Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2008-02-24, 16:42
Bannlyst
Westbay, värld lirar du på?
om du lirar berylia och är emot "old school" kh så lär du bli hackad via Blackd ;P
Citera
2008-02-24, 16:47
Medlem
Westbays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Najgor
om du lirar berylia och är emot "old school" kh så lär du bli hackad via Blackd ;P
Lirar inte på Berylia, vill ej säga vilken värld då jag precis berättat vilka ställlen jag bottar på xD
Old school är en guild som har skaparen av BlackD i sig? eller woot?
Citera
2008-02-24, 16:50
Bannlyst
alltså knighthood hette guilden, dem har la bytat namn 15ggr pga av krig, men hela skaparens jävla släkt e med i guilden, spaggar allihopa.

Vad gör det jag vet vart du bottar? Jag lirar berylia, jag bottar -3-4 laguna, venore dlair(personlig favorit 100-135k/h), edron dlair, cyclopolis alla floors osv.claimable =)

Tror du verkligen ja skulle döda en lvl 20?;p

Räcker du går te en spaw på berylia så e de 95% snubben bottar ,p
Senast redigerad av Najgor 2008-02-24 kl. 16:58.
Citera
2008-02-24, 16:59
Medlem
Westbays avatar
Citat:
alltså knighthood hette guilden, dem har la bytat namn 15ggr pga av krig, men hela skaparens jävla släkt e med i guilden, spaggar allihopa.

Vad gör det jag vet vart du bottar? Jag lirar berylia, jag bottar -3-4 laguna, venore dlair, edron dlair, cyclopolis alla floors osv.claimable =)

Tror du verkligen ja skulle döda en lvl 20?;p

Räcker du går te en spaw på berylia så e de 95% snubben bottar ,p
Nice, har funderat på om det är värt det att köpa prem för att botta prem ställen. Fibula är rätt drygt, för mycket folk helt enkelt, vad kan jag botta facc för ställen inom en snar framtid? är 25 nu ;P
Citera
2008-02-24, 17:03
Bannlyst
kan ni claima en cave på din värld? vocation, om knight, skills. e du smårik?
Citera
2008-02-24, 17:05
Medlem
Westbays avatar
Citat:
kan ni claima en cave på din värld? vocation, om knight, skills. e du smårik?
knight 50/46 ( :< ) inte särskilt rik, har väl kanske 10k sen 10k till om jag ska ge mig på att skaffa 3 till muppar för des. quest
Jag tror inte jag kan claima en cave med min level 25 xD
Citera
2008-02-24, 17:10
Bannlyst
synd du ej kan claima, kör ni inte letter systemet?

facc , mja det är ju swamp/fibula som e enklast elr elf fortress kanske elven bane. men köp prem ist, går så otroligt mycket snabbare t.ex. rotcaves i darashia då du får pengar, även liberty bay rots, larvas, finns oändligt. ska du botta helt afk är port hope ditt ställe
Citera
2008-02-24, 19:04
Medlem
µTorrents avatar
Citat:
Alltså är det där verkligen sant? :P

Jag hörde att dom bara stängde av ens blackD konto....Sjukt om blackD verkligen har möjlighet att hacka en me sitt jävla program...
Citera
2008-02-24, 20:03
Medlem
Bestinnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av µTorrent

Jag hörde att dom bara stängde av ens blackD konto....Sjukt om blackD verkligen har möjlighet att hacka en me sitt jävla program...
Hade Blackd för sjukt längesedan så ni spelar antagligen en nyare verision. En polare skannade igenom skiten och hittade både den ena och den andra keyloggern. Efter lite mixtrande böt vi ut de mot egna keyloggers
Skulle inte lita på Blackd, spelar ni seriöst så köp BotNG.
Citera
2008-02-24, 20:24
Bannlyst
mja, keylogger o keylogger, det är mer att den skickar iväg infon då den connectar igenom hans server
Citera
2008-02-24, 20:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av µTorrent

Det är helt sant då jag va med i knighthood ^^
Citera
2008-02-24, 20:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bestinnan
Hade Blackd för sjukt längesedan så ni spelar antagligen en nyare verision. En polare skannade igenom skiten och hittade både den ena och den andra keyloggern. Efter lite mixtrande böt vi ut de mot egna keyloggers
Skulle inte lita på Blackd, spelar ni seriöst så köp BotNG.
vad vann ni på det? du kan ju bara se ditt egna acc/pass på det viset
tibiaauto från början nu har jag gått över till NG prova att bota venore swamptroll/r0tcave inget folk alls på min värld
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in