2022-03-04, 21:13
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Mossad kommer att lyfta ut honom. Om det inte redan har skett.
Citera
2022-03-04, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Han har kanske viktigare saker att prata om?

Han till stor del peppar och håller grymma tal för att öka moralen och viljan bland befolkningen, han är duktig på det. Jag satt personligen och trodde att han skulle stanna in tills döden pga hans sätt att framföra sig, tills jag kom på att han inte ens har nämnt det.

Det ultimata hade varit att han nämner att han kommer dö för Kiev och sitt land, men det gör han inte.
Men du tror alltså att han kommer stanna och dö? Och planerat det?
Då kan han ju lika gärna säga de magiska orden tänker jag...
Citera
2022-03-04, 21:21
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pederstomme
Han till stor del peppar och håller grymma tal för att öka moralen och viljan bland befolkningen, han är duktig på det. Jag satt personligen och trodde att han skulle stanna in tills döden pga hans sätt att framföra sig, tills jag kom på att han inte ens har nämnt det.

Det ultimata hade varit att han nämner att han kommer dö för Kiev och sitt land, men det gör han inte.
Men du tror alltså att han kommer stanna och dö? Och planerat det?
Då kan han ju lika gärna säga de magiska orden tänker jag...

Det vore konstigt att bestämma med säkerhet att stanna i just Kiev då han inte vet hur allt utvecklar sig.
Citera
2022-03-04, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Mossad kommer att lyfta ut honom. Om det inte redan har skett.

Juden....Alltid juden....
Kollar du under sängen varje natt så juden inte ligger där och väntar?
Citera
2022-03-04, 21:27
Medlem
Tarrous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pederstomme
Och hur tänker du angående att Zelenski inte nämnt att han stannar in i döden?

Det behövs inte. Han visar dagligen att han är en ledare för Ukraina.
Citera
2022-03-04, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarrou
Det behövs inte. Han visar dagligen att han är en ledare för Ukraina.

Yes, helt klart grym på att peppa och nästan bete sig som att han är en i gänget som kommer offra sig för Ukraina.

Jag ser väl situationen på ett annat sätt.
Citera
2022-03-04, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av woefulnissan
Ryktas redan om att han är i Polen.

till skillnad från svenskar,är han inte gjord av marmelad,,han kommer att dö på sin post,till skillnad från varenda svensk politiker som redan kapitulerat för Putin..
Citera
2022-03-04, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av woefulnissan
Som sagt bara ett rykte, jag har inte hört något verifierat än. Kan ha flytt, kan vara propaganda, who knows anymore.

Dock skulle jag inte bli förvånad för Zelenskyy kommer INTE dö för Ukraina, den saken är klart. Inte en chans i världen. Han är en puppet.

Till skillnad från svenska politiker,eller svenskar gement,så står han för vad han säger,han kommer att dö för sitt land,svensken är den fegaste organismen i världens historia,slickar övermaktens röv så långt in det bara går att komma..se bara på nazi tågen igenom sverige..balt utlämningen..osv osv..ett patetiskt rövslickande folkslag..
Citera
2022-03-04, 22:43
Medlem
woefulnissans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tombauhaupda
Till skillnad från svenska politiker,eller svenskar gement,så står han för vad han säger,han kommer att dö för sitt land,svensken är den fegaste organismen i världens historia,slickar övermaktens röv så långt in det bara går att komma..se bara på nazi tågen igenom sverige..balt utlämningen..osv osv..ett patetiskt rövslickande folkslag..

Han är en marionett för en korrupt regim, det finns inte ett modigt ben i kroppen på honom, han kommer att fly allt eftersom.
Citera
2022-03-04, 22:56
Medlem
Citat:
född fri i Finland,vi stod upp mot Stalin..mina förfäder kämpade med gevär mot rysk övermakt,och bevarade finland finskt..

numera är jag för gammal för kamp,men har skickat tre kaosgrabbar till sjukhus i min ungdom..när dom försökte råna mig,i gamlestaden i göteborg,1998..så jag har gjort min del..*kram*
Citera
2022-03-04, 22:58
Medlem
merrymaidens avatar
Han är sannolikt på USAs ambassad i Polen. De får inte tag på honom i Kiev

Citat:
Ursprungligen postat av Sputnik
Ukrainian President Volodymyr Zelensky earlier said that he has not left the country's capital Kiev due to the ongoing Russian military operation in Ukraine to "demilitarise and de-Nazify" the country.
Ukrainian opposition lawmaker Ilya Kiva claimed that the president "urgently" left for Poland and is hiding in the US Embassy there.
"This is where he is set to continue to utilise the Ukrainian Army and civilians while making insane orders that cost thousands of human lives", Kiva said in a video message on his Telegram channel.

Neither the Ukrainian president nor the US Embassy in Poland have commented on his claims.
Earlier, Russian State Duma speaker Vyacheslav Volodin also asserted that Zelensky fled Ukraine and headed to Poland.
"Zelensky left Ukraine. Deputies of the Verkhovna Rada said that they could not get to him in Lvov", he wrote on his Telegram channel. "He is now in Poland"
.
Shortly after Volodin's statement, Verkhovna Rada asserted that Zelensky did not leave Ukraine and remains in Kiev.
Several Western countries have expressed concern in regard to Zelensky's safety. Particularly, French Foreign Minister Jean-Yves Le Drian said Paris was ready "to help him if necessary". It was also reported that the United States offered him evacuation, but he refused.

Reports that Zelensky left the Ukrainian capital emerged earlier last week, with the president refuting them and posting several video messages in which he said he remained in Kiev.

In late February, Russia launched a military operation in Ukraine with the goal to "demilitarise and de-Nazify" the country. The operation began after a request for help from the Donetsk and Lugansk People's Republics. After the start of the operation, a massive wave of anti-Russian sanctions followed from the West.
Senast redigerad av merrymaiden 2022-03-04 kl. 23:01.
Citera
2022-03-04, 23:01
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
född fri i Finland,vi stod upp mot Stalin..mina förfäder kämpade med gevär mot rysk övermakt,och bevarade finland finskt..

Vilka var era herrar i 600 år?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in