2026-02-08, 22:58
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Ja, fast nu pratade jag endast om kvinnor. Det måste gå att kritisera kvinnor utan att det måste jämföras. Vanligt att kvinnor gör det. "Tänk hur det är för mig då"
Det är alltid värst för kvinnor.

Jag skrev ingenting om att det alltid är värst för kvinnor.

Ja, det är beklagligt när kvinnor anklagar manlig sexualitet för ful och äcklig.

Citat:
Jag är medveten om att det finns män som pratar nedlåtande om kvinnor som gillar sex. Det får stå för dom. Vi som inte är idioter tycker det är ett plus att kvinnor gillar sex. Jag tycker det är sexigt med kvinnor som är slampiga. Jag kan bli besviken om hon inte vill vara slampig med mig, men vad ska man göra? Bättre att hon är slampig med männen hon tänder på, och så får jag försöka hitta en annan kvinna som vill vara slampig med mig.

Tummen upp på detta

Citat:
Jag personligen är trött på att höra kvinnor säga att de är trötta på män och att allt handlar om sex för män. Att det är så hemskt att män är kåta.
För jag vet hur kvinnor är sen när de själva är kåta.
Om det fanns ett OS i hyckleri alltså...

Nästan allt handlar om sex för män.

Resten hänger jag inte riktigt med på. Vilka kvinnor har uttalat sig nedsättande om att män är kåta i största allmänhet? Vad exakt är det de kritiserar? Att män runkar flera gånger i veckan? Eller vad?
Citera
2026-02-09, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
J

Nästan allt handlar om sex för män.

Resten hänger jag inte riktigt med på. Vilka kvinnor har uttalat sig nedsättande om att män är kåta i största allmänhet? Vad exakt är det de kritiserar? Att män runkar flera gånger i veckan? Eller vad?

Det gör det för kvinnor också. Men de vill låtsas vara fin flicka.
Det är alla sorts kvinnor, i olika sammanhang. Kvinnor hör inte själva hur de hycklar. Vi män vet ju hur angeläget det är för kvinnor att få sex när de själva vill ha det.
Citera
2026-02-09, 09:46
Avstängd
Citat:
Det gör det för kvinnor också. Men de vill låtsas vara fin flicka.
Det är alla sorts kvinnor, i olika sammanhang. Kvinnor hör inte själva hur de hycklar. Vi män vet ju hur angeläget det är för kvinnor att få sex när de själva vill ha det.

En flicka en i nöd ställer man ju självklart upp för.
Citera
2026-02-09, 11:03
Medlem
lakritcs avatar
Skulle det finnas män som inte gillar unga kvinnor?
Citera
2026-02-09, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc

https://www.youtube.com/watch?v=CWDJKDQgObg
Citera
2026-02-09, 13:08
Medlem
Ulf-Knulldells avatar
Citat:

På ett intellektuellt plan, ja.
Unga kvinnor är fan spån asså..
Citera
2026-02-09, 13:22
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:

Män verkar både hata och älska unga kvinnor.

Kollar man på red pill podcasts och många kommentarer runtom här på Flashback och andra forum så är det ett enda långt kräkande på unga kvinnor. Men sen vill de ändå hooka upp med så unga kvinnor som möjligt, helst knappt lagliga, både för bara sex och förhållande. Många män verkar vilja ha en ung kvinna, så ung som möjligt, för att mer eller mindre bli hennes nya pappa och för att kunna forma henne precis som "han vill ha henne". De verkar vilja ha unga kvinnor, inte bara för utseendet utan också för att unga människor oftast är mer lättpåverkade, formbara och har inte lärt sig att sätta gränser än osv.

Många män vill ha unga kvinnor bara för sex.

Inom porren finns det en megastor genre där de kvinnliga porrskådisarna ser ut som 11-12 åriga barn och spelar också små oskyldiga barn. (Alltså de är 18 år (får vi hoppas) men ser mycket yngre ut och förstärker det genom att klä sig och agera som barn)
Allra störst risk för barn att utsättas för sexuella övergrepp är inom en familj med en styvförälder. Finns kanske nåt samband, vad vet jag.

Så på din fråga skulle jag vilja svara såhär: om den unga kvinnan beter sig och gör exakt så som männen vill så gillar de henne. Om den unga kvinnan nobbar dem (vare sig det gäller förhållande eller bara sex) eller kör mer sitt eget race så gillar männen henne inte.

Så kortfattat till Fjompen (om du ens läser här längre) så handlar kombinationen mycket äldre/mycket yngre partner troligen inte oftast om ett intellektuellt utbyte utan snarare om andra mekanismer i första hand.
Senast redigerad av Jenny9 2026-02-09 kl. 13:48.
Citera
2026-02-28, 08:44
Medlem
När jag var yngre så tände jag på äldre kvinnor. Nu när jag är äldre så kollar jag mest på yngre kvinnor.
Jag gillar att kolla på yngre kvinnor.
Det är vanligt att kvinnor i min ålder inte gillar att män gillar att kolla på yngre kvinnor.
Citera
2026-02-28, 09:11
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
När jag var yngre så tände jag på äldre kvinnor. Nu när jag är äldre så kollar jag mest på yngre kvinnor.
Jag gillar att kolla på yngre kvinnor.
Det är vanligt att kvinnor i min ålder inte gillar att män gillar att kolla på yngre kvinnor.

Jo, alla gamla gubbjävlar är mer eller mindre gubbsjuka skulle jag vilja säga, trots att en del ljuger för sig själva. Inte så mycket att göra nånting åt, utan det är bara att acceptera.
Citera
2026-02-28, 09:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
Jo, alla gamla gubbjävlar är mer eller mindre gubbsjuka skulle jag vilja säga, trots att en del ljuger för sig själva. Inte så mycket att göra nånting åt, utan det är bara att acceptera.

Ja, det är en av höjdpunkterna i livet. Att kolla på yngre kvinnor. Det är är konstaterat att män mår bra av att se bröst.
Många kvinnor tycker inte att män ska få ha roligt i livet.
Citera
2026-02-28, 11:51
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Kolla på alla rika män, dom knullar bara unga kvinnor och tonåringar.
Tror nästan alla män skulle göra det om dom hade möjlighet.
Citera
2026-02-28, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hennevilljagknulla
Kolla på alla rika män, dom knullar bara unga kvinnor och tonåringar.
Tror nästan alla män skulle göra det om dom hade möjlighet.

Många unga kvinnor har inget emot det. Fast senare när det kommer fram att de gjorde det när de var unga så låtsas dom vara fin flicka och helt oskyldiga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in