2022-03-04, 00:31
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pomfritttillkorven
Jag har då inte sett en endaste bild. Kanske jag inte vill se så jag omedvetet inte sett det. Jag är inte blind i varje fall.

Det troligaste tycker jag är att det finns en bra förklaring till att det är så få eller inga bilder på detta.

Men vad är förklaringen?

Det finns bilder. Förklaringen är att du inte letar efter dom.
Citera
2022-03-04, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Det finns bilder. Förklaringen är att du inte letar efter dom.

äh, du får väl länka då. Jag kan inte hitta några för det ligger inte massa döda här och där. Det är ett intryck man kan få bara att det skulle göra.

Däremot sprängs det ju och det har säkert dött en hel del som ligger i rasmassorna.

Och sen vet man inte vart kriget tar vägen. Men än verkar det inte vara ett blodbad precis, vilket ju är bra.
Citera
2022-03-04, 00:45
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Jag har då inte sett en endaste bild.

Jag tänker inte hjälpa dig. Det är så enkelt att en 15-åring kan finna bilder på döda, söndersprängda barn, kvinnor, soldater. Det finns tonvis med olika bilder på avlidna, ihjälskjutna från Ukrainakriget.

Det är väldigt enkelt att finna bilder på de.

Edit: Här har du om det är så intressant: https://www.reddit.com/r/CombatFootage/comments/t5zwtg/33_civilians_killed_in_chernihiv_by_russian/

Sådana bilder kommer öka väldigt i omfattning, då ryska krigsmaskinen går in för att att bomba civila områden för att döda misstänkta krigsmän där.
Senast redigerad av Hegamon 2022-03-04 kl. 01:02.
Citera
2022-03-04, 00:49
Medlem
Kalas-Kukens avatar
Citat:
Va?
Det där låter konstigt.
Från andra delar av världen visas det ju massvis.

Näh inte 2020. Det visades tomma sjukhus när folk gick undercover, och de få patienter jag hittade var afrikaner och indier och de var absolut inte dödligt sjuka, de gjorde en massa danser och afrikanerna gjorde back-flips på sina avdelningar.

Doktorerna och sjuksköterskorna hade så lite att göra i sina tomma sjukhus att de anordnade danstävlingar, den är videon sammanfattar 2020 och dess danstävlingar ganska bra tycker jag:
Doctors and Nurses dancing
https://www.bitchute.com/video/sW8bzXACjn0S/

Öh de gick på knäna som sagt..
Citera
2022-03-04, 00:49
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
äh, du får väl länka då. Jag kan inte hitta några för det ligger inte massa döda här och där. Det är ett intryck man kan få bara att det skulle göra.

Däremot sprängs det ju och det har säkert dött en hel del som ligger i rasmassorna.

Och sen vet man inte vart kriget tar vägen. Men än verkar det inte vara ett blodbad precis, vilket ju är bra.

Det har folk redan gjort i tråden.
Citera
2022-03-04, 01:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Jag tänker inte hjälpa dig. Det är så enkelt att en 15-åring kan finna bilder på döda, söndersprängda barn, kvinnor, soldater. Det finns tonvis med olika bilder på avlidna, ihjälskjutna från Ukrainakriget.

Det är väldigt enkelt att finna bilder på de.

Edit: Här har du om det är så intressant: https://www.reddit.com/r/CombatFootage/comments/t5zwtg/33_civilians_killed_in_chernihiv_by_russian/

Sådana bilder kommer öka väldigt i omfattning, då ryska krigsmaskinen går in för att att bomba civila områden för att döda misstänkta krigsmän där.

Ja, det var vidriga bilder. usch.

Då blir frågan mer, att varför visas det inte i svensk media?
Citera
2022-03-04, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalas-Kuken
Anledningen är en nästan total kontroll av internet och medier.

Liveleak och Rotten.com finns inte längre. De övriga kan ha blivit infiltrerade.

Jag hittade inte en endaste sjuk i corona på videor eller någon katastrofsituation på sjukhus år 2020
Varför hittar jag inga Autentiska Corona-videos, vad är det som pågår ?
(FB) Varför hittar jag inga Autentiska Corona-videos, vad är det som pågår ?

Istället var det plastdockor som kördes runt och B-skådespelare från tv-serier som spelade patiener.
Man filmar inte på IVA! Du måste gömt dig under en sten eller är du incel och förstår inte hur du hittar verkligheten, möjligen som sista alternativ behöver du glasögon👎
Citera
2022-03-04, 01:42
Medlem
Kalas-Kukens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palman
Man filmar inte på IVA! Du måste gömt dig under en sten eller är du incel och förstår inte hur du hittar verkligheten, möjligen som sista alternativ behöver du glasögon👎

Mainstreammedia visade bilder från IVA i Italien i början av pandemin. Undrar vem som gömt sig under en sten?

Minnet är kort antar jag.
Citera
2022-03-04, 01:43
Medlem
Citat:
Jag har då inte sett en endaste bild. Kanske jag inte vill se så jag omedvetet inte sett det. Jag är inte blind i varje fall.

Det troligaste tycker jag är att det finns en bra förklaring till att det är så få eller inga bilder på detta.

Men vad är förklaringen?
Du måste lida av hjärndödhet eller är du bara jävligt korkad. Jag är en ganska gammal dam och jag hittar massor med bilder och filmer jag inte vill se, men tittar ändå! Jag ser också skillnad på vad som kommer från datorspel och verklighet. Skärp dig för faan😡
Citera
2022-03-04, 01:49
Medlem
Citat:
Mainstreammedia visade bilder från IVA i Italien i början av pandemin. Undrar vem som gömt sig under en sten?

Minnet är kort antar jag.
Javisst gjorde man det, sen visade man bilder från köerna utanför covidmottagningarna, sen visade man bilder på människor som dog i köerna till sjukhusen och sen……..
Citera
2022-03-04, 01:53
Medlem
Citat:
Näh inte 2020. Det visades tomma sjukhus när folk gick undercover, och de få patienter jag hittade var afrikaner och indier och de var absolut inte dödligt sjuka, de gjorde en massa danser och afrikanerna gjorde back-flips på sina avdelningar.

Doktorerna och sjuksköterskorna hade så lite att göra i sina tomma sjukhus att de anordnade danstävlingar, den är videon sammanfattar 2020 och dess danstävlingar ganska bra tycker jag:
Doctors and Nurses dancing
https://www.bitchute.com/video/sW8bzXACjn0S/

Öh de gick på knäna som sagt..
Funderat en sekund på källkritik🤔
Citera
2022-03-04, 03:04
Medlem
Kalas-Kukens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palman
Javisst gjorde man det, sen visade man bilder från köerna utanför covidmottagningarna, sen visade man bilder på människor som dog i köerna till sjukhusen och sen……..

Finns inga som dog i några köer. Menar du video där någon får CPR efter vaccination i London?
Som jag tidigare sagt, det finns inga fria medier. Många statister och gummidockor för att förhindra deras nyhetstorka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in