Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-04-06, 14:03
Medlem
storytellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nigtwisj
Jaha då har man hamnat i tibia träsket och nu undrar jag vilken värld alla spelar på så man kommer in i en värld där det finns lite svenskar och inte bara massa polacker som inte fattar ett dugg,

Så värld är det enda jag är ute efter
Galana!
Citera
2012-04-06, 15:12
Medlem
Kalaspungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robs
Jo det förstod jag. Använder själv Xenobot, dock har de ju inte uppdaterat än och iBot kan jag ha på min laptop som är bakom mig då Xenobot är låst till en dator, jag bottar ändå inte main accounts, har flertal free accs med några kniggar för att få pengar. Alla bots börjar ju från marken någongång och jag har hört några ord om iBot tidigare men inte orkat bry mig. Information vill jag ju ha om bottet oavsett och det var delvis därför jag skrev om det här.
Du har möjligtvis inte några schyssta scripts till en mage lvl40? I xenobot dvs
Citera
2012-04-06, 18:00
Medlem
RaketDoriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nigtwisj
Jaha då har man hamnat i tibia träsket och nu undrar jag vilken värld alla spelar på så man kommer in i en värld där det finns lite svenskar och inte bara massa polacker som inte fattar ett dugg,

Så värld är det enda jag är ute efter
Definitivt, jag och Storyteller spelar på Galana tillsammans så joina oss vet jag! En paladin hade inte suttit dumt om du har lust att göra en, nickar RaketDoris in game!
Citera
2012-04-07, 02:11
Medlem
chullans avatar
Stick, finns en tråd för ots.
Citera
2012-04-07, 05:58
Medlem
Tja, har en 199 ms, och letar efter lite spawns...

Har expat Souleaters för att få profit, men blir väldigt tråkigt efter ett tag

Expade igår på goroma ss, med sds, var ganska najs men letar efter annat (får 400-500k/h exp, ska de va så lite? :s)

hffs&spectres vill ja nu nt köra
Citera
2012-04-07, 10:02
Medlem
Kalaspungs avatar
Grabbar jag behöver eran expertis! Hur fan dödar jag carnipilla bossen i lvl 40, aset combar ju för fan 900dmg. Jag är en ed
Citera
2012-04-07, 11:49
Medlem
Qanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalaspung
Grabbar jag behöver eran expertis! Hur fan dödar jag carnipilla bossen i lvl 40, aset combar ju för fan 900dmg. Jag är en ed

lol nej. http://tibia.wikia.com/wiki/Deathbine

Spring runt och skjut exori flams och gör exura/exura gran vid behov. Ta med 3x SDs om du är nojig.
Citera
2012-04-07, 12:18
Medlem
Flandmans avatar
Nån som har förslag på var jag kan hunta som 91 MS.

Så sjukt less på DLs och Frost dragons. Nån som vet om nått i ungefärlig xp/h

Mvh Flandman
Citera
2012-04-07, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flandman
Nån som har förslag på var jag kan hunta som 91 MS.

Så sjukt less på DLs och Frost dragons. Nån som vet om nått i ungefärlig xp/h

Mvh Flandman

Tombs med avas/ue eller bonebeast island å ner i lichhell/ue med avas båda ger mellan 350-500 k / h utan hh. Beror på mag å ifall du kör utani gran hur. Har du tur får du profit, tror jag gick +-0 mellan 90-100. Lootade 3 par boh då
Citera
2012-04-07, 13:41
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dezron
Tombs med avas/ue eller bonebeast island å ner i lichhell/ue med avas båda ger mellan 350-500 k / h utan hh. Beror på mag å ifall du kör utani gran hur. Har du tur får du profit, tror jag gick +-0 mellan 90-100. Lootade 3 par boh då
hahahaha va? ursäkta, men jag är väldigt säker på att du inte kommer upp i 500k/h där utan hh... det är nästan samma sak som souleaters med gfbs.... jag har själv huntat där, och aldrig vart i närheten utav den xpn
Citera
2012-04-07, 13:51
Medlem
Flandmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dezron

Tack så mycket! Tacksam för alla tips och råd.

Mvh Flandman
Citera
2012-04-07, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
hahahaha va? ursäkta, men jag är väldigt säker på att du inte kommer upp i 500k/h där utan hh... det är nästan samma sak som souleaters med gfbs.... jag har själv huntat där, och aldrig vart i närheten utav den xpn

Tomb 450 k e vad jag har maxat så lär gå å få 50 k till om man har bättre mag. Ja visst e d typ 500 k på souleaters, men e det waste där? nej? plus kör man utani gran hur å djurar sönder? nej precis.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in