Citat:
Ursprungligen postat av zupdawg
Nej det förstår jag att du inte vill, med tanke på din stavning och din avatar ligger du väl runt 14-15 bast skulle jag tro.
bara för det så gör jag väl det då.
1, DU påstår att det inte kommit upp något alls angående bans på rbp's hemsida, hur försvarar du då tråden som cirkulerade på xenobot eller ibot (har glömt vilken det var.) där flera rbp användare gav bevis på att rbp deletade trådar där folk sa dem fått sina acc deletade.
2, Hur försvarar du Darkstar's post angående Rbp? mestadels utav rbp's kod är snodd från andra projekt, han skapade en "bugg" som gjorde att rbp skickade packets, en "bugg" han själv inte kunde förklara.
3, Är du ens seriöst insatt i hur tibia och bots arbetar ihop? eller går du blint på att "it simulates mouse and keyboard= UD. (med tanke på nivån på dina inlägg så antar jag du inte förstår vad ud är, ud=undetected.
4, Du skriver att rbp har 5k användare, och bara 2 blev bannade. Vad har du för bevis på det? 2 posts där folk blivit deletade? gå till punkt 1 igen då och se själv varför det är så.
5, Har du ens själv testat något annat bot som finns ute på marknaden? tar det som ett nej, eftersom att Ibot är det bästa bottet som finns ute nu, möjligtvis Xenobot. Tycker dock Xenobot är för rörigt.
6, Återigen, förklara gärna VAD med rbp som gör det så himla wunderbar.
så som det ser ut från mina ögon är du antagligen ett fanboy som sagt, eller en som trollar för att du vill få botters deletade.