Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-12-19, 19:48
Medlem
Vilken bot är den bästa just nu? Tänkte börja botta en 120ek
Citera
2012-12-19, 19:51
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mnml
Vilken bot är den bästa just nu? Tänkte börja botta en 120ek
xenobot,ibot,redbot är dem som finns, sök på botten och helt enkelt utvärdera dem själv, vilka har det du söker osv
Citera
2012-12-19, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
xenobot,ibot,redbot är dem som finns, sök på botten och helt enkelt utvärdera dem själv, vilka har det du söker osv
Låter fint, tack. Är bekant med Xeno och Red(dock aldrig använt Red) Är bara efter en bot som det görs många scripts till.

Åter igen, tack!
Citera
2012-12-19, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chullan
Venlo är typ den sämsta spelaren som någonsin försökt sig på pvp. Varje gång vi såg han i battles på Kyra så bytte vi genast på honom för att vi visste att han skulle stendö på ett par sekunder. Helt hjärndöd snubbe. Men så finns det ju folk som tror att man är bra på att pvpa när man dör hundra gånger per battle och warmode.

Jo, han framstod lite som en sån person de få minutrarna vi samtalade.. Tyckte han var allmänt flummig och lekte rövare som om han erövrat halva tibiavärlden.
Citera
2012-12-19, 20:41
Medlem
pozies avatar
Citat:
Låter fint, tack. Är bekant med Xeno och Red(dock aldrig använt Red) Är bara efter en bot som det görs många scripts till.

Åter igen, tack!
np, jag har ändast använt Ibot. och jag tycker det funkar perfekt, finns även mycket scripts att välja på, påminner väldigt mycket om neobot om du använde det
Citera
2012-12-19, 21:07
Medlem
Nu jävlar smäller det till i kassan
20:51 Loot of a draken abomination: 74 gold coins, meat, 3 platinum coins, a scale of corruption, a shield of corruption
Citera
2012-12-19, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fingr
20:51 Loot of a draken abomination: 74 gold coins, meat, 3 platinum coins, a scale of corruption, a shield of corruption
Fy fasen, den glädjen...
Grattis! Ta det som en julklapp från Cip
Citera
2012-12-19, 21:22
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fingr
Grattis! Vad är den värld på din server?
Har lootat allt från drakens förutom elite draken mail. Så är inte bitter!
Senast redigerad av chullan 2012-12-19 kl. 21:29.
Citera
2012-12-19, 22:24
Medlem
nykissads avatar
Tja!

Ingen som lirar/har lirat shadowcores OTn? Blev precis lvl 100 på min knight Arthos där men har kassa saker så om du har grejer över så skulle jag uppskatta dom

MVH
Citera
2012-12-19, 22:29
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Digitaldockan
Jo, han framstod lite som en sån person de få minutrarna vi samtalade.. Tyckte han var allmänt flummig och lekte rövare som om han erövrat halva tibiavärlden.

om d e samma venlo som lirade på valoria för länge sen, så håller jag med, tror han e gud, har highlvl chars men lirar som ett pucko.
Citera
2012-12-19, 22:52
Medlem
Citat:
Fy fasen, den glädjen...
Grattis! Ta det som en julklapp från Cip
Tackar!
Citat:
Ursprungligen postat av chullan
Grattis! Vad är den värld på din server?
Har lootat allt från drakens förutom elite draken mail. Så är inte bitter!
Vet inte riktigt, 1,5-2,5kk~

Haft fin loot idag, gått igenom wrath tornet om ni vet vart jag menar? börjat längst upp och gått igenom skiten med en knight som blocker, fått shield of corruption, snake god's wristguard, 2 par bamboo leaves, 1 zaoan helmet och 1 ring of the sky
Måste visa en, rätt fin loot från en kropp: 21:38 Loot of a draken spellweaver: bamboo leaves, a focus cape, 13 gold coins, zaoan shoes

Får se vad tredje rundan ger
Citera
2012-12-20, 00:08
Medlem
Robss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
släpps ju patches ganska ofta, och trodde faktiskt inte helt ärligt att folk kunniga nog till att göra det använde ibot men man lär sig något nytt varje dag! hur har ni ens fått tag på dem då? :O
Hade också fått tag på den cracken, som i korta drag gick ut på att ansluta sig till en proxy (samt att cracken gjorde någon väldigt liten ändring i nån fil ibot fil för att proxyn skulle kunna göra sitt, vet inte exakt vad som ändrades)

För min del var det lite diskussioner om det på Xenobot forumet, var någon användare där som även crackat en tidigare version av Xenobot men som DarkstaR åtgärdade väldigt fort. Han skapade hursomhelst diskussionen och tog upp prat om att de lyckats cracka iBot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in