Någon som har tips på trevliga pickhål? Utan monster, tack. Gärna något som inte har anslutning till quest eller är jättelätt att ta sig till.
Eller andra AFK-ställen där man kan stå lugnt i många timmar i taget. Gärna preemställen
Inte pickhål men om man går långt som fan och fel på vägen till mintwallin så finns det en underjordisk sjö. I denna sjö kan man fiska, till denna sjö kommer det aldrig någon, vid den sjön har jag skapat x antal runor.
Mar 10 2012, 16:06:32 CET Slain at Level 186 by Cluster Hunter, Dory Lee On Main Island, Gjohan, Hexawob, Huckelberry Fin, Kpux, Lord Gaayana, Tremble and Wheetos.
moahaha sänkte en 186 ek som jiddra på idag på nova...
Inte pickhål men om man går långt som fan och fel på vägen till mintwallin så finns det en underjordisk sjö. I denna sjö kan man fiska, till denna sjö kommer det aldrig någon, vid den sjön har jag skapat x antal runor.
åhhh va kul o köpa prem så har polackerna totalt tagit över världen, och så är man tydligen huntad för man är med i någon guild man aldrig ens hört talats om, när man vart retierd i 3 månader, och vart på denna världen i 3 dagar. gud va lamt
åhhh va kul o köpa prem så har polackerna totalt tagit över världen, och så är man tydligen huntad för man är med i någon guild man aldrig ens hört talats om, när man vart retierd i 3 månader, och vart på denna världen i 3 dagar. gud va lamt
vilken server e du menar nu? inferna elr thoria
trist, bästa e o alltid typ lämna guilder om man ska dra retired :/
hände mig engång, man loggar in o huntar o sen får man 10 pers på sig o dör, o så får man reda på att hela guilden e hunted