Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-10-09, 15:15
Medlem
chullans avatar
Skönt när man blir onehittad på en 344 rp med fullt death protection gear & ssa.
Citera
2012-10-09, 16:06
Medlem
Izunis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chullan
Skönt när man blir onehittad på en 344 rp med fullt death protection gear & ssa.

Dina fiender hade väl precis som du troligtvis bekantat sig med någon form av botek ;].
Citera
2012-10-09, 16:25
Medlem
chullans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Izuni
Dina fiender hade väl precis som du troligtvis bekantat sig med någon form av botek ;].
Haha, bot för att hunta möjligtvis. Dock så sänker dem sig inte till den nivån då dem börjar använda magebot. Var med dem för en månad sen, och då var det inget tal om combo bot. :P
Citera
2012-10-09, 17:00
Medlem
Deathwanderers avatar
det e det som e så sjukt tråkigt med tibias pvp nu för tiden.. att man dör så jävla snabbt.

krigade på en 190 ek förut för några år sen, folk hade stora problem o döda mig.

för nån månad sen så va ja på en annan ek, som e 183, dog direkt.

aja, filmar du elr streamar du när du krigar? xD
Citera
2012-10-09, 19:34
Medlem
Yamals avatar
Gör Chayenne questen på 2 chars atm, alltid lika kul att springa till draconia med en lvl 40!!11?
Citera
2012-10-09, 19:37
Bannlyst
Jag har fixat ett script till Redbot med depositer och refiller.. Behemots i LB slösar med SDs men jag har jävligt kul där :-D

Kör någon annan redbot? Det är ju gratis nu..
Citera
2012-10-09, 20:12
Medlem
ApocalypseDudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miodrag
Jag har fixat ett script till Redbot med depositer och refiller.. Behemots i LB slösar med SDs men jag har jävligt kul där :-D

Kör någon annan redbot? Det är ju gratis nu..

Har det inte alltid vart gratis med redbot? Tyckte det va själva tanken när han drog som mod för elfbot och gjorde redbot
Citera
2012-10-10, 10:26
Medlem
ApocalypseDudes avatar
Nog för att alla updates i Tibia inte varit skitbra, vissa har till och med gjort spelet sämre enligt mig själv och många, men känner faktiskt ändå lite stolthet att spela ett spel som langar så pass mycket content updates och patcher för att vara ett riktigt gammalt 2D RPGMMO.

Vet inte hur många andra spel ni lirat men Cipsoft gör i alla fall mycket, trots att det som sagt inte är allt för uppskattat så är det skoj att se.
Citera
2012-10-10, 12:37
Medlem
chullans avatar
Finns lite recordings på tibiacast, om ni kollar på titania. Glömde recorda dem riktigt smaskiga delarna, men om ni kollar på Jocke Godlikes recording så får ni se rätt bra med action.
Citera
2012-10-10, 15:33
Medlem
BrainDisorders avatar
Är sugen på att börja nu igen, men det laggar så in i helvete. Innan jag fyller på prem vill jag säkerställa att jag kan ha det laggfritt, det har jag ju haft tidigare.

Några generella tips att pröva med? Har prövat byta mellan openGL, direct x9 osv, men samma lagg med små skillnader. Även sänkt frameraten till ca 30~.

Det var några tips som jag hittade förut, och då fick jag ner det rätt bra med ytterst smålagg. Men i det här spelet behöver man fan inget lagg alltså, då dör man förr eller senare.
Citera
2012-10-10, 15:36
Medlem
Chelindes avatar
Någon som råkar veta hur lång tid det tar för Xenbot att uppdatera patchen med tanke på att det blev update på tibia?
Citera
2012-10-10, 15:41
Medlem
ApocalypseDudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chelinde
Någon som råkar veta hur lång tid det tar för Xenbot att uppdatera patchen med tanke på att det blev update på tibia?

Dark skulle fixa uppdatera xenobot när han kommer hem från jobbet skrev han på forumet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in