Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-08-19, 21:29
Medlem
zupdawgs avatar
Nåväl, är det möjligt att mca rl tibia och ot samtidigt? Hur?
Citera
2012-08-19, 21:32
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zupdawg
Du kan ju börja med att gå in på RBP forumet och läsa lite, sen är det ju du som är trög när du skriver samma inlägg två gånger sluta gråta förfan.

Vad har två posts i rad med saken att göra? Ett enkelt missklick kan lätt orsaka det.

Citat:
Nåväl, är det möjligt att mca rl tibia och ot samtidigt? Hur?

Ja det går, använd XenoMC.
Citera
2012-08-19, 22:08
Medlem
pozies avatar
Citat:
Du kan ju börja med att gå in på RBP forumet och läsa lite, sen är det ju du som är trög när du skriver samma inlägg två gånger sluta gråta förfan.
tänker inte ens slösa tid på att argumentera med dig, då du uppenbarligen inte är över 18, eller ett fanboy.

ot. hur går det för guilden på aurora? har den dött ut eller flyter det på?
Citera
2012-08-19, 23:01
Medlem
zupdawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
tänker inte ens slösa tid på att argumentera med dig, då du uppenbarligen inte är över 18, eller ett fanboy.

ot. hur går det för guilden på aurora? har den dött ut eller flyter det på?

Nej det förstår jag att du inte vill, med tanke på din stavning och din avatar ligger du väl runt 14-15 bast skulle jag tro.
Citera
2012-08-19, 23:48
Medlem
pozies avatar
Citat:
Nej det förstår jag att du inte vill, med tanke på din stavning och din avatar ligger du väl runt 14-15 bast skulle jag tro.
bara för det så gör jag väl det då.

1, DU påstår att det inte kommit upp något alls angående bans på rbp's hemsida, hur försvarar du då tråden som cirkulerade på xenobot eller ibot (har glömt vilken det var.) där flera rbp användare gav bevis på att rbp deletade trådar där folk sa dem fått sina acc deletade.
2, Hur försvarar du Darkstar's post angående Rbp? mestadels utav rbp's kod är snodd från andra projekt, han skapade en "bugg" som gjorde att rbp skickade packets, en "bugg" han själv inte kunde förklara.
3, Är du ens seriöst insatt i hur tibia och bots arbetar ihop? eller går du blint på att "it simulates mouse and keyboard= UD. (med tanke på nivån på dina inlägg så antar jag du inte förstår vad ud är, ud=undetected.
4, Du skriver att rbp har 5k användare, och bara 2 blev bannade. Vad har du för bevis på det? 2 posts där folk blivit deletade? gå till punkt 1 igen då och se själv varför det är så.
5, Har du ens själv testat något annat bot som finns ute på marknaden? tar det som ett nej, eftersom att Ibot är det bästa bottet som finns ute nu, möjligtvis Xenobot. Tycker dock Xenobot är för rörigt.
6, Återigen, förklara gärna VAD med rbp som gör det så himla wunderbar.

så som det ser ut från mina ögon är du antagligen ett fanboy som sagt, eller en som trollar för att du vill få botters deletade.
Citera
2012-08-19, 23:48
Medlem
biupy6ips avatar
Har cipsoft inga planer på att eventuellt byta skull och war systemet som det var, själv har jag inte hängt med i historian då jag avslutade min karriär 2008, så jag ställer frågan till er som vet.
Citera
2012-08-19, 23:58
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av biupy6ip
Har cipsoft inga planer på att eventuellt byta skull och war systemet som det var, själv har jag inte hängt med i historian då jag avslutade min karriär 2008, så jag ställer frågan till er som vet.
Omöjligt att säga, det är ju försöksgrupper hela tiden, men tvivlar starkt på att det kommer försvinna, tyvärr..
Citera
2012-08-20, 00:33
Medlem
Schizofrenias avatar
vem sitter på högst level i dagsläget?
Citera
2012-08-20, 00:58
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schizofrenia

http://tibiastat.com/index.php?page=topPlayers&category=experience
Citera
2012-08-20, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schizofrenia
Maurolkit 624 EK (vad annars)
Tror fortfarande Victeron är högsta MS (507) på pvp-värld om ingen dragit om honom
Yes, och MS nr. 2 på open pvp är 473.
Senast redigerad av fingr 2012-08-20 kl. 18:14.
Citera
2012-08-20, 21:54
Medlem
Yamals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fingr
Maurolkit 624 EK (vad annars)
Tror fortfarande Victeron är högsta MS (507) på pvp-värld om ingen dragit om honom
Yes, och MS nr. 2 på open pvp är 473.
Tomex of Guardia är högsta MS & 2a plats totalt, lvl 602

EDIT: såg att du skrev pvp värld nu, och då har du alltså rätt & jag fel ändå ;(
Citera
2012-08-21, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
bara för det så gör jag väl det då.

1, DU påstår att det inte kommit upp något alls angående bans på rbp's hemsida, hur försvarar du då tråden som cirkulerade på xenobot eller ibot (har glömt vilken det var.) där flera rbp användare gav bevis på att rbp deletade trådar där folk sa dem fått sina acc deletade.
2, Hur försvarar du Darkstar's post angående Rbp? mestadels utav rbp's kod är snodd från andra projekt, han skapade en "bugg" som gjorde att rbp skickade packets, en "bugg" han själv inte kunde förklara.
3, Är du ens seriöst insatt i hur tibia och bots arbetar ihop? eller går du blint på att "it simulates mouse and keyboard= UD. (med tanke på nivån på dina inlägg så antar jag du inte förstår vad ud är, ud=undetected.
4, Du skriver att rbp har 5k användare, och bara 2 blev bannade. Vad har du för bevis på det? 2 posts där folk blivit deletade? gå till punkt 1 igen då och se själv varför det är så.
5, Har du ens själv testat något annat bot som finns ute på marknaden? tar det som ett nej, eftersom att Ibot är det bästa bottet som finns ute nu, möjligtvis Xenobot. Tycker dock Xenobot är för rörigt.
6, Återigen, förklara gärna VAD med rbp som gör det så himla wunderbar.

så som det ser ut från mina ögon är du antagligen ett fanboy som sagt, eller en som trollar för att du vill få botters deletade.

Ibot är LÄTT det bästa bottet ute just nu, inget att snacka om alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in