2022-03-18, 15:16
Medlem
Alkibiadess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bofop
Det är svårt att räkna antalet intervjuer med Hanna i år där hon uttrycker att hon känner sig trygg i sin skyttekapacitet trots att det bevisligen inte gått bra. Är det självinsikt som saknas?

Eller så får hon inte till det just på tävling.
Citera
2022-03-18, 15:24
Medlem
Alkibiadess avatar
Emma Nilsson är tredje reserv till masstarten av de som åkt bäst under denna världscuphelg och som inte redan är inkvalade genom världscuptotalen.
Citera
2022-03-18, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bofop
Det är svårt att räkna antalet intervjuer med Hanna i år där hon uttrycker att hon känner sig trygg i sin skyttekapacitet trots att det bevisligen inte gått bra. Är det självinsikt som saknas?

Hon kanske försöker intala sig själv att hon är bra för att inte få sämre självförtroende och därav skjuta ännu sämre.
Citera
2022-03-18, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abbe446
Hon kanske försöker intala sig själv att hon är bra för att inte få sämre självförtroende och därav skjuta ännu sämre.

Hennes självförtroende verkar det inte vara något fel på (med viss rätta), men självkritiken däremot...
Citera
2022-03-18, 15:33
Medlem
Älskar hur Ferry och Ola talar om nerver på Röiseland och inväntar en tvåa i ligg. Så kommer Elviras kalldusch och sen Hannas ståmiss i ligg. HAHAHA!
Citera
2022-03-18, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alkibiades
Emma Nilsson är tredje reserv till masstarten av de som åkt bäst under denna världscuphelg och som inte redan är inkvalade genom världscuptotalen.
Säger lite om den låga nivån på tävlingen.
Citera
2022-03-18, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lexiania
Älskar hur Ferry och Ola talar om nerver på Röiseland och inväntar en tvåa i ligg. Så kommer Elviras kalldusch och sen Hannas ståmiss i ligg. HAHAHA!

Som vanligt dyker omogna lexania upp när det går dåligt för Sverige men det är desto tystare när det går dåligt för Frankrike.
Det är alltid lätt att i efterhand skratta åt andras förutsägelser men desto svårare att göra dom själv.
Citera
2022-03-18, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abbe446
Som vanligt dyker omogna lexania upp när det går dåligt för Sverige men det är desto tystare när det går dåligt för Frankrike.
Det är alltid lätt att i efterhand skratta åt andras förutsägelser men desto svårare att göra dom själv.
Vad ska man göra när det norska vallateamet är i en klass för sig? Men jag kan försäkra dig att inga franska kommentatorer är så självcentrerade och skadeglada som dom svenska.
Men du måste erkänna att det är lite roligt, man önskar sig att Röiseland ska nervöst bomma bort sig och så sker det istället på Elvira.
Citera
2022-03-18, 16:05
Medlem
welcometorealitys avatar
Sebbe vinner
Citera
2022-03-18, 16:11
Medlem
Idag är nog faktiskt fransmännen totalt bortvallade.
Citera
2022-03-18, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lexiania
Vad ska man göra när det norska vallateamet är i en klass för sig? Men jag kan försäkra dig att inga franska kommentatorer är så självcentrerade och skadeglada som dom svenska.
Men du måste erkänna att det är lite roligt, man önskar sig att Röiseland ska nervöst bomma bort sig och så sker det istället på Elvira.

Nu har jag aldrig lyssnat på franska skidskyttekommentatorer och jag förstår inte heller språket så jag har svårt att veta hur skadeglada de är och dessutom var det inte heller dom som jag kritiserade utan dig.

Roligt och roligt vet jag inte men det kanske beror på min opartiskhet.

Som du säger så är onekligen det norska vallteamet överlägset. Visst var det förra helgen som Samuelsson i intervjun efter loppet att han ”aldrig sett något liknande” om dom norska skidorna?
Senast redigerad av abbe446 2022-03-18 kl. 16:17.
Citera
2022-03-18, 16:15
Medlem
Bra jävla skytte på svenskarna jämfört med damerna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in