Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2007-12-27, 22:07
Bannlyst
Köpte tibiabot ng sen bottade jag några nätter sen blev det tråkigt så jag slutade .
Citera
2007-12-28, 15:36
Medlem
Doffwards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziwinth
Köpte tibiabot ng sen bottade jag några nätter sen blev det tråkigt så jag slutade .

Konstigt att det blev tråkigt när du enbart bottade?

/Doffward
Citera
2007-12-28, 16:01
Medlem
Igens avatar
De bara å sluta spela detta skit spel om du inte har hög lvlade vänner som kan skydda dig.
Citera
2007-12-28, 16:27
Medlem
esskays avatar
Själv lirade man tibia 1998, då var det riktigt sköj. En server, alla kände varandra och ingen var elak. Men tiden kom då när svenskarna stormade servrarna, inte schyssta svenskar, utan grabbar i 10 års åldern som förstörde allt. Det vara bara att lägga svärdet på hyllan
Citera
2007-12-28, 17:00
Medlem
defeatists avatar
Spelade Tibia -02 och ett par år frammåt, dock var jag aldrig på på att levla så högsta jag hade var en level 40. Dock pillade jag upp mitt magic level till 62 på den, men tröttnade på spelet efter ett tag pga att Cipsoft inte gör bra uppdateringar av spelet utan gör det enbart sämre
Citera
2007-12-28, 17:44
Medlem
Men du som mage borde väl gilla den updaten då? :P
Citera
2007-12-28, 18:09
Medlem
defeatists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eleek
Men du som mage borde väl gilla den updaten då? :P
Jag vet inget om denna updaten som kommer, jag tröttnade på Tibia när dom la in hotkeys på runor ect och lighthack i klienten för att eliminera fusk... Det kändes enbart idiotiskt och fick mig att sluta spela
Citera
2007-12-28, 20:10
Medlem
pontusens avatar
Är det bara jag som skyr facc-ställen som pesten? Är där enbart när jag questar/hjälper någon...
Kan ärligt säga att enda facc-staden jag kan något sånär är Venore, mycket av mainland är fortfarande svart på min karta.
Citera
2007-12-29, 11:21
Medlem
Håller med dig facc suger. Bara massa noobs och pk överallt och sen finns det väl inga så där jätte bra hunting ställen heller.
Citera
2007-12-29, 11:33
Medlem
Kyleys avatar
Finns ju en hel del quests i facc när man blir lite högre level.
Citera
2007-12-29, 12:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av defeatist
Jag vet inget om denna updaten som kommer, jag tröttnade på Tibia när dom la in hotkeys på runor ect och lighthack i klienten för att eliminera fusk... Det kändes enbart idiotiskt och fick mig att sluta spela

När det kom hade vi slagits mot en aimbottandes guild i åratal, om något så jämnade det ut oddsen för oss lite.
Citera
2007-12-29, 16:00
Medlem
Jimi HendriXxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Froboo
När det kom hade vi slagits mot en aimbottandes guild i åratal, om något så jämnade det ut oddsen för oss lite.
ja, det var väl rätt många som fuskade innan de la in hotkeys så lika bra att det är lika för alla. men det är ju inte cip som förstör spelet utan ungjävlarna som använder aimbot!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in