Ingen aning om detta stämmer.. men det bekräftar det jag fick berättat för mig för 1 timme sedan: rykten om en 19åring från Trelleborg med kniv och yxa.
Enligt skolans Facebook sida så har det varit en Judisk poesidag men vad jag förstår så var den slut vid 13.30. Om inte fler seminarium hållits under em som inte står.
Inte för att vara sån men det brukar väl sällan bli mer än 2-3 dödsoffer när den muslimska iq-reserven gör sina terrordåd? Det är inte Breivik-nivå på sandfolket om man säger så.
De kanske är bra på något men terrordåd verkar inte vara deras grej.
Inte för att vara sån men det brukar väl sällan bli mer än 2-3 dödsoffer när den muslimska iq-reserven gör sina terrordåd? Det är inte Breivik-nivå på sandfolket om man säger så.
De kanske är bra på något men terrordåd verkar inte vara deras grej.
1. Vi har en ung man som blivit avisad av tjejen/tjejerna o kanske även lätt förnedrad. O nu är denne unge man kränkt o tar ut det med en hammare/liten yxa.
2. Här har vi en flicka som blivit försvenskad o inte beter sig som en god flicka bör göra. Så en manlig släkting måste tillrättavisa/straffa o upprätta hedern.
Jag sätter min slant på alt nr 1.
Jag brukar gissa på nr 1 vid skolattacker men idag gissar jag på något religiöst/politiskt . Vet inte varför. Om det nu gäller de personerna som nämnts.
Tjockhuvud GM är en somalier utrustad med en yxa som gick loss på en svensk kvinna och en utländsk kvinna. Den ena fick hugg mot halsen den andra mot huvudet från sidan och bakifrån.