Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2012-03-10, 18:57
Medlem
meganegerdases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storyteller
Någon som har tips på trevliga pickhål? Utan monster, tack. Gärna något som inte har anslutning till quest eller är jättelätt att ta sig till.

Eller andra AFK-ställen där man kan stå lugnt i många timmar i taget. Gärna preemställen

Inte pickhål men om man går långt som fan och fel på vägen till mintwallin så finns det en underjordisk sjö. I denna sjö kan man fiska, till denna sjö kommer det aldrig någon, vid den sjön har jag skapat x antal runor.
Citera
2012-03-10, 18:58
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storyteller
Någon som har tips på trevliga pickhål? Utan monster, tack. Gärna något som inte har anslutning till quest eller är jättelätt att ta sig till.

Eller andra AFK-ställen där man kan stå lugnt i många timmar i taget. Gärna preemställen
eller så använder man sig av yalahars murar, har gjort fläskigt många sds där =)
Citera
2012-03-10, 19:53
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elpojken
Mar 10 2012, 16:06:32 CET Slain at Level 186 by Cluster Hunter, Dory Lee On Main Island, Gjohan, Hexawob, Huckelberry Fin, Kpux, Lord Gaayana, Tremble and Wheetos.

moahaha sänkte en 186 ek som jiddra på idag på nova...

nu var ni ju dock några st
Citera
2012-03-10, 19:54
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av meganegerdase
Inte pickhål men om man går långt som fan och fel på vägen till mintwallin så finns det en underjordisk sjö. I denna sjö kan man fiska, till denna sjö kommer det aldrig någon, vid den sjön har jag skapat x antal runor.

hmm, ungefär vart ska man? :/

jag letar också afk ställen, dock freeacc;D
Citera
2012-03-10, 20:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Deathwanderer
nu var ni ju dock några st

Haha det går så när man hoppar på mig
Citera
2012-03-11, 00:07
Medlem
meganegerdases avatar
Citat:
hmm, ungefär vart ska man? :/

jag letar också afk ställen, dock freeacc;D

Kommer absolut inte ihåg, o har inte kvar den kartan. Va på en gammal dator. Men lätt värt o leta!!
Citera
2012-03-11, 01:00
Medlem
Deathwanderers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elpojken
Haha det går så när man hoppar på mig

jojo, menade ba att det lät som att DU sänkte han(mer elr mindre solo), men ni var ju rätt många
men så länge han dog så

meganegerdase, ajdå, får nog springa runt där
Citera
2012-03-11, 01:03
Bannlyst
Citat:
jojo, menade ba att det lät som att DU sänkte han(mer elr mindre solo), men ni var ju rätt många
men så länge han dog så

meganegerdase, ajdå, får nog springa runt där

Haha vart skrajj där ett tag då det visade sig att han hade "main" char i guilden som äger serven

som tur var har man grymma polare på serven så
Citera
2012-03-11, 01:22
Medlem
pozies avatar
åhhh va kul o köpa prem så har polackerna totalt tagit över världen, och så är man tydligen huntad för man är med i någon guild man aldrig ens hört talats om, när man vart retierd i 3 månader, och vart på denna världen i 3 dagar. gud va lamt
Citera
2012-03-11, 01:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
åhhh va kul o köpa prem så har polackerna totalt tagit över världen, och så är man tydligen huntad för man är med i någon guild man aldrig ens hört talats om, när man vart retierd i 3 månader, och vart på denna världen i 3 dagar. gud va lamt

kom över till nova då
Citera
2012-03-11, 01:50
Medlem
Deathwanderers avatar
haha, där ser man

vilken server e du menar nu? inferna elr thoria
trist, bästa e o alltid typ lämna guilder om man ska dra retired :/
hände mig engång, man loggar in o huntar o sen får man 10 pers på sig o dör, o så får man reda på att hela guilden e hunted
Citera
2012-03-11, 01:50
Medlem
miness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pozie
ägd
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in