligen postat av gosh
det är inte alls speciellt skumt utan ett ganska vanligt fenomen om det nu råkar vara så att man är svag i bänken men stark i axlarna.
Din hjärna har lärt sig ta i med axlarna men inte med bröstet, så fort hjärnan kan så försöker den koppla in dina axlar. Hjärnan är ju smart och börjar inte använda muskler den har svårt och "prata" med.
När du lyfter bänken så lyfter du inte med bröstmuskeln utan tar i med axlarna i första hand.

QUOTE]

tips på bra övningar som inte kopplar in axlar för ja har samma problem . bänkar 140 och har bra framsida axlar å urkassa bröst. men flyes kan ja köra med 30kg hantlarna strikta och fina, brukar köra pecdeck eller va den heter den gillar ja grymt mkt men tänkte om du har nåra tips på fler bra övningar.

Fel tråd att fråga i Herrn, det här är inte din tråd!
Citera
2006-07-16, 22:27
Medlem
va ett tag sen jag skrev nu... har inget internet för tillfället så...

så här långt efter kuren så ser det ut som följer...
plus: har ökat lite i mått runt armar och bröstkorg, har inte lagt på mig nå märkbart me vatten... styrkan har ökat märkbart iaf =) å de e ju kul =)

minus: blödde näsblod hela tiden i början, dock inget nu på ett tag... ena vristen svullna upp som fan men de har gått tillbaka nu =) annars inga biverkningar alls=)
Citera
2006-07-29, 00:28
Medlem
Blir bara besviken när jag läser dom här trådarna. Vet ni inte hur otroligt farligt kurer är? Tror ni att saker som acne, sterilitet och aggretionsproblem bara ska rinna under soffan?
Citera
2006-07-29, 09:20
Medlem
Hur går det med kuren ?
Citera
2006-07-29, 09:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jabtizemo
Blir bara besviken när jag läser dom här trådarna. Vet ni inte hur otroligt farligt kurer är? Tror ni att saker som acne, sterilitet och aggretionsproblem bara ska rinna under soffan?

Citera
2006-08-01, 16:24
Medlem
har avslutat kuren nu... ganska nöjd än... så länge! går på pct nu... styrkan har ökat mycket och har inte blivit försämrad än iaf... har dock gått ner lite i vikt men de e ju vattnet som försvunnet... la inte på mig så mycket vatten som ja trodde jag skulle göra...=) allt som allt så e jag nöjd... få biverkningar... blödde näsblod i början av kuren, sen svällde fotlederna upp, men de va väntat så kom inte som en obehaglig överaskning=) lite aggro, men de kan ha lite me å göra att bruden dumpat mig... jaja... allt som allt så gick den bra=)
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in