Själv lirade man tibia 1998, då var det riktigt sköj. En server, alla kände varandra och ingen var elak. Men tiden kom då när svenskarna stormade servrarna, inte schyssta svenskar, utan grabbar i 10 års åldern som förstörde allt. Det vara bara att lägga svärdet på hyllan
Spelade Tibia -02 och ett par år frammåt, dock var jag aldrig på på att levla så högsta jag hade var en level 40. Dock pillade jag upp mitt magic level till 62 på den, men tröttnade på spelet efter ett tag pga att Cipsoft inte gör bra uppdateringar av spelet utan gör det enbart sämre
Men du som mage borde väl gilla den updaten då? :P
Jag vet inget om denna updaten som kommer, jag tröttnade på Tibia när dom la in hotkeys på runor ect och lighthack i klienten för att eliminera fusk... Det kändes enbart idiotiskt och fick mig att sluta spela
Är det bara jag som skyr facc-ställen som pesten? Är där enbart när jag questar/hjälper någon...
Kan ärligt säga att enda facc-staden jag kan något sånär är Venore, mycket av mainland är fortfarande svart på min karta.
Jag vet inget om denna updaten som kommer, jag tröttnade på Tibia när dom la in hotkeys på runor ect och lighthack i klienten för att eliminera fusk... Det kändes enbart idiotiskt och fick mig att sluta spela
När det kom hade vi slagits mot en aimbottandes guild i åratal, om något så jämnade det ut oddsen för oss lite.
När det kom hade vi slagits mot en aimbottandes guild i åratal, om något så jämnade det ut oddsen för oss lite.
ja, det var väl rätt många som fuskade innan de la in hotkeys så lika bra att det är lika för alla. men det är ju inte cip som förstör spelet utan ungjävlarna som använder aimbot!!